Ga ik zo snel mogelijk doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef NanKing het volgende:
Ja, "Requiem for a Dream" moet je echt zien.
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezienquote:
Spring summer fal winter...spring staat ook op mijn to do lijstjequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezien
En ik dus vandaag naar de bieb geweest, maar dus geen Spring Summer Fall Winter Spring
hij was verlengt![]()
Anders kom je eens langs voor een fimmarathon ofzowquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik gisteren ook op mijn to see lijst gezet, want die film had ik ook nog niet gezien
En ik dus vandaag naar de bieb geweest, maar dus geen Spring Summer Fall Winter Spring
hij was verlengt![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
oeh vanaf nu heet je vakantie smurf!
niet zeuren! euh niet smurfen bedoel ikquote:
Stroekie, van wat voor muziek houd jij?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij was verlengt![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroekie, van wat voor muziek houd jij?
Ik ben heel erg breed qua muziek
[Gargamel mode]quote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
ik heb vrijdag nog de smurfen gekeken
Ja hoor ik heb een fijne vakantie gehadquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, vergeten![]()
even dan in de rebound
Zeg NanKing, heb je een fijne vakantie gehad ?
Lekker breed net zoals ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ook
Ik kan de muziek van Ferry Corsten, Armin van Buuren zeer waarderen, maar ook een Oletta Adams, Wende Sneijder en Lenette van Dongen zijn zeer aan mij besteed. Maar ook af en toe een opera en musical horen erbij om inderdaad wel voldoende breedt te blijven
Emma zit ook in mijn CD collectie net als U2's Unforgettable Fire wat heerlijk bombastisch isquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lekker breed net zoals ik
Ik ken van geen van die artiesten precies het werk, maar k'zal het eens opzoeken![]()
Ik ben nu Emma Shapplin aan het luisteren. Vooral van dat nummer is het refrein heel erg sterk.En verder heeft ze wel iets
Maar daarna ga ik denk ik fd de U2 dvd luisteren, geweldige muziek
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Emma zit ook in mijn CD collectie net als U2's Unforgettable Fire wat heerlijk bombastisch is![]()
Hij vindt de verhalen over Arthur leukquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?
Baldacci en Grisham maar ook Ludlum maar ook wel Mulisch en Ed Sandersquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En boeken? Welke schrijvers raken jouw? Of nemen je mee in hun verhaal?
vooral in de trein naar huis toequote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij vindt de verhalen over Arthur leuk
Hé! Jij was in de bosjes!quote:
Nee ik heb slechts hand en spandiensten verleend hoorquote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Waar heb je dat nou zo snel weer vandaan? Stroek?
Zal ik hem in hechtenis nemen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef wonderer het volgende:
Waar heb je dat nou zo snel weer vandaan? Stroek?
Nee, je mag hem bedanken en een kusje gevenquote:
Foto!quote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Arthur is geweldig.
Een heule goede vriend van mij doet me qua lichaamsbouw aan Arthur denken.
eet smakelijk,quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto!
Ik ken ook twee jongens die uiterlijk wel wat van hem weghebben. Eentje is ook nog homo
Ik ga eten, doei
Ik heb geen foto van 'm. En sowieso is zijn gezicht niet zoals ik me arthur voorstel. Alleen zijn lange dunne (tengere) lichaam.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto!
Ik ken ook twee jongens die uiterlijk wel wat van hem weghebben. Eentje is ook nog homo
Ik ga eten, doei
Wat doet vakantie goede dingen met jequote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Eetse Maike
zie je, zie je, ik zei geen wondje![]()
Ik zie het. Keep up the good workquote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
Eetse Maike
zie je, zie je, ik zei geen wondje![]()
Heb ik weer, wa's dah?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |