In paint sonique?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je even met de instelling klooien. maximale vernelling gebruiken, en ik heb overlay uit staan...
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:04 schreef Kinga het volgende:
Vanavond bonte avond, morgen geheime afscheidsfeest van BB dat janine en rik organiseren...
Nee, in je windows media speler !quote:
Beetje lichter maken. Zoiets:quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
En een nieuwe avatar!
Lees t topic gewoon ff door.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef wolferl het volgende:
Wat gaat er gebeuren?
Was ik net mee bezig, lolquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje lichter maken. Zoiets:
[afbeelding]
OK lijkt logisch maar ik keek het niet met mijn WMP. maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, in je windows media speler !
extra / opties / prestaties / geavanceerd de overlay en/of YUV-spiegeling uit
Dat had ik gezien, maar met 'hoertjes' wordt neem ik aan de Moulin Rouge act bedoeld toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef arneaux het volgende:
Hij lijkt wel een spastisch kind.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje lichter maken. Zoiets:
[afbeelding]
Die wordt wel gebruikt om de filmpjes te spelen. Ook al lijkt het van niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef itsme het volgende:
[..]
OK lijkt logisch maar ik keek het niet met mijn WMP. maar bedankt voor de tip![]()
![]()
Guess so.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, maar met 'hoertjes' wordt neem ik aan de Moulin Rouge act bedoeld toch?
Lees toch maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |