Klinkt gek, maar ik zou nog blijven kijken ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Erica Terpstra die voorover bukt, naakt, waarna Dokters van Leeuwen haar anus likt waarbij hij zelf ook naakt is.
Nou begrijp ik waarom jij alles wat bloot is, functioneel vindt...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik zou nog blijven kijken ook![]()
![]()
![]()
Nou, zo'n situatie die werd geschetst is toch vrij uniek te noemen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom jij alles wat bloot is, functioneel vindt...![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn absolute nummer 1 qua lelijkste gaper
Yeach...alleen de gedachte al...hoe kom je er op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Erica Terpstra die voorover bukt, naakt, waarna Dokters van Leeuwen haar anus likt waarbij hij zelf ook naakt is.
Bloot is niet altijd functioneel.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
Was joost er maar weer he ?
Tenminste wat leven in de brouwerij !
Stoer stel!quote:
Wat een muts.quote:
En de knipoog stond er ook niet voor niets bij hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom jij alles wat bloot is, functioneel vindt...![]()
Ik zie bij postings over dit onderwerp maar één knipoog en dat is niet bij jouw posting over Erica en de Drs.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de knipoog stond er ook niet voor niets bij hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |