quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef Snuusje het volgende:
10 is teddy rupspin ofzo iets dergelijks
Trustequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Ik ga lekker bedje in en nog beetje rondzappen en dan lekker slapen. Morgen weer wedstrijd spelen..
Trusten
Pomboli is bijna goed, een O moet een andere letter zijnquote:
goede O gekozen, verkeerde letter ingevuldquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef Snuusje het volgende:
pamboli?
Ahum...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef geenaam het volgende:
Pimboli
Ja, alleen jammer dat ik het punt niet had.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
Vonden jullie het trouwens geen ontzettend leuke vraag?
![]()
Ja dat zie ik...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef Snuusje het volgende:
ik vond em erg leuk. ook wel mijn nivo
Super! Ik ben altijd zo goed in die inkoppertjes..quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
Vonden jullie het trouwens geen ontzettend leuke vraag?
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef geenaam het volgende:
Super! Ik ben altijd zo goed in die inkoppertjes..Daar scoor ik mijn punten mee.
Inderdaad, daarom krijg je van mij ditquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik het punt niet had.![]()
Ik had er toch wel 9 goed. Schouderklopje voor mezelf.
Ik moet maar gaan slapen. Anders krijg jij veel te veel puntenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:43 schreef geenaam het volgende:
Wel lief hoor van je Wyccie! Dat je zoveel goed ging scoren voor mij..![]()
![]()
Weet je nog wat het leukste is Wyc? Kan je je nog herinneren een 10-tal AKQ topiques terug dat ik 2 punten miste om dat Cora de verkeerde punten had gegeven aan Zeurberus? (siccors, rock, paper vraag) Dat beertje met bloemen die ik van je kreeg was ook een Pimboli beertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet maar gaan slapen. Anders krijg jij veel te veel punten
En nu naar bed jij!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef geenaam het volgende:
Ernst Ludwig Kirchner is het eigenlijk maar ik wil gaan slapen dus:
t0nG + 1 Nu echt trusten en quiz ze nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |