3 Uur ofzo. Give or take some.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef wolferl het volgende:
Hoelang gaat Fok! down?
En nee ik ga dit niet opzoeken.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan komt dat bij mij over alsof ie alles uit zijn nek zit te lullen.
Ik denk dat Tijn misschien wat minder op de bank terecht zal komen, dan b.v een semih maar aan de andere kant een verkeerde actie en het publiek keert zich tegen hem.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn een goede kans maakt (helaas) vanwege massale adoratie. En verder misschien Micheline of Semih.
Gaak effe lekker spelletje spelen, CoD 2 online.quote:
Dat heb ik bij Etienne.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan komt dat bij mij over alsof ie alles uit zijn nek zit te lullen.
Tuurlijk, want deze BB is keihard en dat is slecht voor je rug...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben luchtbedden?
Welke film?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iets minder lang als een bios bezoekje![]()
Have fun
LOTR, allemaal achter elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, want deze BB is keihard en dat is slecht voor je rug...
Vervelend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
De regie laat de camera een paar keer ongegeneerd over Sabrina's lichaam gaan.
[afbeelding]
Dat is nou echt een pleonasmequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit noemen ze functioneel bloot...
Saartje heeft geen string. Die had je in die tijd nog niet en dat vond Swiebert ook niet goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:58 schreef hieronymus34 het volgende:
saartje : zie je me poes...
mo: ben je dan naakt onder je rokje
saartje : nee joh doorzichtig stringetje maar dat geeft niet joh
Erica Terpstra die voorover bukt, naakt, waarna Dokters van Leeuwen haar anus likt waarbij hij zelf ook naakt is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou echt een pleonasme
Bloot is altijd functioneel
Je zal Hilde of Janine zo voor de camera krijgen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou echt een pleonasme
Bloot is altijd functioneel
Had saartje geen kuisheidsgordel ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Saartje heeft geen string. Die had je in die tijd nog niet en dat vond Swiebert ook niet goed.
Werkt anders prima als je mensen bij de streams wilt wegjagen. Uitermate functioneel danquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal Hilde of Janine zo voor de camera krijgen...
Dat noem ik niet bepaald functioneel dan.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had saartje geen kuisheidsgordel ?
Klinkt gek, maar ik zou nog blijven kijken ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Erica Terpstra die voorover bukt, naakt, waarna Dokters van Leeuwen haar anus likt waarbij hij zelf ook naakt is.
Nou begrijp ik waarom jij alles wat bloot is, functioneel vindt...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik zou nog blijven kijken ook![]()
![]()
![]()
Nou, zo'n situatie die werd geschetst is toch vrij uniek te noemen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom jij alles wat bloot is, functioneel vindt...![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn absolute nummer 1 qua lelijkste gaper
Yeach...alleen de gedachte al...hoe kom je er op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Erica Terpstra die voorover bukt, naakt, waarna Dokters van Leeuwen haar anus likt waarbij hij zelf ook naakt is.
Bloot is niet altijd functioneel.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
Was joost er maar weer he ?
Tenminste wat leven in de brouwerij !
Stoer stel!quote:
Wat een muts.quote:
En de knipoog stond er ook niet voor niets bij hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom jij alles wat bloot is, functioneel vindt...![]()
Ik zie bij postings over dit onderwerp maar één knipoog en dat is niet bij jouw posting over Erica en de Drs.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de knipoog stond er ook niet voor niets bij hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |