Ja,dat vind ik ook verdomme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk jij eens heel vlug in de randvoorwaarden die er in de openings post staan over zulke akties![]()
Trage films moet je versnellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Trage films zijn oké, ik wordt meestal toch meegesleurd
Je schuift toch ook geen open wond voor aan maden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nog slechterNiet doen, het tonen van emoties moet toch gewoon kunnen?
Nee klopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je schuift toch ook geen open wond voor aan maden.
.srt files, ook niet? met vobsub (als je Windows gebruikt)quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had hem van de week al opgehaald van internet maar dan kom je niet zo heel ver zonder ondertitels![]()
Is ie in het Engels?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.srt files, ook niet? met vobsub (als je Windows gebruikt)
Iig is dvd natuurlijk beter.
Trustequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iig ga ik nu echt naar bed, 't is mooi geweest.
Truste allen![]()
niet naar gezochtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.srt files, ook niet? met vobsub (als je Windows gebruikt)
Iig is dvd natuurlijk beter.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet naar gezocht
je weet ict mensen zijn soms lui![]()
alleen de film zelf binnengehaald via edonkey en om dan daarna nog weer apart naar sub te moeten gaan zoeken. het was sneller om even op de site van de bieb te kijken wanneer de dvd weer ingeleverd moest worden zodat ik hem kan gaan halen
Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Iig ga ik nu echt naar bed, 't is mooi geweest.
Truste allen![]()
Ik deel graag gedachtes met mensenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams![]()
![]()
en mag ik u danken voor deze openhartige uren![]()
en dat geld ook voor Sitethief![]()
Jammer, daar hou ik verdomme wel van!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de originele taal van de film in elk geval niet![]()
Nou dan huur jij toch lekker Miami spice deel 54quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:26 schreef kutvent het volgende:
[..]
Jammer, daar hou ik verdomme wel van!
Oh, k'dacht dan heb ik geen ondertitels nodigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de originele taal van de film in elk geval niet![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan huur jij toch lekker Miami spice deel 54
want bareback Mountain durf je vast en zeker nog niet aan![]()
dit zegt IMDB er vanquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oh, k'dacht dan heb ik geen ondertitels nodig
Welke taal dan wel?
Aha bedanktquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit zegt IMDB er van
http://www.imdb.com/title/tt0374546/
ach ja soms moet je de boodschap ook iets geforceerd brengenquote:
En dan nogquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja soms moet je de boodschap ook iets geforceerd brengen![]()
anders dingt het niet door die plaat voor hun hoofd heen![]()
had jij ook al een topic report over hem gemaakt, of alleen maar een speurtocht naar Isabeau ?quote:
ja jammer genoeg heeft hij geen fotoboek want dan kan je in zulke gevallen ook heel leuk volspammenquote:
Twee reports en een post in een topic dat ze aan het lezen wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had jij ook al een topic report over hem gemaakt, of alleen maar een speurtocht naar Isabeau ?
dan moet het signaal toch duidelijk genoeg zijn zou je zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Twee reports en een post in een topic dat ze aan het lezen was
Ze heeft al zijn topics dichtgegooitquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet het signaal toch duidelijk genoeg zijn zou je zeggen
kortom waar is Chowi als je haar nodig hebtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ze heeft al zijn topics dichtgegooit
Ze kan alleen niet buiten haar eigen forum editten
Ik denk dat die lig te snurkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom waar is Chowi als je haar nodig hebt
die mod post hier ook zeer regelmatig
nou zulke dames die snurken nog niet hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik denk dat die lig te snurken
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zulke dames die snurken nog niet hoor
die slapen nog heel lief en licht als een prinsesje![]()
het genoegen was geheel aan mijn kant hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:54 schreef Sitethief het volgende:
Zeg ik ga mijn bedje eens opzoeken
Bedankt voor een luisterend oor, ik zal hier nog wel vaker komen
Slaap lekker![]()
![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:20 schreef maedel het volgende:
* maedel stommelt binnen
Koffie anyone?
proberen om zomaar de huur te verhogenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:39 schreef Roosjedoosje het volgende:
wat doet ie met je liefie_?
Zolang jij je aan het contract houd kan hij je volgens mij moeilijk eruitzettenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
proberen om zomaar de huur te verhogen
beweren dat ie zelf weer in het huis gaat wonen
mensen mn kamer op sturen
zeggen dat ik me niet aan het contract hou
dat soort vervelende zaken
Ach ik ben ook net pas wakkerquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en ik ben dus weer de laatste van de nachtploeg die zich hier komt melden![]()
dus hallo iedereen![]()
ja de magische aanzuigende werking van de monitor is moeilijk te weerstaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach ik ben ook net pas wakker![]()
![]()
Te weinig geslapen deze week vermoed ik![]()
Maar tis hier veuls te gezallig om zomaar weg te blijven![]()
Ook hallo BTW![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de magische aanzuigende werking van de monitor is moeilijk te weerstaan
Neen ook niet letterlijk, maar de reaktie van die andere mensen weer op een post maken het juist verslavend. De monitor als venster op de virtuele wereldquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
als dat het was werkt ik wle tussen de schermpies in de Mediamarkt
![]()
Nee ik ben een mensen mens![]()
Sorry af en toe neem ik dingen wat te letterlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neen ook niet letterlijk, maar de reaktie van die andere mensen weer op een post maken het juist verslavend. De monitor als venster op de virtuele wereld![]()
Nee geen sorry zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sorry af en toe neem ik dingen wat te letterlijk![]()
Ja de digitale snelweg is wel een een mooie aanvullingquote:Maar je hebt gelijk, bijna al mijn vrienden heb ik of online ontmoet of ik onderhoud het contact online
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee geen sorry zeggen hoor
ik maak juist in mijn hoofd 2 3 opmerkingen en post dan nummer 4
daardoor kunnen anderen mij niet altijd even goed volgen en lijk ik soms wel een cryptogram![]()
Ja kan me het eigenlijk niet voorstellenquote:Ja de digitale snelweg is wel een een mooie aanvulling![]()
en dan te bedenken toen ik jouw leeftijd dat toen ik jouw leeftijd had we dit fenomeen nog helemaal niet kenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |