Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Je bent populairquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef The_Terminator het volgende:
Alweer mijn naam in de TT, gebeurt nogal vaak![]()
Komt omdat je een interesante user bentquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef The_Terminator het volgende:
Alweer mijn naam in de TT, gebeurt nogal vaak![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Had ik in dat andere topic nog wel op het laatste moment een tvp hè.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Komt omdat je een interesante user bent
Neequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat plaatje in de OP? Pleur ik em wel op mijn server...
Ik nog niet eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een natte kut .....![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga denk ik nu maar slapen want ik moet er morgen voor een zaterdag vrij vroeg uit.
Dag mensen.
Moet je even in een oud deeltje kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat plaatje in de OP? Pleur ik em wel op mijn server...
Tering ! idd wie heeft het zo verneukt ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef remlof het volgende:
Wat zijn die N en B lelijk geworden in de OP, doer er eens wat aan, iemand!
Klopt iemand heeft allemaal users erin gedaan terwijl dat niet meer pastequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef remlof het volgende:
Wat zijn die N en B lelijk geworden in de OP, doer er eens wat aan, iemand!
Kan zo geen vinden met een plaatjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je even in een oud deeltje kijkenKan je hem zo opslaan dacht ik zo
Net had ik er wel 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan zo geen vinden met een plaatje![]()
Ik kan de oude OP wel uit een topic rippen hoor mocht dat nodig zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt iemand heeft allemaal users erin gedaan terwijl dat niet meer paste![]()
Horen die nieuwe users er wel tussen... Je moet toch minimaal wel een grote bijdrage hebben geleverd vind ik.... anders dan kan je elke idioot er tussen zetten die ook maar 1 post heeft gespammtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt iemand heeft allemaal users erin gedaan terwijl dat niet meer paste![]()
Dat gebeurt wel dus..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Horen die nieuwe users er wel tussen... Je moet toch minimaal wel een grote bijdrage hebben geleverd vind ik.... anders dan kan je elke idioot er tussen zetten die ook maar 1 post heeft gespammt![]()
Tijd om wat ava's uit de OP te verwijderen dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Horen die nieuwe users er wel tussen... Je moet toch minimaal wel een grote bijdrage hebben geleverd vind ik.... anders dan kan je elke idioot er tussen zetten die ook maar 1 post heeft gespammt![]()
Mag ik mag ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tijd om wat ava's uit de OP te verwijderen dus![]()
Van mij mag je, gewoon de icons verwijderen van mensen die je hier nooit ziet posten. Eventueel zijn er wel weer ava's toe te voegen...quote:
Ik pak eerst een oude OP en dan kunnen we daarna kijken wie er wel bij moet enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van mij mag je, gewoon de icons verwijderen van mensen die je hier nooit ziet posten. Eventueel zijn er wel weer ava's toe te voegen...
Wel echt serieus doen dan he, niet beetje kutten en gewoon mensen eruit flikkeren die wel goed posten enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik pak eerst een oude OP en dan kunnen we daarna kijken wie er wel bij moet enzo![]()
wat een hoop warsteiners!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Acryl het volgende:
al die tijd tijdens de NB topics...
[afbeelding]
Maak eerst wel een lijstje met lui waarvan ik denk dat die er onrechtmatig in staanquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wel echt serieus doen dan he, niet beetje kutten en gewoon mensen eruit flikkeren die wel goed posten enzo
Hier ook niet nee, en de 3e van links bovenin de B ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef remlof het volgende:
die ava uiterst linksboven in de B doet het hier niet trouwens, hebben meer mensen daar last van?
Yup, precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hier ook niet nee, en de 3e van links bovenin de B ook niet.
een maand geleden was het veel beter inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Bierbroeder het volgende:
NB is niet meer zoals vroeger
Ik ga maar naar bed....
wacht maar tot je KLB modmaatjes weg zijn, dan wou je dat je een keer rust hadquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Hmm, het wordt nog rustig hier![]()
Daar komen wel vervangers voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
wacht maar tot je KLB modmaatjes weg zijn, dan wou je dat je een keer rust had
Verkapte soli?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
wacht maar tot je KLB modmaatjes weg zijn, dan wou je dat je een keer rust had
Dus dat laten ze je geloven, achter de schermen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef The_Terminator het volgende:
Daar komen wel vervangers voor![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok. Ik ga nog ff wat bier halen![]()
Ik drink met je mee als het magquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok. Ik ga nog ff wat bier halen![]()
jepquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
155850 snowdoggg [afbeelding]
57496 nieuwejeuj [afbeelding]
153255 Roflpantoffel [afbeelding]
54403 MrZ Eerste bovenkant B links
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mogen wat bij betreft weg.
SOLquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik drink met je mee als het mag![]()
![]()
snowdoggg zie ik nog wel eens posten hier...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
155850 snowdoggg [afbeelding]
57496 nieuwejeuj [afbeelding]
153255 Roflpantoffel [afbeelding]
54403 MrZ Eerste bovenkant B links
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mogen wat bij betreft weg.
Jij welquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik drink met je mee als het mag![]()
![]()
Dan blijft hij staan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
snowdoggg zie ik nog wel eens posten hier...
Val ik nog onder uw genadequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan blijft hij staan.
Ok. De overige heb ik ook al een tijd niet meer gezien, die mogen dus wel wegquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan blijft hij staan.
Maar hij verhuist wel![]()
quote:
Oke.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoi Bi0.
Ik ben Qunix.
Groetjes,
Veldmuis.
Neem er voor mij ook 1 mee.quote:
Kusje.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
[afbeelding]
Hij was nog zo jongquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef remlof het volgende:
gheh grappig dat je het zegt, ik kwam het ontzielde lichaam van kamo tegen in je kelder!
Jepperdepep.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je een backup van het plaatje in de OP?
We need itquote:
Neh.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef kutvent het volgende:
Hoi, valt er hier ngo te neuken ?
Ik ben weg bij KaMoquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
gheh grappig dat je het zegt, ik kwam het ontzielde lichaam van kamo tegen in je kelder!
On it's way!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stuur maar ff via MSN, die in de OP werkt niet meer namelijk... Pleur ik em op mijn server.
Als je dan zo een linkje spamt dan zet ik hem gelijk op de wikiquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
http://fok.phserver.net/fok1/nbc.gif
Kan iemand bovenstaande in de Wiki pleuren?
Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je dan zo een linkje spamt dan zet ik hem gelijk op de wiki![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
http://fok.phserver.net/fok1/nbc.gif
Kan iemand bovenstaande in de Wiki pleuren?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je dan zo een linkje spamt dan zet ik hem gelijk op de wiki![]()
quote:
Nee... We doen niet aan naamtopics die aangevraagd worden!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
![]()
Volgende NB moet eventjes naar mij vernoemd worden vind ik.![]()
Moet dan godverdomme maar eens verandering inkomen..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee... We doen niet aan naamtopics die aangevraagd worden!
dat mag toch wel van een mod?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat de herziene OP klaar isMaarjah testen ken neit
![]()
Weet nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat mag toch wel van een mod?
tuuk wel, in de previewquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat de herziene OP klaar isMaarjah testen ken neit
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | [url=http://www.vbko.nl/]105[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]112[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]113[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]114[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]115[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]116[/url] [url=http://www.vbko.nl/]117[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]118[/url] | [url=http://www.vbko.nl/]119[/url] |
ik moest je weltrustenzoenen van bioquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik ga maffen lui!
Een goede nacht nog.. en je weet..
Carpe Noctem!
Als het goed is kun je zien onder welk IP dat gedaan is...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Qunix het volgende:
Wie spamt erin ?????????/
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Qunix het volgende:
Wie spamt erin ?????????/
[ code verwijderd ]
Dat wordt te moeilijk want dan heb ik er niets aan... Kan de ip's niet bekijken van de users uit dit topic, weet-je-welquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het goed is kun je zien onder welk IP dat gedaan is...
Bonnie Raitt R. E. M. David Gray Madonna Donald Fagen Red Squares Bee Gees Simply Red Simple Minds Eroa Ramazzotti Brdr. Olsen Monica Green Day Dinah Washington Mark Knopfler Nelly News Boyzone Kraftwerk Nickelback Counting Crows M People Craig David Sting Pretenders Suzi Quatro Village People Eric Clapton Gasolin Lou Reed Spice Girls Divas Lost & Found Beatles Stevie Wonder Status Quo T Rex Eagle Eye Cherry The Small Faces Guns N' Roses Lisa Nilsson Moody Blues Thulla Christina Aguilera Dolly Parton Robbie Williams Outlandish George Michael Aretha Franklin Chris Rea Lions Eminem Bing Crosby Billy Joel The Beach Boys Danseorkestret Metallica Laze Erann DD The Kinks Destiny's Child Thomas Helmig Hanne Boel Texas Kelly Clarckson Celine Dion Dido Sophie Ellis Bextor Garth Brooks Trisha Yearwood Michael Falch Frank Sinatra Khaled Georgie Fame Joshua Kadison The Who Electric Light Orchestra Manfred Mann Mary J. Blige Ines Nirvana Caroline Henderson Phil Collins The Animals Linkin Park TLC Backstreet Boys Bobby Goldsboro Daniel Lanois Rebecka Törnqvist Kelly Rowland Peter Frampton Boston Grateful Dead John Cougar Mellemcamp Pet Shop Boys T'Pau K. C. & The Sunshine Band Atomic Kitten Lex & Klatten Anastacia Queen Carly Simon Slade Eagles Tim Christensen Herman's Hermits Randi Laubek Pink Coldplay Savage Rose Gladys Knight Jean-Michel Jarre Frankie Goes To Hollywood Elton John All Saints John Lennon Jimi Hendrix Pink Floyd Led Zeppelin Steve Ray Vaughn Enigma Jackson 5 Roger Water Michael McDonald Hitmakers Thin Lizzy Lovin' Spoonful Edwin Collins Otis Redding Dusty Springfield Men At Work The Cranberries Survivor Spandau Ballet.quote:
Als je alles in de <pre> tag doet dan issie wat beterquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De OP is aangepast. Oude en onrechtmatige usericons verwijdert en verhuist. NB plaatje opnieuw gelinkt Met dank aan T_T en M.I.LFHij is klaar om gelinkt te worden.
![]()
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
nueqeriseren?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik werk me 40 minuten helemaal kapot aan de OP en iedereen peert hem
En terecht!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neujquote:
Wat is er nu nog mis mee ?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef remlof het volgende:
en nog effe een pipe en de CRLF weg na link na deeltje 116
40 Minuten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jahquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
40 Minuten?
Dan zal ik maar ff blijven
Pfffff.... gelukkig niet de mijnequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JahMoest die stomme ouder usericons der tussenuit vissen enzo
![]()
Dat was dan vroeg overquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfffff.... gelukkig niet de mijne
Nu rijst de vraag... wtf is dat biermerk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe een dopje van een biertje open te krijgen: http://fok.phserver.net/fok1/dopje.wmv
Net ff snel gemaakt voor een topic in UVT![]()
Hitlerbier?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu rijst de vraag... wtf is dat biermerk?
quote:
Dommelschquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu rijst de vraag... wtf is dat biermerk?
Hier nog 2 kratjes en een half vaatje onder de PerfectDraft... HJ uitraardquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog 2 kratjes en een half vaatje onder de PerfectDraft... HJ uitraard
You goquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Hijs nu helemaal klaarHij kan der weer 134 deeltjes tegenaan
![]()
PSquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog 2 kratjes en een half vaatje onder de PerfectDraft... HJ uitraard
Warsteiner?quote:
Das hoofdpijnbierquote:
quote:
Ik ben goeoeoeoedquote:
quote:
quote:
quote:
Same here... alleen die euroshopper zegt me nietsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Acryl het volgende:
[..]ik drink alleen Hertog Jan, Amstel (af en toe Heineken) en daklozen bier euroshopper
Komt nog welquote:
albert heijns huismerkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here... alleen die euroshopper zegt me niets
De naam Remlof?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Acryl het volgende:
[..]wat heeft hij wat ik niet heb (behalve humor en een grote leut0r?
![]()
daar heeft u een punt m'vrouwquote:
Heejquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef kutvent het volgende:
Hoi.
Ik hou van alle mensen die Bush niet steunenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef kutvent het volgende:
PS, hou je nog een beetje van mij ?
HJ aan het knuffelen denk ik zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe een dopje van een biertje open te krijgen: http://fok.phserver.net/fok1/dopje.wmv
Net ff snel gemaakt voor een topic in UVT![]()
Punt okay... note is minderquote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hou van alle mensen die Bush niet steunen
Ligt onder de tapquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:
Voor altijdquote:
Lachebekje?quote:
quote:
Das echt wel lachenquote:
Waarom is dat slechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik kan er stiekem best om lachen![]()
![]()
best slecht eigelijk
![]()
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef Qunix het volgende:
Owja.... Binnen 3 maanden hooguit krijg ik TweakDSL ADSL internet
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!
PS, zal ik jou eens keihard anaal nemen ?quote:
Nee, dat is om 10 uur.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uur![]()
kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!
Omdat het eigelijk geen ziekte isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uur![]()
Je bent stiekem toch homo hé?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, zal ik jou eens keihard anaal nemen ?
Op een tedere manier ?
wat ben je voor nerd als je om kwart over 2 's nachts het over je verbindingssnelheid gaat hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor verbinding... Ik heb al 20 Mbit![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Eririn het volgende:
[..]
Omdat het eigelijk geen ziekte is![]()
![]()
maar ik heb het wel eens gebruikt om te spijbelen![]()
Spijbelen is voor domme maagden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij op Fok! trouwens.
Flikker jij eens op naar de maagdenclub bij tweakers!I am the greatest man on earth.
Heel kleine nerd, met een lieve neusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef plumbum het volgende:
[..]
wat ben je voor nerd als je om kwart over 2 's nachts het over je verbindingssnelheid gaat hebben?![]()
mag niet van mamaquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef kutvent het volgende:
[..]
Spijbelen is voor domme maagden!
Wat doe jij op Fok! trouwens.
Flikker jij eens op naar de maagdenclub bij tweakers!
Kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef kutvent het volgende:
Grapje hoor erinin!! Luv u!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Eririn het volgende:
[..]
Omdat het eigelijk geen ziekte is![]()
![]()
maar ik heb het wel eens gebruikt om te spijbelen![]()
Wie heeft dat niet ooit eens gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Mama spelen is voor vrouwen die niks weten van de zwangerschap!quote:
quote:
Krieg toch wat aan dien harssesquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen weer bananers en groenters bijvullen
Yes dat word weer vet, maar nu ga ik douchen
Morgen om kwart over 6 opstaan zodat ik om 7 uur kan beginnen
Ik heb het ook, Tweakdsl 24 Mbitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
10mbit-dsl adsl2+quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik hou ook Van PS hoorquote:
Fout quoten gaat je iig goed afquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef kutvent het volgende:
PS kijk eens wat ik kan!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wie heeft dat niet ooit eens gedaan?Ik zei altijd dat ik last had van autisme en ik mocht thuis blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef kutvent het volgende:
Ik post echte volwassenberichten!
quote:
Je quote mij! kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef kutvent het volgende:
[..]
Ik hou ook Van PS hoor+++!!!!!
Edit: verdomme, ik quote PS he;lemaaal niet!!1
Ok, vertel eens een lief en teder verhaal PS.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fout quoten gaat je iig goed af
1 Je noemt me een lamlul terwijl ik gewoon gelijk heb.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ik last had van autisme en ik mocht thuis blijven
En daar trappen ze in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht is goed
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Domme leraren welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En daar trappen ze in?![]()
Slecht is goed
Er waren eens 2 users op Fok! die elkaar erg aardig aardig vonden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef kutvent het volgende:
[..]
Ok, vertel eens een lief en teder verhaal PS.
Makkelijk ook welquote:
Hee een nieuweling!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef plumbum het volgende:
bier ende tieten, jalalalala, bier en tieten, jaaaa lalalalala
nouja, jeweetwel.
En nu neucken verdommequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 Je noemt me een lamlul terwijl ik gewoon gelijk heb.
2 Je beweert iets dat niet waar is.
3 Tuurlijk hou ik van je![]()
![]()
Ik ben niet zo van de mannenliefdequote:
Beetje knuffelen... beetje strelen... beetje voelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannenliefde![]()
WIE WIE WIE !!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er waren eens 2 users op Fok! die elkaar erg aardig aardig vonden.
En toen gingen ze nuecken
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje knuffelen... beetje strelen... beetje voelen.
Toch niet echt moeilijk?
Bah bah bahquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje knuffelen... beetje strelen... beetje voelen.
Toch niet echt moeilijk?
Toffe leerkrachten... ze bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |