Hmmm... ik vind die foto blijkbaar een stuk mooier dan jij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zal maar aanbellen bij je, en je doet de deur open en ziet die kop...
Denk je meteen 'kut, heb ik weer. Ik doe de deur open voor de Jehova's...'
Mooi. Raar als ik print screen gebruik op die site en dan in paint plak dan krijg ik alleen de kleine beeldjes op de pic, de grote is zwart.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is geen proggie, maar een webpagina http://members.chello.nl/ptbuys/
Duidelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind die foto blijkbaar een stuk mooier dan jij.
Omdat ik de link daar rechtstreeks kopieer en ze hebben een [url] deel er bij in staan. Is er wel makkelijk af te halen trouwens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom worden altijd die links naar plaatjes verkut in de quotes? Erg irritant.
Moet je even met de instelling klooien. maximale vernelling gebruiken, en ik heb overlay uit staan...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Mooi. Raar als ik print screen gebruik op die site en dan in paint plak dan krijg ik alleen de kleine beeldjes op de pic, de grote is zwart.
Als ik print screen doe bij de BB streams is alles zwart
Is het wél vanavond?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
Tijn verheugt zich al op de hoertjes act vanavond.
In paint sonique?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je even met de instelling klooien. maximale vernelling gebruiken, en ik heb overlay uit staan...
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:04 schreef Kinga het volgende:
Vanavond bonte avond, morgen geheime afscheidsfeest van BB dat janine en rik organiseren...
Nee, in je windows media speler !quote:
Beetje lichter maken. Zoiets:quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
En een nieuwe avatar!
Lees t topic gewoon ff door.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef wolferl het volgende:
Wat gaat er gebeuren?
Was ik net mee bezig, lolquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje lichter maken. Zoiets:
[afbeelding]
OK lijkt logisch maar ik keek het niet met mijn WMP. maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, in je windows media speler !
extra / opties / prestaties / geavanceerd de overlay en/of YUV-spiegeling uit
Dat had ik gezien, maar met 'hoertjes' wordt neem ik aan de Moulin Rouge act bedoeld toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef arneaux het volgende:
Hij lijkt wel een spastisch kind.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje lichter maken. Zoiets:
[afbeelding]
Die wordt wel gebruikt om de filmpjes te spelen. Ook al lijkt het van niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef itsme het volgende:
[..]
OK lijkt logisch maar ik keek het niet met mijn WMP. maar bedankt voor de tip![]()
![]()
Guess so.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, maar met 'hoertjes' wordt neem ik aan de Moulin Rouge act bedoeld toch?
Lees toch maar.quote:
'Keej dan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:22 schreef itsme het volgende:
Bedankt voor de hulp allemaal.Het is gelukt.
![]()
Wedden dat je het wel met je mediaspeler kijkt !quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die wordt wel gebruikt om de filmpjes te spelen. Ook al lijkt het van niet.
Helaas werk dat niet onder Windows Viesta, daar heb je die overlay- en versnelling-optie niet meer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee even rechts op het videobeeld klikken (op de site) en dan opties kiezen, daar kan je de versnelling max zetten, en bij geavanceerd de overlay uit.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/Nieuw-4.jpg]afbeelding][/URL]
Je hebt nog steeds geen antwoord dus ik neem maar aan dat je het wel gedaan hebt.quote:
Jesus, nu lijkt het net dat hij net een vrezelijke dood is gestorven...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wedden dat je het wel met je mediaspeler kijkt !![]()
Beter zo, de avatar ?
Dat zei ik toch ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verwijder wmp.dll maar eens, lolquote:
Heb effe gevraagd, ik hoorde dat ze een feestje voorbereiden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord dus ik neem maar aan dat je het wel gedaan hebt.
Geplet door een blok beton, of genomen door een hele grote neger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jesus, nu lijkt het net dat hij net een vrezelijke dood is gestorven...
Beetje bleek...
Wel een beetje een omweg vind je niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb effe gevraagd, ik hoorde dat ze een feestje voorbereiden.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Och...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel een beetje een omweg vind je niet.
Het was geen vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |