quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:58 schreef wonderer het volgende:
nou zeg, waarom zei niemand even dat we hier zaten?
Ja het leggen van contacten met geestverwanten en subculturen is door Internet wel op een hoger en toegankelijker level gekomenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik houd wel van raadsels
[..]
Ja kan me het eigenlijk niet voorstellen![]()
ja volgende keer zal ik zonder lensen alsnog wel op je poke verzoek reagerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:58 schreef wonderer het volgende:
nou zeg, waarom zei niemand even dat we hier zaten?
kan ie ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zolang jij je aan het contract houd kan hij je volgens mij moeilijk eruitzetten![]()
En anders kom ik wel ff met hem praten![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het leggen van contacten met geestverwanten en subculturen is door Internet wel op een hoger en toegankelijker level gekomen
Maar ik ga nu bij Paps en Mams op de koffie en daarna nog wat boodschappen doen
later op de avond ben ik wel weer op Fok![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je hebt gisteravond en vannacht al een aardige introduktie achter de rug hoor![]()
Uisce beathaquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:13 schreef wonderer het volgende:
Sitethief ook een liefhebber van het schotse levenswater?
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Uisce beatha
Ja zeer zeker, mijn eerste liefde
Speysidequote:
Ik ben eigenlijk nog weinig buiten Speyside geweest, moet ik eens doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Islay lover hier, maar speyside kan ik ook wel waarderen, toch de pittige kant.
Ligt eraan wat je lekker vind. Islay is veel rook en turf, daar moet je van houden. Check anders het whisky topic, daarkunnen ze je beter helpenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog weinig buiten Speyside geweest, moet ik eens doen
Wat raad je me aan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je lekker vind. Islay is veel rook en turf, daar moet je van houden. Check anders het whisky topic, daarkunnen ze je beter helpen
euh was jij niet te jong voor wiskey?quote:
Ja, er is zojuist een update geweestquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Nan![]()
Oh wat zie ik nu, quick pi's
* NanKing geeft aai en kusjequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ook een aai van Nan.
"schenkel als beloning geef"quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*poot geeft
*trouw verwachtingsvol aankijkt
die 2 laatste woorden, dat denk ik, komen mij redelijk bekend voor en is ook zo iets dat ik mij regelmatig voorneem, maar dat blijkt de praktijk toch vaak wat weerbarstiger te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga vandaag maar 'ns vroeg naar bed denk ik
Ja, trustenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die 2 laatste woorden, dat denk ik, komen mij redelijk bekend voor en is ook zo iets dat ik mij regelmatig voorneem, maar dat blijkt de praktijk toch vaak wat weerbarstiger te zijn
Maar slaap lekker hoor![]()
![]()
Hey trustequote:
Hoiquote:
Kweenie, is 20 jaar te jong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh was jij niet te jong voor wiskey?
Ik heb alleen dit topic vluchtig doorgelezen, dus stel je maar even voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef Sitethief het volgende:
Moek me nog voorstellen? Of had je al teruggelezen?![]()
Nou je bent de "godmother" van deze reeks dusquote:
Als je net zo lief en knuffelbaar als vanitasvanitatumetomniava bent, komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou je bent de "godmother" van deze reeks dus
Ik ben 20 jaartjes, toevallig hier verzeild, en ik vond het zo leuk, dus ben ik maar blijven hangen. En ik heb net zoals vanitasvanitatumetomniava (dat ga ik toch echt afkorten) Asperger.
Wat je verder nog wilt weten moet je gewoon vragen
Over het algemeen wel jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je net zo lief en knuffelbaar als vanitasvanitatumetomniava bent, komt het helemaal goed.
Ga ik zo snel mogelijk doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
Ja, "Requiem for a Dream" moet je echt zien.
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezienquote:
Spring summer fal winter...spring staat ook op mijn to do lijstjequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezien
En ik dus vandaag naar de bieb geweest, maar dus geen Spring Summer Fall Winter Spring
hij was verlengt![]()
Anders kom je eens langs voor een fimmarathon ofzowquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezien
En ik dus vandaag naar de bieb geweest, maar dus geen Spring Summer Fall Winter Spring
hij was verlengt![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
oeh vanaf nu heet je vakantie smurf!
niet zeuren! euh niet smurfen bedoel ikquote:
Stroekie, van wat voor muziek houd jij?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij was verlengt![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroekie, van wat voor muziek houd jij?
Ik ben heel erg breed qua muziek
[Gargamel mode]quote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
ik heb vrijdag nog de smurfen gekeken
Ja hoor ik heb een fijne vakantie gehadquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, vergeten![]()
even dan in de rebound
Zeg NanKing, heb je een fijne vakantie gehad ?
Lekker breed net zoals ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ook
Ik kan de muziek van Ferry Corsten, Armin van Buuren zeer waarderen, maar ook een Oletta Adams, Wende Sneijder en Lenette van Dongen zijn zeer aan mij besteed. Maar ook af en toe een opera en musical horen erbij om inderdaad wel voldoende breedt te blijven
Emma zit ook in mijn CD collectie net als U2's Unforgettable Fire wat heerlijk bombastisch isquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lekker breed net zoals ik
Ik ken van geen van die artiesten precies het werk, maar k'zal het eens opzoeken![]()
Ik ben nu Emma Shapplin aan het luisteren. Vooral van dat nummer is het refrein heel erg sterk.En verder heeft ze wel iets
Maar daarna ga ik denk ik fd de U2 dvd luisteren, geweldige muziek
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Emma zit ook in mijn CD collectie net als U2's Unforgettable Fire wat heerlijk bombastisch is![]()
Hij vindt de verhalen over Arthur leukquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?
Baldacci en Grisham maar ook Ludlum maar ook wel Mulisch en Ed Sandersquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?
vooral in de trein naar huis toequote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij vindt de verhalen over Arthur leuk
Hé! Jij was in de bosjes!quote:
Nee ik heb slechts hand en spandiensten verleend hoorquote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Waar heb je dat nou zo snel weer vandaan? Stroek?
Zal ik hem in hechtenis nemen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Waar heb je dat nou zo snel weer vandaan? Stroek?
Nee, je mag hem bedanken en een kusje gevenquote:
Foto!quote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Arthur is geweldig.
Een heule goede vriend van mij doet me qua lichaamsbouw aan Arthur denken.
eet smakelijk,quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto!
Ik ken ook twee jongens die uiterlijk wel wat van hem weghebben. Eentje is ook nog homo
Ik ga eten, doei
Ik heb geen foto van 'm. En sowieso is zijn gezicht niet zoals ik me arthur voorstel. Alleen zijn lange dunne (tengere) lichaam.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto!
Ik ken ook twee jongens die uiterlijk wel wat van hem weghebben. Eentje is ook nog homo
Ik ga eten, doei
Wat doet vakantie goede dingen met jequote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Eetse Maike
zie je, zie je, ik zei geen wondje![]()
Ik zie het. Keep up the good workquote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Eetse Maike
zie je, zie je, ik zei geen wondje![]()
Heb ik weer, wa's dah?quote:
Dat zijn de icoontjes onder bij het "snel reageren" venster, die uiteindelijk linksboven je post komen te staan, als je er een van kiest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |