Die heb ik al jaren, maar kon 'm hier niet online krijgen, tenzij ik 'm zou verkleinen. En dat lukt me met gewone .jpg'tjes best, maar animated .gif is een heel ander paar mouwen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coole avatarWas je daarom even verdwenen?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef DeSiever het volgende:
39?
Veel te veel in elk geval.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef MaJo het volgende:
Leonardo da Vinci? Die zit er bij mij niet in hoor
Maar evengoed: JeeSorry dart
Daarom een politieke vraag:
Hoeveel zetels heeft PvdA op dit moment in de tweede kamer?
Vraag me alleen af hoe de zesde nou heetquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Haha, Leonardo! Was me niet opgevallen. Heb het gewoon gekopieerd en geplakt.
En dat is het 3e punt vanavondquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef MaJo het volgende:
Er heerst hier een anti PvdA stemmingSluit ik me volledig bij aan trouwens
MaJo +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
Financieën
Oh ja... Daar heeft hij schijnbaar ergens opgestoken dat je geld best kunt uitgeven als je 't niet hebt....quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
Financieën
En met daf en DeSiever blijkbaar ookquote:
Ah, nog zo'n verstandig iemandquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh ja... Daar heeft hij schijnbaar ergens opgestoken dat je geld best kunt uitgeven als je 't niet hebt....
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Les Miserables
Wat een hoop VVD'ertjes trouwens schaapje voelt zich ongemakkelijk
Ik ben totaal geen VVD'erquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Les Miserables
Wat een hoop VVD'ertjes hier trouwens (schaapje voelt zich ongemakkelijk)
Van mij heb je ook niets te vrezen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Wat een hoop VVD'ertjes hier trouwens (schaapje voelt zich ongemakkelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |