ook dat ging eigenlijk heel geleidelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je homo bent ?![]()
Vraag me af of je commingout na die tiener jaren was
heel goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Sitethief het volgende:
Zo ik nam even de vrijheid een nieuwe te posten
Ja die zijn er natuulijk ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook dat ging eigenlijk heel geleidelijk
ben ook nooit echt aktief in de scene geweest, want dat had soms weer wat logistieke problemen
maar is nooit echt raar of afwijzend op gereageerd.
Ik ben gewoon Stroekie, ik probeer tof te zijn, en toevallig val ik op mannen.
Ik schreeuw het niet van de daken. en je ziet het niet in een oogopslag aan me
dat begint een ritueel voor je te wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ow wacht, nu had ik 't voor je gedaan
Oepsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ow wacht, nu had ik 't voor je gedaan
Nee, dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oeps![]()
nou jaDubbel topics, dubelle fun
maar dat is niet altijd even gemakkelijk, en af en toe stoot je dan ook behoorlijk je neusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja die zijn er natuulijk ookDe homo's die niet op vallen
Deste beter, houdt de boel in evenwicht
Zolang je je hart maar volgt
Kan ik wat bier van je lenen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef kutvent het volgende:
OH ANDERE TOPIC JOEREN
ik wordt dan weer eerder verscheurt dat hoofd en hart en hiet met elkaar eens zijn en ik volledig aan twijfel ten prooi kan vallenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soms is er wrevel tussen brallen en je hart volgen
Nee, je kan wel wat van mijn sperm lenen homoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik wat bier van je lenen?
Kom je altijd zo semi-leuk binnenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee, je kan wel wat van mijn sperm lenen homo
Alleen als je een ontzettend lekker ding bent.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee, je kan wel wat van mijn sperm lenen homo
Waarom? Geitenstoofpot met koolquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wordt dan weer eerder verscheurt dat hoofd en hart en hiet met elkaar eens zijn en ik volledig aan twijfel ten prooi kan vallen
dat schijnt een familiekwaal te zijn volgens mijn schoonzusje
De familie Stroek heeft problemen met nemen van beslissingen en wil altijd zowel de kool als de geit sparen![]()
Dat vermoeden had ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wordt dan weer eerder verscheurt dat hoofd en hart en hiet met elkaar eens zijn en ik volledig aan twijfel ten prooi kan vallen
dat schijnt een familiekwaal te zijn volgens mijn schoonzusje
De familie Stroek heeft problemen met nemen van beslissingen en wil altijd zowel de kool als de geit sparen![]()
dan moet hij wel heel veel compenseren, want die avatar getuigt niet echt van smaakquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen als je een ontzettend lekker ding bent.
Ja mensen die zich maar ook een beetje in mij verplaatsen zullen mij vrij snel een open boek vindenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik
En vind je dat dat een belemmering vormt in je leven? Lijkt mij dat je niet alles kunt bloot gevenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mensen die zich maar ook een beetje in mij verplaatsen zullen mij vrij snel een open boek vinden
en voor een heel groot gedeelte klopt dat ook wel maar toch zit er diep van binnen heel dicht op me ziel nog wel een stevige hoge muur die mij belet om zo maar het allerachterste van mijn tong te laten zien
Ja, ik vond de gedichten meer waarheidswaarde bevatten dan dat het een zekere cadans en lyriek bevatte. Het was wel goed herkenbaar, voor zover ik mijzelf kan herkennen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef Sitethief het volgende:
Btw, vanitasvanitatumetomniava, met het risco dat ik naar complimentjes loop te hengelen. Wat vond je van de gedichten? Of had je nog geen kans gezien ze te lezen ?
Ja, ik snap niet veel van jou, Stroekie, da's een ding wat waar is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mensen die zich maar ook een beetje in mij verplaatsen zullen mij vrij snel een open boek vinden
en voor een heel groot gedeelte klopt dat ook wel maar toch zit er diep van binnen heel dicht op me ziel nog wel een stevige hoge muur die mij belet om zo maar het allerachterste van mijn tong te laten zien
nou ja soms voelt dat wel als een belemmering ja dat ik mijn gevoel niet genoeg kan/durf te uitenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En vind je dat dat een belemmering vormt in je leven? Lijkt mij dat je niet alles kunt bloot geven
Het is niks hoogstaands, maar het beschrijft wel een algemeen gevoel dat veel autisten zullen herkennenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik vond de gedichten meer waarheidswaarde bevatten dan dat het een zekere cadans en lyriek bevatte. Het was wel goed herkenbaar, voor zover ik mijzelf kan herkennen.
Heb je ooit wel eens een ECHT mooie film gezien?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja soms voelt dat wel als een belemmering ja dat ik mijn gevoel niet genoeg kan/durf te uiten
een simpel voorbeeld is dan dat ik bv hoe aangrijpend een film ook is en hoe geraakt ik er ook door ben nooit erom zal hoeven te huilen
Had je mij moeten zien met m'n zusjes zelfmoord poging......Totaal geen gevoel aanwezig in me.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja soms voelt dat wel als een belemmering ja dat ik mijn gevoel niet genoeg kan/durf te uiten
een simpel voorbeeld is dan dat ik bv hoe aangrijpend een film ook is en hoe geraakt ik er ook door ben nooit erom zal hoeven te huilen
ja wellicht had ik er dan ook bij moeten zetten dat het dan om mensen gaat die mij regelmatig zien zoals collega's. Die kunnen zulke dingen gewoon direct van mijn gezicht aflezen zonder dat ik er ook maar een woord over gezegd heb.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet veel van jou, Stroekie, da's een ding wat waar is.
AI, A Beautifull Mind, Schindlers List, La vite e bella.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een ECHT mooie film gezien?
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef Stroekie het volgende:
Verder ben ik ook soms een vat vol tegenstrijdigheden en probeer ik ook wel everything but average te zijn. Want de familie Doorzon/Doorsnee is al groot genoeg![]()
Op dat momet danwel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef Sitethief het volgende:
Totaal geen gevoel aanwezig in me.
Ja daar horen Y tu Mama tambien en Arlington Road toch wel onderquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een ECHT mooie film gezien?
Ja, klopt :|quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op dat momet danwel.
*Meeschrijft*quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar horen Y tu Mama tambien en Arlington Road toch wel onder
oh en jij hebt me op het spoor gezet van Spring Summer Fall Winter and Spring
als het goed is moet die morgen weer beschikbaar zijn op de bieb hiero en wil ik die gaan halen
Nee, die films hebben geen van allen mij weten te raken. "Spring Summr Fall Winter and Spring" is een van de weinige films die mij wist te raken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
AI, A Beautifull Mind, Schindlers List, La vite e bella.
Ja dat zijn van die dingen die ik mij dan nu wel eens afvraag, hoe ga ik dan reagerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Had je mij moeten zien met m'n zusjes zelfmoord poging......Totaal geen gevoel aanwezig in me.
Maar ja, Ik kan dan zeggen dat het mijn Asperger is, en jij moet het helemaal alleen doen![]()
Okay die ga ik dan eens bekijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, die films hebben geen van allen mij weten te raken. "Spring Summr Fall Winter and Spring" is een van de weinige films die mij wist te raken.
Ga eens opflikkeren, dit vindik niet kunnen verdomme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:12 schreef plumbum het volgende:
hier ook nog even pot roepen: POT!
lekker puberaal![]()
Dat is nog slechterquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die dingen die ik mij dan nu wel eens afvraag, hoe ga ik dan reageren
lukt het mij dan wel om te huilen, of ga ik dat weer als een kleine binnenvetter eerst zitten opkroppen en bewaren voor een latere uitbarsting
Dan moet je wel het geduld hebben om je in de sfeer te kunnen laten onderdompelen, het is een zeer trage fllmquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar horen Y tu Mama tambien en Arlington Road toch wel onder
oh en jij hebt me op het spoor gezet van Spring Summer Fall Winter and Spring
als het goed is moet die morgen weer beschikbaar zijn op de bieb hiero en wil ik die gaan halen
kijk jij eens heel vlug in de randvoorwaarden die er in de openings post staan over zulke aktiesquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:12 schreef plumbum het volgende:
hier ook nog even pot roepen: POT!
lekker puberaal![]()
ja dan vind ik ook, maar om een of andere manier blokkeer ik danquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nog slechterNiet doen, het tonen van emoties moet toch gewoon kunnen?
Trage films zijn oké, ik wordt meestal toch meegesleurdquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je wel het geduld hebben om je in de sfeer te kunnen laten onderdompelen, het is een zeer trage fllm
ik had hem van de week al opgehaald van internet maar dan kom je niet zo heel ver zonder ondertitelsquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je wel het geduld hebben om je in de sfeer te kunnen laten onderdompelen, het is een zeer trage fllm
Ja,dat vind ik ook verdomme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk jij eens heel vlug in de randvoorwaarden die er in de openings post staan over zulke akties![]()
Trage films moet je versnellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Trage films zijn oké, ik wordt meestal toch meegesleurd
Je schuift toch ook geen open wond voor aan maden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nog slechterNiet doen, het tonen van emoties moet toch gewoon kunnen?
Nee klopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je schuift toch ook geen open wond voor aan maden.
.srt files, ook niet? met vobsub (als je Windows gebruikt)quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had hem van de week al opgehaald van internet maar dan kom je niet zo heel ver zonder ondertitels![]()
Is ie in het Engels?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.srt files, ook niet? met vobsub (als je Windows gebruikt)
Iig is dvd natuurlijk beter.
Trustequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iig ga ik nu echt naar bed, 't is mooi geweest.
Truste allen![]()
niet naar gezochtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.srt files, ook niet? met vobsub (als je Windows gebruikt)
Iig is dvd natuurlijk beter.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet naar gezocht
je weet ict mensen zijn soms lui![]()
alleen de film zelf binnengehaald via edonkey en om dan daarna nog weer apart naar sub te moeten gaan zoeken. het was sneller om even op de site van de bieb te kijken wanneer de dvd weer ingeleverd moest worden zodat ik hem kan gaan halen
Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iig ga ik nu echt naar bed, 't is mooi geweest.
Truste allen![]()
Ik deel graag gedachtes met mensenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams![]()
![]()
en mag ik u danken voor deze openhartige uren![]()
en dat geld ook voor Sitethief![]()
Jammer, daar hou ik verdomme wel van!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de originele taal van de film in elk geval niet![]()
Nou dan huur jij toch lekker Miami spice deel 54quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:26 schreef kutvent het volgende:
[..]
Jammer, daar hou ik verdomme wel van!
Oh, k'dacht dan heb ik geen ondertitels nodigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de originele taal van de film in elk geval niet![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan huur jij toch lekker Miami spice deel 54
want bareback Mountain durf je vast en zeker nog niet aan![]()
dit zegt IMDB er vanquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oh, k'dacht dan heb ik geen ondertitels nodig
Welke taal dan wel?
Aha bedanktquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit zegt IMDB er van
http://www.imdb.com/title/tt0374546/
ach ja soms moet je de boodschap ook iets geforceerd brengenquote:
En dan nogquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja soms moet je de boodschap ook iets geforceerd brengen![]()
anders dingt het niet door die plaat voor hun hoofd heen![]()
had jij ook al een topic report over hem gemaakt, of alleen maar een speurtocht naar Isabeau ?quote:
ja jammer genoeg heeft hij geen fotoboek want dan kan je in zulke gevallen ook heel leuk volspammenquote:
Twee reports en een post in een topic dat ze aan het lezen wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had jij ook al een topic report over hem gemaakt, of alleen maar een speurtocht naar Isabeau ?
dan moet het signaal toch duidelijk genoeg zijn zou je zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Twee reports en een post in een topic dat ze aan het lezen was
Ze heeft al zijn topics dichtgegooitquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet het signaal toch duidelijk genoeg zijn zou je zeggen
kortom waar is Chowi als je haar nodig hebtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ze heeft al zijn topics dichtgegooit
Ze kan alleen niet buiten haar eigen forum editten
Ik denk dat die lig te snurkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom waar is Chowi als je haar nodig hebt
die mod post hier ook zeer regelmatig
nou zulke dames die snurken nog niet hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik denk dat die lig te snurken
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zulke dames die snurken nog niet hoor
die slapen nog heel lief en licht als een prinsesje![]()
het genoegen was geheel aan mijn kant hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:54 schreef Sitethief het volgende:
Zeg ik ga mijn bedje eens opzoeken
Bedankt voor een luisterend oor, ik zal hier nog wel vaker komen
Slaap lekker![]()
![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef maedel het volgende:
* maedel stommelt binnen
Koffie anyone?
proberen om zomaar de huur te verhogenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:39 schreef Roosjedoosje het volgende:
wat doet ie met je liefie_?
Zolang jij je aan het contract houd kan hij je volgens mij moeilijk eruitzettenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
proberen om zomaar de huur te verhogen
beweren dat ie zelf weer in het huis gaat wonen
mensen mn kamer op sturen
zeggen dat ik me niet aan het contract hou
dat soort vervelende zaken
Ach ik ben ook net pas wakkerquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en ik ben dus weer de laatste van de nachtploeg die zich hier komt melden![]()
dus hallo iedereen![]()
ja de magische aanzuigende werking van de monitor is moeilijk te weerstaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach ik ben ook net pas wakker![]()
![]()
Te weinig geslapen deze week vermoed ik![]()
Maar tis hier veuls te gezallig om zomaar weg te blijven![]()
Ook hallo BTW![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de magische aanzuigende werking van de monitor is moeilijk te weerstaan
Neen ook niet letterlijk, maar de reaktie van die andere mensen weer op een post maken het juist verslavend. De monitor als venster op de virtuele wereldquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
als dat het was werkt ik wle tussen de schermpies in de Mediamarkt
![]()
Nee ik ben een mensen mens![]()
Sorry af en toe neem ik dingen wat te letterlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neen ook niet letterlijk, maar de reaktie van die andere mensen weer op een post maken het juist verslavend. De monitor als venster op de virtuele wereld![]()
Nee geen sorry zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sorry af en toe neem ik dingen wat te letterlijk![]()
Ja de digitale snelweg is wel een een mooie aanvullingquote:Maar je hebt gelijk, bijna al mijn vrienden heb ik of online ontmoet of ik onderhoud het contact online
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee geen sorry zeggen hoor
ik maak juist in mijn hoofd 2 3 opmerkingen en post dan nummer 4
daardoor kunnen anderen mij niet altijd even goed volgen en lijk ik soms wel een cryptogram![]()
Ja kan me het eigenlijk niet voorstellenquote:Ja de digitale snelweg is wel een een mooie aanvulling![]()
en dan te bedenken toen ik jouw leeftijd dat toen ik jouw leeftijd had we dit fenomeen nog helemaal niet kenden
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:58 schreef wonderer het volgende:
nou zeg, waarom zei niemand even dat we hier zaten?
Ja het leggen van contacten met geestverwanten en subculturen is door Internet wel op een hoger en toegankelijker level gekomenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik houd wel van raadsels
[..]
Ja kan me het eigenlijk niet voorstellen![]()
ja volgende keer zal ik zonder lensen alsnog wel op je poke verzoek reagerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:58 schreef wonderer het volgende:
nou zeg, waarom zei niemand even dat we hier zaten?
kan ie ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zolang jij je aan het contract houd kan hij je volgens mij moeilijk eruitzetten![]()
En anders kom ik wel ff met hem praten![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het leggen van contacten met geestverwanten en subculturen is door Internet wel op een hoger en toegankelijker level gekomen
Maar ik ga nu bij Paps en Mams op de koffie en daarna nog wat boodschappen doen
later op de avond ben ik wel weer op Fok![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je hebt gisteravond en vannacht al een aardige introduktie achter de rug hoor![]()
Uisce beathaquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:13 schreef wonderer het volgende:
Sitethief ook een liefhebber van het schotse levenswater?
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Uisce beatha
Ja zeer zeker, mijn eerste liefde
Speysidequote:
Ik ben eigenlijk nog weinig buiten Speyside geweest, moet ik eens doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Islay lover hier, maar speyside kan ik ook wel waarderen, toch de pittige kant.
Ligt eraan wat je lekker vind. Islay is veel rook en turf, daar moet je van houden. Check anders het whisky topic, daarkunnen ze je beter helpenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog weinig buiten Speyside geweest, moet ik eens doen
Wat raad je me aan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je lekker vind. Islay is veel rook en turf, daar moet je van houden. Check anders het whisky topic, daarkunnen ze je beter helpen
euh was jij niet te jong voor wiskey?quote:
Ja, er is zojuist een update geweestquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Nan![]()
Oh wat zie ik nu, quick pi's
* NanKing geeft aai en kusjequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ook een aai van Nan.
"schenkel als beloning geef"quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*poot geeft
*trouw verwachtingsvol aankijkt
die 2 laatste woorden, dat denk ik, komen mij redelijk bekend voor en is ook zo iets dat ik mij regelmatig voorneem, maar dat blijkt de praktijk toch vaak wat weerbarstiger te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga vandaag maar 'ns vroeg naar bed denk ik
Ja, trustenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die 2 laatste woorden, dat denk ik, komen mij redelijk bekend voor en is ook zo iets dat ik mij regelmatig voorneem, maar dat blijkt de praktijk toch vaak wat weerbarstiger te zijn
Maar slaap lekker hoor![]()
![]()
Hey trustequote:
Hoiquote:
Kweenie, is 20 jaar te jong?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh was jij niet te jong voor wiskey?
Ik heb alleen dit topic vluchtig doorgelezen, dus stel je maar even voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef Sitethief het volgende:
Moek me nog voorstellen? Of had je al teruggelezen?![]()
Nou je bent de "godmother" van deze reeks dusquote:
Als je net zo lief en knuffelbaar als vanitasvanitatumetomniava bent, komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou je bent de "godmother" van deze reeks dus
Ik ben 20 jaartjes, toevallig hier verzeild, en ik vond het zo leuk, dus ben ik maar blijven hangen. En ik heb net zoals vanitasvanitatumetomniava (dat ga ik toch echt afkorten) Asperger.
Wat je verder nog wilt weten moet je gewoon vragen
Over het algemeen wel jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je net zo lief en knuffelbaar als vanitasvanitatumetomniava bent, komt het helemaal goed.
Ga ik zo snel mogelijk doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
Ja, "Requiem for a Dream" moet je echt zien.
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezienquote:
Spring summer fal winter...spring staat ook op mijn to do lijstjequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezien
En ik dus vandaag naar de bieb geweest, maar dus geen Spring Summer Fall Winter Spring
hij was verlengt![]()
Anders kom je eens langs voor een fimmarathon ofzowquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezien
En ik dus vandaag naar de bieb geweest, maar dus geen Spring Summer Fall Winter Spring
hij was verlengt![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
oeh vanaf nu heet je vakantie smurf!
niet zeuren! euh niet smurfen bedoel ikquote:
Stroekie, van wat voor muziek houd jij?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij was verlengt![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroekie, van wat voor muziek houd jij?
Ik ben heel erg breed qua muziek
[Gargamel mode]quote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
ik heb vrijdag nog de smurfen gekeken
Ja hoor ik heb een fijne vakantie gehadquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, vergeten![]()
even dan in de rebound
Zeg NanKing, heb je een fijne vakantie gehad ?
Lekker breed net zoals ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ook
Ik kan de muziek van Ferry Corsten, Armin van Buuren zeer waarderen, maar ook een Oletta Adams, Wende Sneijder en Lenette van Dongen zijn zeer aan mij besteed. Maar ook af en toe een opera en musical horen erbij om inderdaad wel voldoende breedt te blijven
Emma zit ook in mijn CD collectie net als U2's Unforgettable Fire wat heerlijk bombastisch isquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lekker breed net zoals ik
Ik ken van geen van die artiesten precies het werk, maar k'zal het eens opzoeken![]()
Ik ben nu Emma Shapplin aan het luisteren. Vooral van dat nummer is het refrein heel erg sterk.En verder heeft ze wel iets
Maar daarna ga ik denk ik fd de U2 dvd luisteren, geweldige muziek
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Emma zit ook in mijn CD collectie net als U2's Unforgettable Fire wat heerlijk bombastisch is![]()
Hij vindt de verhalen over Arthur leukquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?
Baldacci en Grisham maar ook Ludlum maar ook wel Mulisch en Ed Sandersquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?
vooral in de trein naar huis toequote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij vindt de verhalen over Arthur leuk
Hé! Jij was in de bosjes!quote:
Nee ik heb slechts hand en spandiensten verleend hoorquote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Waar heb je dat nou zo snel weer vandaan? Stroek?
Zal ik hem in hechtenis nemen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Waar heb je dat nou zo snel weer vandaan? Stroek?
Nee, je mag hem bedanken en een kusje gevenquote:
Foto!quote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Arthur is geweldig.
Een heule goede vriend van mij doet me qua lichaamsbouw aan Arthur denken.
eet smakelijk,quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto!
Ik ken ook twee jongens die uiterlijk wel wat van hem weghebben. Eentje is ook nog homo
Ik ga eten, doei
Ik heb geen foto van 'm. En sowieso is zijn gezicht niet zoals ik me arthur voorstel. Alleen zijn lange dunne (tengere) lichaam.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto!
Ik ken ook twee jongens die uiterlijk wel wat van hem weghebben. Eentje is ook nog homo
Ik ga eten, doei
Wat doet vakantie goede dingen met jequote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Eetse Maike
zie je, zie je, ik zei geen wondje![]()
Ik zie het. Keep up the good workquote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Eetse Maike
zie je, zie je, ik zei geen wondje![]()
Heb ik weer, wa's dah?quote:
Dat zijn de icoontjes onder bij het "snel reageren" venster, die uiteindelijk linksboven je post komen te staan, als je er een van kiest.quote:
over schorum gesprokenquote:Op zondag 10 september 2006 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Je steekt nog eens wat mooie formuleringen op hier, bij zulks een fschorum.
sssst, niet direct verklappenquote:Op zondag 10 september 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij bent heul geen schorem.
quote:Op zondag 10 september 2006 14:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ook een goede morgen toegewenst
Zo'n antwoord had ik natuurlijk kunnen verwachtenquote:
Ik was heel even in de war, toen dacht ik, hé het is daar veel vroeger.quote:Op zondag 10 september 2006 18:47 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Gevoelens die diep van binnen komen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef wonderer het volgende:
Tommy's mogen dat toch niet?
Maar ik ben een rotkind.quote:Op zondag 10 september 2006 19:58 schreef NanKing het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, het is een gevoel van binnen uit!
Adopteren ja.quote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gevoelens die diep van binnen komen?.
Of is het dat wij niet mogen adopteren?
Volgens mij mag een tommy dat in haar eentje best.quote:
quote:Partners van hetzelfde geslacht mogen in Nederland samen kinderen adopteren.
Nouhouquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Dank je, NK, heel lief van jeen gefeliciteerd met je 'modschap'. Dag iedereen
. Alles goed met jullie hier?
quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
Zal ik een foto van mijn naakte bovenlijf posten?
Hoiquote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Dank je, NK, heel lief van jeen gefeliciteerd met je 'modschap'. Dag iedereen
. Alles goed met jullie hier?
dat las ik later pas.quote:Op zondag 10 september 2006 20:28 schreef wonderer het volgende:
Wow, alleen het idee van een foto van mijn naakte bovenlijf deed haar al terugkomen!
Bitch, verpest het nou niet voor mequote:Op zondag 10 september 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat las ik later pas.
Ik zie dat er ook weer een nieuw iemand is, hier.
Oh?quote:Op zondag 10 september 2006 20:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
nee want dan post ik er ook eentje, en dat willen we niet hebben
ehm......manboobs ftwquote:
Ja je zou bijna denken dat ik vrouw benquote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef Viking84 het volgende:
Laat je wb het posten van naaktfoto's niet afschrikken door mij. Ik heb al heel wat naakte vrouwenlichamen gezien.
quote:Op zondag 10 september 2006 20:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat ik vrouw ben
Nou hoeft het niet meerquote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef Viking84 het volgende:
Laat je wb het posten van naaktfoto's niet afschrikken door mij. Ik heb al heel wat naakte vrouwenlichamen gezien.
Hey het was voor een meetquote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef wonderer het volgende:
Vind je het gek als je dat soort eten maakt
nee aan jou, want je hebt je nog niet voorgesteldquote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey het was voor een meet![]()
![]()
Ik heb het nu afgewzoren....althans geprobeerd![]()
Maar goed nu druk ik Viking84 weer helemaal weg met m'n fotow gedoe
Viking84, aan jouw het woord![]()
![]()
Gossie ik blijf hier bezigquote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee aan jou, want je hebt je nog niet voorgesteld
En moeten ze gewoon maar de laatste 2 topics teruglezen, daar staat meer dan genoeg info inquote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gossie ik blijf hier bezig
Ik ben 20 jaar oud, doe een MBO ICT opleiding, maar hoop later schrijver/journalist te worden. Ik werd het topic in gelokt doorvanitasvanitatumetomniava
, Ik heb zelf nl. ook AS
En verder is het hier heul gezellig, ben ik opeens Arthur fan
, en voor verder vragen, mijn msn/mail/icq staat altijd open
![]()
Dat ookquote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En moeten ze gewoon maar de laatste 2 topics teruglezen, daar staat meer dan genoeg info in![]()
maar dat heb ik vanmiddag op de bank wel ingehaald hoorquote:Op zondag 10 september 2006 21:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Hoestie trouwens Stroekie? , heb al je al twee nachten wakker gehouden![]()
Ik zal het in m'n achterhoofd houdenquote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat heb ik vanmiddag op de bank wel ingehaald hoor![]()
![]()
![]()
en vanaaf moet ik er toch wel een paar uurtjes eerder inliggen hoor![]()
en bedanktquote:Op zondag 10 september 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
Ja, stroekie wordt ook al een dagje ouder, die moet middagdutjes doen
Dat weet ik toch al langquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bedankt
en ja door de weeks mag dat nooit van mijn baas![]()
maar dan neem ik mijn rol van de nachtploeg ook wat minder zwaar hoor![]()
Nu leg je wel heel veel verantwoording op mijn schouders hoorquote:Op zondag 10 september 2006 22:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Papa Stroekie samen met Mama NanKing
![]()
Klinkt goed, en ons dan allemaal adopteren
Waarzoot?quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Sitethief het volgende:
doe een MBO ICT opleiding,
quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef Sitethief het volgende:
Ik werd het topic in gelokt doorvanitasvanitatumetomniava
,
Een rebelse vaderquote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu leg je wel heel veel verantwoording op mijn schouders hoor
want dan moet ik dag en nacht het goede voorbeeld geven en zo
en terwijl het juist nog zo leuk is om op oudere leeftijd soms zelf nog lekker te puberen
Tis wel waar, las in SCH's topic dat jj homo bent en AS hebt, dat vond ik interessantquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu leg je wel heel veel verantwoording op mijn schouders hoor
want dan moet ik dag en nacht het goede voorbeeld geven en zo
en terwijl het juist nog zo leuk is om op oudere leeftijd soms zelf nog lekker te puberen
Nu weet ik niet meer hoe die 2 mensen heten diie ze ook zo vaak gedaan hebbenquote:
Ja die ken ik ook, maar dat is dit niet; dit zijn de oudere jongeren van Stichting Moorkop.quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer hoe die 2 mensen heten diie ze ook zo vaak gedaan hebben
Wim is dan de zoon die nog erg bij moeders onder de plak zit en het liefst wilde sex heeft met vrouwen
Kees is dan de meer dan begripvolle moeder die het liefst een homovriend voor haar zoon uitzoekt
En dan sluit die zoon elke keer af, met: Dat wil ik wel maar dat kan niet, want daar ben ik voor behandeld![]()
Van Kooten en de Bie,quote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij snap ik niet waar het over gaat.
"Ik vindt dit een heel vies bonbonnetje"quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef NanKing het volgende:
De oudere jongeren is echt een van mijn favo K&B dingetjes.
Samen met de vieze man "heeft u ook bohbonnetjes"
Maar volgens mij is Erik van de generatie die niet meer weet waar Keek op de Week over gingquote:Op zondag 10 september 2006 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie,
Van toen er nog humor op de tv was.
Oh my gay, het is zo grappig dat ik nu al in een scheur ligquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Ik vindt dit een heel vies bonbonnetje"
"Ik moet hier van braken"
Op tvopjepc.nl staat een compilatie van keek op de weekquote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vieze man in bonbonetterie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |