quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef BwennieBren het volgende:
Stevie Wonder
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Gooitzen het volgende:
3-2-7-5-5-2
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:35 schreef Gooitzen het volgende:
Geniaal spel.
De laatste tijd vooral Kolonisten van Catan (+ uitbreidingen), maar heb voor volgende weerk weer eens een Risk-avond geplandquote:
Ik wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Allemaal Risk-ers hier?
Gooitzen +1
Ik denk dat ik een keer in de twee weken ook wel haal. Bier in huis, schone asbak, dan ben je zo de hele avond onderweg.quote:
Bij ons ook, eentje zorgt er voor de hapjes, 3 schone asbakken, vodka en dan maar genieten hoe sommige relaties "oorlog" kunnen hebben wanneer ze elkaar moeten vernietigenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een keer in de twee weken ook wel haal. Bier in huis, schone asbak, dan ben je zo de hele avond onderweg.
alles met geld ben ik sowieso slecht inquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Berkery het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst in jaren weer eens monopoly gespeeld. Wat ben ik daar slecht in![]()
![]()
Ideaal om met het dispuut te doen, dan zie je direct wie de allerstoerste isquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij ons ook, eentje zorgt er voor de hapjes, 3 schone asbakken, vodka en dan maar genieten hoe sommige relaties "oorlog" kunnen hebben wanneer ze elkaar moeten vernietigen
Ik weet alleen de actrices trouwens...
Klopt,quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:02 schreef Neleos het volgende:
Lucy Liu = O - Ren Ishi
Die met dat ooglapje
En die eigenlijk Black Mamba had moeten heten
Ik denk even verder nog.
O-Ren Ishiiquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
De drie dames uit Kill Bill die The Bride wil vermoorden, en de namen van de actrices.
Ah ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Tism het volgende:
[..]
O-Ren Ishii
Vernita Green
Elle Driver
Klopt! ze groeien naar het licht toe!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef MaJo het volgende:
Omdat ze naar de zon toe buigen? Of zoiets was het
Waarom groeien ze dan aan de tros allemaal naar binnen toe?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Klopt! ze groeien naar het licht toe!
MaJo +1
Helemaal politiek correctquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Melville.
sorry, zal ik de vogende keer doen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
Jee(kun je het punt dikgedrukt maken?
) Lees ook de OP even goed door
Wie schreef Moby Dick?
Doe deze keer graag, is makkelijker met tellenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Tism het volgende:
[..]
sorry, zal ik de vogende keer doen!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Klopt! ze groeien naar het licht toe!
MaJo +1
Nah... Deze man leefde van 1895 tot 1982.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef NoSigar het volgende:
Guenter Grass?
Nee. Hij had wel wat te maken met de Olympiade in 1936. En ook met die van 1972. Toen deed hij ongeveer hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:34 schreef Gooitzen het volgende:
Speer?
Nee, die schelen grofweg een jaar of tien. En deden iets compleet anders.quote:
Komt nogal dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:41 schreef NoSigar het volgende:
Hmm, kindersport, heilgymnastiek...?
Jazeker! Rings no bell at all?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Carl Orff?
Ik ken hem alleen als componist, verder is dit allemaal nieuwe info jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker! Rings no bell at all?
Neleos +1
Carl Orff. DIe ken ik wel, maar dat hij ook maar iets met de spelen te maken had. Fortuna voor de spelers of zoiets?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker! Rings no bell at all?
Neleos +1
Niet erg. Lees maar even. http://de.wikipedia.org/wiki/Carl_Orffquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als componist, verder is dit allemaal nieuwe info ja![]()
Je bedoelt de Carmina Burana? Da's het meest bekend. Dat is deel 1 van dat werk waarover ik het had.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Carl Orff. DIe ken ik wel, maar dat hij ook maar iets met de spelen te maken had. Fortuna voor de spelers of zoiets?
Ik ken hem wel, maar herkende hem nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet erg. Lees maar even. http://de.wikipedia.org/wiki/Carl_Orff
Die man was best interessant.
Ja, dat is dat stuk dat ooit nog door een of andere hakkebar jongen is verneukt. Ik vind zijn muziek altijd net iets te bombastisch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bedoelt de Carmina Burana? Da's het meest bekend. Dat is deel 1 van dat werk waarover ik het had.
Hij heeft de openingsmuziek voor de Spelen van 1936 en die van 1972 geschreven.
Vader heeft de trilogie op cd. Maar toch, ik kon er over het geheel niet heel erg warm van worden. Kan niet tippen aan zijn eerder overleden landgenoot.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat O Fortuna moet je eens in z'n geheel luisteren. Niet het bekende stuk aan het begin als referentie nemen.
Heey! Ik heb pas alle DVD's eens gekeken, was wel wat te veel van het goede maar toch wel leuk weer. Stift!quote:
Welke?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Vader heeft de trilogie op cd. Maar toch, ik kon er over het geheel niet heel erg warm van worden. Kan niet tippen aan zijn eerder overleden landgenoot.
Jiskefet is wel mijn soort humor. Ik heb net nog de herhaling gekeken van de uitzending van woensdagquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee, Neleos. Dat is zo'n programma wat ik meteen doorzapte als ik het tegenkwam. Niet mijn soort "humor".
Dat mag natuurlijk! Ik zal jou niet afbranden als jouw humor anders is dan de mijna. Ik ben misschien wat simpeler en lig eerder dubbel van Snip & Snap. Of zo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jiskefet is wel mijn soort humor. Ik heb net nog de herhaling gekeken van de uitzending van woensdag![]()
Klopt, het godsbewijs van Churchill, JSB. Deze collectie ben ik nu aan het sparen: http://www.kruidvatentert(...)egory=nl_klassiek_cdquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Welke?
Er zijn er zoveel....
Allrighty!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
Birthday Party
Dat is een beetje voor mijn tijd, maar het zal vast heel grappig zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk! Ik zal jou niet afbranden als jouw humor anders is dan de mijna. Ik ben misschien wat simpeler en lig eerder dubbel van Snip & Snap. Of zo.
Jup.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:09 schreef NoSigar het volgende:
Johnny en Rijk?
Niet goed?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Aargh.... Da's inderdaad tenenkrommend. Nino di Angelo ofzo.
Als dit een antwoord is, dan is het fout.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Price het volgende:
DD
Elaboratequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben gaan zoeken en denk dat ik weet wat jij zoekt. Als dat zo is, is het fout...
Cryptisch hoor ;Dquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben gaan zoeken en denk dat ik weet wat jij zoekt. Als dat zo is, is het fout...
Het is goed, maar wat kon je niet nalaten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Price het volgende:
Drafi Deutscher (ik kon het niet nalaten)
Om 'm te noemen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:29 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het is goed, maar wat kon je niet nalaten?
Mag ik zeggen waarom ik denk dat je 't fout hebt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Elaborate, wat is fout? (behalve jij).
Denk je echt dat ik daar iets over te zeggen heb?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mag ik zeggen waarom ik denk dat je 't fout hebt?
Plus het feit dat je geen punt hebt gegeven?
Ik val je niet aan, hoor....quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik daar iets over te zeggen heb?
En dan het feit dat ik het antwoord wilde horen aangezien ik niet wist of hij opzoeken op internet bedoelde.
Price +1
Ach welnee, alleen die laatste toevoeging (over geen punten) vond ik wat 'kattig'. Voor de rest hier ook geen problemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, hoor....
Nu je Drafi Deutscher goedkeurt, kan ik je zeggen waarom ik denk dat je een fout maakt.
Drafi Deutscher zong die plaat in het Engels (onder pseudoniem) met de titel "Guardian Angel". Nino de Angelo zong de Duitse versie.
No hard feelings, absoluut niet.
Ik denk dat je gelijk hebt. Om zeker te weten, moet ik het opzoeken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nino de Angelo zong de Duitse versie.
Echt waar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
Bofneger, -10
Pas maar op, met die quote van je is t nu zelf -20quote:
er ontgaat jou ook helemaal niets!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef NoSigar het volgende:
Hé, is die vraag van Price nu al beantwoordt, of ontgaat me iets?
Een smiley met een gewei, oftwel een undercover hertquote:
Jezus het houdt ook nooit op met jouw?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef kutvent het volgende:
43 VERDOMME
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:48 schreef kutvent het volgende:
42 VERDOMME
op spamtoer?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef kutvent het volgende:
43 VERDOMME
Welke film?quote:The hopes and dreams of four ambitious people are shattered when their drug addictions begin spiraling out of control.
WIE BEN JIJ!!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jezus het houdt ook nooit op met jouw?![]()
![]()
Wow snelquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Supersheep het volgende:
Requiem for a dream?
Yep.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef Supersheep het volgende:
Requiem for a dream?
Geweldig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep.
Weet ik weer iets, ben ik te laat
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:53 schreef Sitethief het volgende:
Hey hebben jullie net allemaal lopen meelezen ofzo?
quote:
welke film?quote:Renton, deeply immersed in the Edinburgh drug scene, tries to clean up and get out, despite the allure of the drugs and influence of friends
Trainspotting?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef MaJo het volgende:
Trainspotting
ahh, weer te laatquote:
trusten!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef Sitethief het volgende:
Nou veel succes ermee nachtploegIk ga m'n bedje opzoeken
Welke?quote:An oddball journalist and his psychopathic lawyer travel tofor a series of psychadelic escapades.
Nee die is geweldigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, die hele slechte...
Ja! Fear and loathing in Las vegas
Niet weggooien hoor, dan wil ik hem wel hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het ècht een baggerfilm...sorryMisschien heb ik hem zelfs nog op dvd, anders heb ik hem weggegooid.
Even een vraag verzinnen, moment.
Let op kinders!quote:
Heb je gefrisbeed met de dvd van Fear and Loathing?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het ècht een baggerfilm...sorryMisschien heb ik hem zelfs nog op dvd, anders heb ik hem weggegooid.
Even een vraag verzinnen, moment.
weeniequote:Op zaterdag 9 september 2006 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Welke filosoof zei: "Small amounts of philosophy lead to atheism, but larger amounts bring us back to God. " (in het Engels dus)
Captain Planet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:18 schreef Isabeau het volgende:
Hij zou trouwens ook homo zijn en zijn beroemdste uitspraak is 'knowledge is power'
Hebben ze je bed wer verstopt ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef MaJo het volgende:
Niet meerdere keren achter elkaar gokken he tong![]()
Ik ga trouwens mijn bedje opzoekentruste
![]()
Ja de gemenerikkenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef MaJo het volgende:
Niet meerdere keren achter elkaar gokken he tong![]()
Ik ga trouwens mijn bedje opzoekentruste
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja de gemenerikkenMaar ik heb hem weer gevonden
Doei
Zo is hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:17 schreef dartfanaat het volgende:
Francis Scott Fitzgerald
Mooi.quote:
Helemaal goed! Jason (Matt) spreekt een heleboel talen, in de film. Waaronder Nederlands. Hij doet dat in het begin van de filmquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:24 schreef doeka het volgende:
Enige wat me zo te binnen schiet;
The Bourne Identity
Matt Damon?
Robert Ludlum
Ook leuk, maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Woef?
Als-ie te moeilijk is, kan ik ook wel een andere stellen; het leek mij een makkelijke vraag omdat zij heel veel met haar hondje in het nieuws is geweest, en ook een aantal televisieprogramma's doet waar het beest ook in meedoet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:37 schreef Neleos het volgende:
Hoezo zou iemand dit eigenlijk kunnen weten?
Oh, dat wist ik niet, van mij hoeft er geen nieuwe hoor. Er komt vast nog wel iemand die het weet dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:42 schreef doeka het volgende:
[..]
Als-ie te moeilijk is, kan ik ook wel een andere stellen; het leek mij een makkelijke vraag omdat zij heel veel met haar hondje in het nieuws is geweest, en ook een aantal televisieprogramma's doet waar het beest ook in meedoet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Henk?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:46 schreef Neleos het volgende:
Guus?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken heel die Brigit Maasland niet. En volgens mij mis ik daar niets aan.
Goedemorgen, overigens.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar je bedoelt waarschijnlijk het CTU.
Dat mag natuurlijk ook. Ik zit te wachten op de uitzending van de volgende serie in de USA. Die kun je de volgende dag al downloaden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:53 schreef doeka het volgende:
Ok, bij mij op de dvd; is-ie druk met Bierko, en het bewijzen van zijn eigen onschuld.
Nee. Die is het dus pertinent niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
IJffeltoren Parijs
Ook al niet. Is het toch lastiger dan ik had gedacht?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Is dat dat Eiffeltoren-achtige ding in Las Vegas?
Nee, da's geen toeval. Da's een gewoonte.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
hmmm sommige lui zie ik altijd als ik hier een kijkje kom nemen.... is dat toeval of heb ik wel een sociaal leven?![]()
Ook al niet. 't Is echt een heel bekend ding hoor. Ongeveer het formaat van de Eiffeltoren, maar minder zwaar (letterlijk)quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:25 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij is het een geheime lanceerinstallatie in Noord-Oezbekistan
Geen idee of daar ook zoiets moet komen. Dit ding staat er al vanaf 1958. Niet in Dubai, maar nog verder oostelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:22 schreef Neleos het volgende:
Staat dat ding dan op dat nieuw te bouwen preteiland in Dubai?
Oh, misschien staat ie in Singapore?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee of daar ook zoiets moet komen. Dit ding staat er al vanaf 1958. Niet in Dubai, maar nog verder oostelijk.
Hehe... Dat was een zware bevalling. Heeft er nu echt nog nooit iemand van de Tokyo Tower gehoord? Ik geef Bwennie gewoon het punt, voordat Fok! op z'n reet ligt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:29 schreef BwennieBren het volgende:
Of Tokio?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hehe... Dat was een zware bevalling. Heeft er nu echt nog nooit iemand van de Tokyo Tower gehoord? Ik geef Bwennie gewoon het punt, voordat Fok! op z'n reet ligt.
BwennieBren +1
vipergts + 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:42 schreef vipergts het volgende:
colubine high moordenaars
weeniequote:Op zaterdag 9 september 2006 13:48 schreef vipergts het volgende:
Het meest gedecoreede US bataljon in WO2 had 1 opvallend detail welk detail was dat
No clue.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:48 schreef vipergts het volgende:
Het meest gedecoreede US bataljon in WO2 had 1 opvallend detail welk detail was dat
ChrisJX is een mevrouw volgens mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:34 schreef DeSiever het volgende:
Goed zo, meneer! Is Googoo aan elkaar? Ik schrijf altijd Goo Goo en ik schrijf K-Ci & JoJo.
ChrisJX +1
Haha.. nee toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
ChrisJX is een mevrouw volgens mij.
is goed, mocht ChrisJX toch wat anders denken dan haal ik dit puntje wel wegquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Onur Air
lekker jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Sitethief het volgende:
Middag allemaal, t'zonnetje schijnt
quote:
middag damesquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:28 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er ook weermaar zal niet meer zo veel aanwezig zijn, want moet volgende week weer naar school
ben al met afkicken begonnen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef ChrisJX het volgende:
Hij was iid goed. Was jullie vergeten, sorry
gebeurt hier toch niks, dus ga jullie ook maar even vergeten, geniet nog van t weer en zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:38 schreef ChrisJX het volgende:
Hij was iid goed. Was jullie vergeten, sorry
Heyquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
middag dames![]()
MaJo, is het trouwens de bedoeling dat ik een nieuwe vraag stel in het radio/tv quiz topic?
Met twee ll'en maar daar doe ik niet moeilijk overquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef DeSiever het volgende:
Beautiful Hope
Bedoel je 'Mijn Houten Hart'?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef BwennieBren het volgende:
Nederlands liedje, weet m maar heb geen tijd om vraag te stellen, moet zo weg nl.
Dat is niet van Santing, maar is ook niet goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:08 schreef MaJo het volgende:
Beautiful People van Mathilde Santing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |