quote:
Das echt wel lachenquote:
Waarom is dat slechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik kan er stiekem best om lachen![]()
![]()
best slecht eigelijk
![]()
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is sebagger?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef Qunix het volgende:
Owja.... Binnen 3 maanden hooguit krijg ik TweakDSL ADSL internet
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!
PS, zal ik jou eens keihard anaal nemen ?quote:
Nee, dat is om 10 uur.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uur![]()
kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
HIER !~!!!! !ONZ !!! HWHAHAH!!!!!111!!!!
Omdat het eigelijk geen ziekte isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul slaapt hoor... die moet bananers verslepen om 7 uur![]()
Je bent stiekem toch homo hé?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, zal ik jou eens keihard anaal nemen ?
Op een tedere manier ?
wat ben je voor nerd als je om kwart over 2 's nachts het over je verbindingssnelheid gaat hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor verbinding... Ik heb al 20 Mbit![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Eririn het volgende:
[..]
Omdat het eigelijk geen ziekte is![]()
![]()
maar ik heb het wel eens gebruikt om te spijbelen![]()
Spijbelen is voor domme maagden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij op Fok! trouwens.
Flikker jij eens op naar de maagdenclub bij tweakers!I am the greatest man on earth.
Heel kleine nerd, met een lieve neusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef plumbum het volgende:
[..]
wat ben je voor nerd als je om kwart over 2 's nachts het over je verbindingssnelheid gaat hebben?![]()
mag niet van mamaquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef kutvent het volgende:
[..]
Spijbelen is voor domme maagden!
Wat doe jij op Fok! trouwens.
Flikker jij eens op naar de maagdenclub bij tweakers!
Kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef kutvent het volgende:
Grapje hoor erinin!! Luv u!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Eririn het volgende:
[..]
Omdat het eigelijk geen ziekte is![]()
![]()
maar ik heb het wel eens gebruikt om te spijbelen![]()
Wie heeft dat niet ooit eens gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Mama spelen is voor vrouwen die niks weten van de zwangerschap!quote:
quote:
Krieg toch wat aan dien harssesquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen weer bananers en groenters bijvullen
Yes dat word weer vet, maar nu ga ik douchen
Morgen om kwart over 6 opstaan zodat ik om 7 uur kan beginnen
Ik heb het ook, Tweakdsl 24 Mbitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
10mbit-dsl adsl2+quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik hou ook Van PS hoorquote:
Fout quoten gaat je iig goed afquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef kutvent het volgende:
PS kijk eens wat ik kan!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wie heeft dat niet ooit eens gedaan?Ik zei altijd dat ik last had van autisme en ik mocht thuis blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef kutvent het volgende:
Ik post echte volwassenberichten!
quote:
Je quote mij! kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef kutvent het volgende:
[..]
Ik hou ook Van PS hoor+++!!!!!
Edit: verdomme, ik quote PS he;lemaaal niet!!1
Ok, vertel eens een lief en teder verhaal PS.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fout quoten gaat je iig goed af
1 Je noemt me een lamlul terwijl ik gewoon gelijk heb.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ik last had van autisme en ik mocht thuis blijven
En daar trappen ze in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht is goed
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Domme leraren welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En daar trappen ze in?![]()
Slecht is goed
Er waren eens 2 users op Fok! die elkaar erg aardig aardig vonden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef kutvent het volgende:
[..]
Ok, vertel eens een lief en teder verhaal PS.
Makkelijk ook welquote:
Hee een nieuweling!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef plumbum het volgende:
bier ende tieten, jalalalala, bier en tieten, jaaaa lalalalala
nouja, jeweetwel.
En nu neucken verdommequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 Je noemt me een lamlul terwijl ik gewoon gelijk heb.
2 Je beweert iets dat niet waar is.
3 Tuurlijk hou ik van je![]()
![]()
Ik ben niet zo van de mannenliefdequote:
Beetje knuffelen... beetje strelen... beetje voelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannenliefde![]()
WIE WIE WIE !!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er waren eens 2 users op Fok! die elkaar erg aardig aardig vonden.
En toen gingen ze nuecken
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje knuffelen... beetje strelen... beetje voelen.
Toch niet echt moeilijk?
Bah bah bahquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje knuffelen... beetje strelen... beetje voelen.
Toch niet echt moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |