Dat is alvast de functie van het gebouw waaraan het hangt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef klenski het volgende:
Een station...
Nee, grotere stad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Zwolle?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook punten, jippie.
Is Leiden al gezegd?
Eerstkomende AKQ meet is in El Rubio toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Amersfoort is het niet. En in Groningen ben ik nog nooit geweest. Dus ook nog nooit in El Rubio geweest, ook
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef geenaam het volgende:
Station eindhoven?
Ja, wordt georganiseerd door de vaste tooghanger daar: onze eigen Homodeckquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eerstkomende AKQ meet is in El Rubio toch?![]()
Wat is El Rubio? Komt me wel bekend voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eerstkomende AKQ meet is in El Rubio toch?![]()
d03K4 + 1 Breezahstijl..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:59 schreef doeka het volgende:
Helena Rubenstein?
Ach, homokroegen vallen nog wel mee. 'T is er wel lachen.. Of verraad ik mezelf nu?quote:
quote:
Geen probleem mee, ben er ook regelmatig te vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, homokroegen vallen nog wel mee. 'T is er wel lachen.. Of verraad ik mezelf nu?![]()
Vraag eens homokroegen in Amsterdam, weet ik er heel wat te noemenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er was eens een vraag: Noem een homotent in Groningen. En die wist Homdeck te beantwoorden. Zo is dat een beetje gekomen
![]()
lijkt me niet... of zijn homo's nog eng voor bepaalde mensen hier? dacht dat we modern genoeg waren in Nederland waren om gays te accepteren. Zolang ze niet aan mij zitten, vind ik het allemaal primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, homokroegen vallen nog wel mee. 'T is er wel lachen.. Of verraad ik mezelf nu?![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 101 Hier is het topic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vraag eens homokroegen in Amsterdam, weet ik er heel wat te noemen
Je woont in Amersfoort? Leuke stadquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef geenaam het volgende:
Stel dan wat vragen over kroegen in Amersfoort.. Dan weet ik het wel.
Yep, en het is er wel aardig ja. Er wordt best wel wat georganiseerd alleen soms begint het een beetje te vervelen.quote:
Hoe vinden jullie die topics altijd zo snelquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 101 Hier is het topic.![]()
Ik hoorde dus net op tv dat het helemaal niet zo geaccepteerd is bij de jeugdquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:
lijkt me niet... of zijn homo's nog eng voor bepaalde mensen hier? dacht dat we modern genoeg waren in Nederland waren om gays te accepteren. Zolang ze niet aan mij zitten, vind ik het allemaal prima
Vrag ik me ook altijd af!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef MaJo het volgende:
Hoe vinden jullie die topics altijd zo snel![]()
Je kan er in ieder geval leuk winkelen. Ik ga er altijd naar de kapperquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef geenaam het volgende:
[..]
Yep, en het is er wel aardig ja. Er wordt best wel wat georganiseerd alleen soms begint het een beetje te vervelen.
google.fok.nl en dan zoeken op El Rubioquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie die topics altijd zo snel![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dus net op tv dat het helemaal niet zo geaccepteerd is bij de jeugdMoslims
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef MaJo het volgende:
The Full Monty
Ja, ik woon er al 17 jaar en ik vind dat het winkelaanbod niet echt super is. Ik ga liever naar Utrecht of Amsterdam. En wat een toeval, ik ga ook naar de kapper in Amersfoort..quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval leuk winkelen. Ik ga er altijd naar de kapper
net als religie, het supporteren van een andere voetbalclub dan de jouwe, het verdragen van de rokers, minder bedeelden in geld/intelligentie enz....quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dus net op tv dat het helemaal niet zo geaccepteerd is bij de jeugd
Ja dacht al, het is niet echt een "band"quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef doeka het volgende:
[..]
het is wel een beetje in dezelfde sfeer "workingclass heroes"
Ah vandaar...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval leuk winkelen. Ik ga er altijd naar de kapper
Ik winkel er ook alleen als ik naar de kapper gaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, ik woon er al 17 jaar en ik vind dat het winkelaanbod niet echt super is. Ik ga liever naar Utrecht of Amsterdam. En wat een toeval, ik ga ook naar de kapper in Amersfoort..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
The Commitments???
Niet echt maar een TVP mag je niet meer posten.quote:
Wow, was een gok. Ik kon me vaag een film herinneren over Ieren en een band of zo. Heb het zelf nooit gezien, wel eens op tv voorbij zien komen.quote:
Nou, eigenlijk ga ik in Hoogland dat tegen Amersfoort aan ligt, maar als jij even zegt welke kapper je gaat, dan ga ik er vanaf nu altijd naar toe..quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik winkel er ook alleen als ik naar de kapper gaGa ook meestal naar Utrecht of Amsterdam. Welke kapper ga je dan? Misschien komen we elkaar een keer tegen
Wat isquote:is de schijnbare verandering van golflengte en frequentie van geluid of licht (of andere golfverschijnselen) door een snelheidsverschil tussen de zender en de ontvanger.
Kinkiquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk ga ik in Hoogland dat tegen Amersfoort aan ligt, maar als jij even zegt welke kapper je gaat, dan ga ik er vanaf nu altijd naar toe..
Ja ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe peaceman zich hier uit gaat lullen
concentreert zich voortaan maar op de vragenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe peaceman zich hier uit gaat lullen
Ohh tegenover de Rumours. (is een disco / kroeg) Lavendelstraat geloof ik.quote:
* MaJo voelt zich onzeker nuquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
concentreert zich voortaan maar op de vragen![]()
Dopplereffect ofzo toch?
Eerst antwoorden dan lullen, leer dat nu eens![]()
het was maar een lolletje...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo voelt zich onzeker nuMoet ook snel weer naar de kapper
![]()
W7Cc!3quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
Connecticut?
Of is dat een stad. Ik kan het niet onthouden.
zeg, wat roepen jullie dan?quote:Jordan Knight
Jonathan Knight
Joey McIntyre
Donnie Wahlberg
Danny Wood
Ben je stiekem een breezah of zou je het stiekem willen zijn?quote:
!k 83n 33n w4nn4b33quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je stiekem een breezah of zou je het stiekem willen zijn?
Pfew, ik schrok al.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:30 schreef peaceman het volgende:
Baseball vervalt...:{
New kids on the block
"Andere vraag!"quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Als ik
[..]
zeg, wat roepen jullie dan?
dat is duidelijk jaquote:
Wyccie's exen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Als ik
[..]
zeg, wat roepen jullie dan?
Hahaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is duidelijk jaJe kunt het wel goed trouwens
![]()
Nee? Niet echt jouw type(s) ?quote:
Ik ken ze niet eens, zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:33 schreef geenaam het volgende:
Nee? Niet echt jouw type(s) ?
Deze gaat echt te ver. Geen idee wat er staatquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:32 schreef geenaam het volgende:
p01613q8g50?
Ohquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:40 schreef geenaam het volgende:
http://image.allmusic.com(...)p016/p01613q8g50.jpg
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Deze gaat echt te ver. Geen idee wat er staat![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:40 schreef geenaam het volgende:
http://image.allmusic.com(...)p016/p01613q8g50.jpg
Ik ook niet als het breezertaal zou zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:43 schreef doeka het volgende:
[..]
Het ligt niet alleen aan mij! Snap er helemaal niets van.
Ja man je hebt ons gepwnd wie ene n00bquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:45 schreef geenaam het volgende:
Daar had ik jullie wel even tuk hè!! ROFLOLZ!!!!EINZ!!!EINZ
![]()
![]()
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:45 schreef geenaam het volgende:
Haha, wat grappig. De laatste dagen is mijn niveau bedroevend laag..
Ahum.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef geenaam het volgende:
Natuurlijk niet. Neleos heeft ons weer eens tuk. Jij belhamel!
Maar dat Beatles - Why Don't We Do It In The Road is wel direct een hintquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef geenaam het volgende:
Natuurlijk niet. Neleos heeft ons weer eens tuk. Jij belhamel!
Doe dat, misschien helpt het.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:05 schreef geenaam het volgende:
Wacht even. Ik ga beluisteren.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef geenaam het volgende:
why don't we do it in the road? Van Billy Cosby?
Hey boefquote:
Ja, ik ben ook een echte grappenmaker..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey boefik lees dat je de luitjes hier weer hebt tuk gehad
Nee, iemand die in de tijd van The Beatles bekend werd. Een Amerikaan met muzikale aspiraties.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Saddam Hoessein?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:13 schreef BwennieBren het volgende:
Charles Manson?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef Berkery het volgende:
Zijn dat de Jayhawks op jouw plaatje, peaceman?
Nee he! Ik heb ze ooit bij RJPvD zelf gevraagd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef Berkery het volgende:
Zijn dat de Jayhawks op jouw plaatje, peaceman?
Hmm, is dat aardig bedoeld of is dat een belediging?quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
1. Baloe![]()
2. Colargo
3. Fozzy
4. Yogi![]()
5. Ollie B
6. ?
7. Meneer beer? uit DD
8. Diddl?
9. Paddington
10. ?
11. Of is dit Colargo?
12. Winnie de Poeh
Poeh! Pooh is de liefste van hen allemaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hmm, is dat aardig bedoeld of is dat een belediging?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Poeh! Pooh is de liefste van hen allemaal
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef Snuusje het volgende:
10 is teddy rupspin ofzo iets dergelijks
Trustequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Ik ga lekker bedje in en nog beetje rondzappen en dan lekker slapen. Morgen weer wedstrijd spelen..
Trusten
Pomboli is bijna goed, een O moet een andere letter zijnquote:
goede O gekozen, verkeerde letter ingevuldquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef Snuusje het volgende:
pamboli?
Ahum...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef geenaam het volgende:
Pimboli
Ja, alleen jammer dat ik het punt niet had.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
Vonden jullie het trouwens geen ontzettend leuke vraag?
![]()
Ja dat zie ik...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef Snuusje het volgende:
ik vond em erg leuk. ook wel mijn nivo
Super! Ik ben altijd zo goed in die inkoppertjes..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
Vonden jullie het trouwens geen ontzettend leuke vraag?
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef geenaam het volgende:
Super! Ik ben altijd zo goed in die inkoppertjes..Daar scoor ik mijn punten mee.
Inderdaad, daarom krijg je van mij ditquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik het punt niet had.![]()
Ik had er toch wel 9 goed. Schouderklopje voor mezelf.
Ik moet maar gaan slapen. Anders krijg jij veel te veel puntenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:43 schreef geenaam het volgende:
Wel lief hoor van je Wyccie! Dat je zoveel goed ging scoren voor mij..![]()
![]()
Weet je nog wat het leukste is Wyc? Kan je je nog herinneren een 10-tal AKQ topiques terug dat ik 2 punten miste om dat Cora de verkeerde punten had gegeven aan Zeurberus? (siccors, rock, paper vraag) Dat beertje met bloemen die ik van je kreeg was ook een Pimboli beertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet maar gaan slapen. Anders krijg jij veel te veel punten
En nu naar bed jij!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef geenaam het volgende:
Ernst Ludwig Kirchner is het eigenlijk maar ik wil gaan slapen dus:
t0nG + 1 Nu echt trusten en quiz ze nog..
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:47 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je nog wat het leukste is Wyc? Kan je je nog herinneren een 10-tal AKQ topiques terug dat ik 2 punten miste omdat Cora de verkeerde punten had gegeven aan Zeurberus? (siccors, rock, paper vraag) Dat beertje met bloemen die ik van je kreeg was ook een Pimboli beertje
Ik weet het antwoord dan al: eigeel, olie, mosterd, suiker, zout, langzaam roerenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef peaceman het volgende:
dan is het antwoord dus Razorlight, Arctiic Monkeys of Snow Patrol
Nee geen Lama. Antwoord is al gegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef peaceman het volgende:
lama
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee geen Lama. Antwoord is al gegeven.
Wat isquote:‘’, de tijd is verstreken, luidt de uitroep waarmee de pedel een promotie beëindigt. De openbare verdediging van het proefschrift en stellingen is daarmee achter de rug.
Hiep Hoi!quote:
Die doet de voorbereidingen voor een promotie volgens mij. Maar die loopt dus vooral met zo'n staf rond en roept om wanneer de promotie voorbij is.quote:
Hopla! Ook een fan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef BwennieBren het volgende:
Robin, Jordan en Jay dan?
Ja, maar hij is er nooit bij. En bij de promoties die ik in Groningen heb gezien lijken die jongens nooit heel erg snugger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die doet de voorbereidingen voor een promotie volgens mij. Maar die loopt dus vooral met zo'n staf rond en roept om wanneer de promotie voorbij is.
Na die Nathalie Holloway affaire niet meer nee...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hopla! Ook een fan?
BwennieBren +1
Nee, toen brak ook mijn klomp. In scary movie vier is hij echter weer geweldig!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Na die Nathalie Holloway affaire niet meer nee...
Willen jullie trouwens nog zo'n leuke tekenfilm vraag? Of wat anders doen?
okayquote:
Berkery+1quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Berkery het volgende:
Bird. Clint Eastwood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |