Ook al niet. 't Is echt een heel bekend ding hoor. Ongeveer het formaat van de Eiffeltoren, maar minder zwaar (letterlijk)quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:25 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij is het een geheime lanceerinstallatie in Noord-Oezbekistan
Geen idee of daar ook zoiets moet komen. Dit ding staat er al vanaf 1958. Niet in Dubai, maar nog verder oostelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:22 schreef Neleos het volgende:
Staat dat ding dan op dat nieuw te bouwen preteiland in Dubai?
Oh, misschien staat ie in Singapore?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee of daar ook zoiets moet komen. Dit ding staat er al vanaf 1958. Niet in Dubai, maar nog verder oostelijk.
Hehe... Dat was een zware bevalling. Heeft er nu echt nog nooit iemand van de Tokyo Tower gehoord? Ik geef Bwennie gewoon het punt, voordat Fok! op z'n reet ligt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:29 schreef BwennieBren het volgende:
Of Tokio?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hehe... Dat was een zware bevalling. Heeft er nu echt nog nooit iemand van de Tokyo Tower gehoord? Ik geef Bwennie gewoon het punt, voordat Fok! op z'n reet ligt.
BwennieBren +1
vipergts + 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:42 schreef vipergts het volgende:
colubine high moordenaars
weeniequote:Op zaterdag 9 september 2006 13:48 schreef vipergts het volgende:
Het meest gedecoreede US bataljon in WO2 had 1 opvallend detail welk detail was dat
No clue.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:48 schreef vipergts het volgende:
Het meest gedecoreede US bataljon in WO2 had 1 opvallend detail welk detail was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |