Zo af en toe probeer ik het, maar het lukt me nooit. Als ik de gym binnen kom heb ik maar 1 stand en dat is maximaal. Ik neem af en toe wel is 3 of 4 dagen rust, dat moet maar voldoende zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:35 schreef McGilles het volgende:
Ben nu bezig met een rustweekje, wel gewoon trainen maar alles lekker rustig aan!
Doen andere mensen hier dat ook wel eens>?
ja, 'k houd nu een weekje complete rust (is goedkoper dan wat met lage gewichten een abbo te verkwistenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:35 schreef McGilles het volgende:
Ben nu bezig met een rustweekje, wel gewoon trainen maar alles lekker rustig aan!
Ik betaal per maand een vast bedrag, dus of ik nu kom of niet het kost me evenveelquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:42 schreef Tommy__ het volgende:
thx J![]()
[..]
ja, 'k houd nu een weekje complete rust (is goedkoper dan wat met lage gewichten een abbo te verkwisten)
Meer neuken. Nog leuker ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Het hardlopen doe ik ook niet voor mijn kuiten, ik doe het puur om mijn conditie in perfecte vorm te houden
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:35 schreef McGilles het volgende:
Raar eh, gebeurd niet vaak, maar dan een vakantie met hamburgers en zooi.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:24 schreef ivosnivo het volgende:
Heb nu weekje vakantie, en eet nu tijdelijk 18 boterhammen per dag. Das 10 meer dan normaal, ik ben dit weekend 3kg kwijt geraakt op het feest, ondanks de broodjes frikadel
1kg spier weegt evenveel als 1kg vetquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef BertV het volgende:
[..]
Raar eh, gebeurd niet vaak, maar dan een vakantie met hamburgers en zooi.
Je voelt je vet, verwacht je op de weegschaal dat je zwaarder bent, ben je lichter...![]()
spieren zwaarder dan vet.. mgoed, in een week breek je ze niet af.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
1kg spier weegt evenveel als 1kg vet![]()
mijn weekjes rust bestaan hoofdzakelijk uit geen KT doen, maar ik ga ik dan vaak 1 x extra boksen ( van 2 --> 3 x p/w) en gooi er 'n keer squash doorheen. Dit naast mijn tennis 1x p/w zorgt ervoor dat ik nooit helemaal uitgerust benquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:35 schreef McGilles het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Wel een PWO shake nemen dan he.
Wanneer komt het volgende Life-dilemma (of wellicht een Life en Myers tutorial) ?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef Life het volgende:
Zeau, ik ben ook weer na 3 maanden pauze (om m'n blessures te laten genezen in de zomervakantie) begonnen! Damn dat viel weer ff tegen zegEerst zat ik op 70kg bankdrukken, nu haalde ik met moeite 8x50! Nahja, hopelijk bouwt het wat sneller op als daarvoor, anders ben ik weer een half jaar ofzo kwijt
![]()
Dat doet me goed, dankjequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wanneer komt het volgende Life-dilemma (of wellicht een Life en Myers tutorial) ?!
En don't worry, binnen de kortste keren lift je weer even veel als voorheen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de motivatie kijken we natuurlijk een 24 boxset !quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef Life het volgende:
[..]
Dat doet me goed, dankje![]()
Over een nieuwe tutorial, wellicht! Volgende week komt Myers weer langs, we zullen ff kijken of we iets leuks kunnen verzinnenZo'n inzinking van je kracht geeft trouwens wel een ongelooflijke demotiverende boost
Maar het goede nieuws is dat m'n blessures weg zijn, dus ik kan er weer volop tegenaan
![]()
Het was wel moeilijk om 3 maanden niks uit te voeren. Je ziet jezelf gewoon smaller worden![]()
* Meldtquote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wil je dan echt breed worden? Ik wil als eerste echt sterk zijn, ik zie ik er liever minder sterk uit dan dat ik echt ben dan omgekeerd. Er lopen bij mij wel zoveel van die jochies rond met dikke armen, en die spelen zo weinig klaar dat het gewoon treurig is![]()
* Meldt (again)quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch zegt dat weinig hoor, ik denk dat ie er enorme aanleg voor heeft. Sommige bouwvakkers (met korte broek) hebben er ook last van.
"je moet niet groter worden he", nee is goed (en dan snoeihard verder trainen)
haha, mijn biceps is maar 36cm (wel zonder vetquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:11 schreef synthesix het volgende:
[..]
* Meldt![]()
Biceps is aangespannen 30 cm, en ik hammer curl met 4x8x 20kg (laatste set met moeite) en jm presses zelfde met 30kg ofzo.![]()
Achja, hier precies hetzelfde, een arm van 45cm maar ik train met gewichten die me zusje nog kan tillen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:40 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
haha, mijn biceps is maar 36cm (wel zonder vet) en ik doe curls met 10 en 12kg
![]()
(niet dat ik er ooit progressie in heb gemaakt
)
ach.. curls![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |