Dan weet ik ook al dat de streams uitgaan. Zonder fok zou ik niet weten waarom ik streams zou kijkenquote:
Omdat BB6 keihard is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan weet ik ook al dat de streams uitgaan. Zonder fok zou ik niet weten waarom ik streams zou kijken
Waarom gaat fok down?? amateursquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan weet ik ook al dat de streams uitgaan. Zonder fok zou ik niet weten waarom ik streams zou kijken
Ik ga zo chillen op mn balkon met een drankje en de FHM.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij die niet eens een plaatje kan bewerken.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zei hij die niet eens een plaatje kan bewerken.
Iets minder lang als een bios bezoekjequote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef wolferl het volgende:
Hoelang gaat Fok! down?
En nee ik ga dit niet opzoeken.
3 Uur ofzo. Give or take some.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef wolferl het volgende:
Hoelang gaat Fok! down?
En nee ik ga dit niet opzoeken.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan komt dat bij mij over alsof ie alles uit zijn nek zit te lullen.
Ik denk dat Tijn misschien wat minder op de bank terecht zal komen, dan b.v een semih maar aan de andere kant een verkeerde actie en het publiek keert zich tegen hem.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn een goede kans maakt (helaas) vanwege massale adoratie. En verder misschien Micheline of Semih.
Gaak effe lekker spelletje spelen, CoD 2 online.quote:
Dat heb ik bij Etienne.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan komt dat bij mij over alsof ie alles uit zijn nek zit te lullen.
Tuurlijk, want deze BB is keihard en dat is slecht voor je rug...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben luchtbedden?
Welke film?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iets minder lang als een bios bezoekje![]()
Have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |