quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja mooi zijn die fietsen he, met dat rood, wit en blauw
Herken je ze niet hequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ook fijn dat die agenten in burger op een politiefiets gaan fietsen
Ontopic!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
he nu krijg ik zin om wat te eten
neen ik weigerquote:
Je wil zeker nog steeds weten wie ik nou benquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
jawie gaat er nou in Assen wonen
Dan vorder ik van je dat je dit topic onmiddelijk verlaat. Je maakt je schuldig aan artikel 138 van het wetboek van strafrecht: Huisvredebreuk! Ja hier woon ikquote:
en toen kwam er een modje en was Surveillance-Fiets weer dakloosquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan vorder ik van je dat je dit topic onmiddelijk verlaat. Je maakt je schuldig aan artikel 138 van het wetboek van strafrecht: Huisvredebreuk! Ja hier woon ik![]()
Neuj hoor want die vorder ik ook wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
en toen kwam er een modje en was Surveillance-Fiets weer dakloos
Ik vorder dat je mijn topic verlaat en zo niet.... Dan ben je bij deze aangehouden en gaan we de politie bellenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haal de politie er maar bij. punt.
Maar in deze buurt kan het wel eventjes duren totdat de politie op de stoep staat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |