'Keej dan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:22 schreef itsme het volgende:
Bedankt voor de hulp allemaal.Het is gelukt.
![]()
Wedden dat je het wel met je mediaspeler kijkt !quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die wordt wel gebruikt om de filmpjes te spelen. Ook al lijkt het van niet.
Helaas werk dat niet onder Windows Viesta, daar heb je die overlay- en versnelling-optie niet meer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee even rechts op het videobeeld klikken (op de site) en dan opties kiezen, daar kan je de versnelling max zetten, en bij geavanceerd de overlay uit.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/Nieuw-4.jpg]afbeelding][/URL]
Je hebt nog steeds geen antwoord dus ik neem maar aan dat je het wel gedaan hebt.quote:
Jesus, nu lijkt het net dat hij net een vrezelijke dood is gestorven...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wedden dat je het wel met je mediaspeler kijkt !![]()
Beter zo, de avatar ?
Dat zei ik toch ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verwijder wmp.dll maar eens, lolquote:
Heb effe gevraagd, ik hoorde dat ze een feestje voorbereiden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord dus ik neem maar aan dat je het wel gedaan hebt.
Geplet door een blok beton, of genomen door een hele grote neger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jesus, nu lijkt het net dat hij net een vrezelijke dood is gestorven...
Beetje bleek...
Wel een beetje een omweg vind je niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb effe gevraagd, ik hoorde dat ze een feestje voorbereiden.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Och...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel een beetje een omweg vind je niet.
Het was geen vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |