Tja, 42 werkweken, 14 ADV-dagen. Reken maar mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Poeh, drie weken. Kijk je wel uit dat je niet overspannen raakt?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff idd dan heb je gewoon 2 te lange dagen...![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps Bossie, vul de tt maar aan![]()
Pizza is er![]()
Maar Bos gaat toch ook het weekend in...? Je hoeft toch niet vrij te zijn, om weekend te hebben, lijkt mequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps Bossie, vul de tt maar aan![]()
Pizza is er![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 denkt dat er misschien wel bans gaan vallen, mocht men zo door blijven gaan als nu
quote:
Die is zo weer open gezetquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de biertap afsluiten....
Niet als je hem mij laat afsluitenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is zo weer open gezet
Weekend tot dinsdag
Nee vriend was hier om dingen op m'n PC te zetten. Ik heb het opgenomen. Zag nopg wel het einde waar Janine door het lint ging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:35 schreef clauwheee het volgende:
BB gezien tong?
Net in het uitzendtopic gekeken. Semmih en Micheline hè ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Nou, er gingen wel meer mensen door het lint
Oh tongie, heb je nu weer geluid???????quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
Die is zo weer open gezet
Weekend tot woensdag![]()
Doet je geluid het nu weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
Nee vriend was hier om dingen op m'n PC te zetten. Ik heb het opgenomen. Zag nopg wel het einde waar Janine door het lint ging.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
We keken net of het gedownde nummer het deed. Hoorden niks, toen realiseerde ik me pas dat ik nog geen boxjes heb.
We keken net of het gedownde nummer het deed. Hoorden niks, toen realiseerde ik me pas dat ik nog geen boxjes heb.
UIteraard, kies maar iets uit ons alom geroemde assortimentquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Hallooooo het is vrijdagavond. Ik verveel me! Drinken in tha house???
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef clauwheee het volgende:
Doe maar een keer iets sterks Bos...!
quote:Van Aanvoerder
Om 12:15
>beginnen. Na de wedstrijd zullen Albert en ik zorgen voor het eerste
>kratje bier.
quote:
ja snoetjequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Meen je, pascal
De beste groanjenever van de hoile wereld, oet Grunn!
ok toch maar ff ingevuld, ook al zit ik op de reservebankquote:
juist gewoon invullen. Dat vergroot je kans tot deelname, mocht 1 van de vaste deelnemers het te vaak niet invullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
ok toch maar ff ingevuld, ook al zit ik op de reservebank
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
jij kreeg de rode kaart voor Fipo'en toch?![]()
Hier is het ook nog wel lekker, 22 graadjes. Nu niet meer, overdag dan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:46 schreef popolon het volgende:
Weekend.
't Is hier nog steeds zomerweer.
Ik ben het nu eigenlijk wel zat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier is het ook nog wel lekker, 22 graadjes. Nu niet meer, overdag dan.
Veel sneeuw zeker...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben het nu eigenlijk wel zat.Zes maanden mooi weer, ik verlang naar de winter.
Ik hoorde het van moeders net, ze belde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef clauwheee het volgende:
Hier gaat het ook nog weer zomer worden popo, schijnt.
vegas, zeker een beetje gaan pokeren tussen de sterrenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoorde het van moeders net, ze belde.
In november ook nog op kosten van de baas een week naar Vegas.Microsoft conferentie, ik zal wel heel hard gaan werken denk ik.
Die heeft mij voorgedragen bij het betreffende bedrijf en het betreffende bedrijf heeft niet toegehapt.quote:
Schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft mij voorgedragen bij het betreffende bedrijf en het betreffende bedrijf heeft niet toegehapt.
Nope.quote:
Waar is die hoile wereld clauwn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
De beste groanjenever van de hoile wereld, oet Grunn!
Specsavers ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft mij voorgedragen bij het betreffende bedrijf en het betreffende bedrijf heeft niet toegehapt.
Nee, Hans Anders.quote:
Heya DDtjequote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
FC den Bosch eerste periodetitel gewonnen
jammerquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Je mogen BV Veendam wel een bosje champagne sturenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je mogen BV Veendam wel een bosje champagne sturen![]()
mmm BV Veendam![]()
Ik zei het dan ook maar 1 keerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hoef je mij geen twee keer te zeggen.![]()
477, valt nog meequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie linkste link in ondertitel
zo weer een voorraadje besteldquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
477, valt nog mee
ik kom slechts tot 80![]()
welke?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo weer een voorraadje besteld![]()
Ik trek te vaak. Of bedoelde je dat niet ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef clauwheee het volgende:
Ja lach er maar om Tong!
Alle R1, zitten ook pre-orders tussen dus alles wordt pas eind oktober verzondenquote:
ekers, dadelijk gaat mijn wekker ook weer om een ochtend te werkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dus gelukkig niet de enige Hool die ook morgen nog moet werken![]()
Krezip is superquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef rubbereend het volgende:
Krezip was trouwens erg leuk. Annelies
zeker al was het geluid niet super. heb trouwens weinig van de rest van de band gezienquote:
Soms ben ik blij geen geluid te hebben op m'n PCquote:
Blijkbaar hebben schoolbandjes bestaansrecht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bestaat Krezip nog?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Die zijn ook een stuk minder, dat klopt.
Deden ze Venus weer?
Voor mij niet meer sinds een oud klasgenootje eruit is gestapt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bestaat Krezip nog?
wie?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Clau wat doe jij uit je bed?
Noca erin gepiest![]()
ja die is niet moeders mooiste; het enige wat ze heeft is een paar lekkere borstenquote:
En dan zit jij braaf thuis op hem te wachten i.p.v. gewoon eventjes in Bloemendaal een schuimbadje te komen halen?quote:
Die zanger van Krezipquote:
En het op Anouk na mooiste strotje van het landquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die is niet moeders mooiste; het enige wat ze heeft is een paar lekkere borsten
Alle hulpstukken nog eens uit het vet gehaald en van spinnenwebben ontdaan en uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef clauwheee het volgende:
Nou BS, zo is het niet hoor'Doe je zelf dan niet eens iets'
Dit is mijn enige hele avond thuis, dus ik vind het wel ff prima zo!
Waar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Wij staan bovenaan!
Spelen jullie volgende week weer op vrijdag? Mooie terugkerende post andersquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Wij staan bovenaan!
ehm; daar ga ik eens serieus op in als ik nuchter ben en er de tijd voor heb; er zijn namelijk echt betere zangeressen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En het op Anouk na mooiste strotje van het land.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En het op Anouk na mooiste strotje van het land.
We spelen niet op vrijdag, wel op zondag om, 12:30 en daar pakken we 3 punten!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Spelen jullie volgende week weer op vrijdag? Mooie terugkerende post anders.
Nee op een plek waar die club uit Amsterdam de laatste jaren niet meer vertoefd.quote:
bijvoorbeeldquote:
je vergeet;quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee op een plek waar die club uit Amsterdam de laatste jaren niet meer vertoefd.
Helaas staat er regelmatig ook wel eens een omhooggevallen club op 30km van Amsterdam af op die plek...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We spelen niet op vrijdag, wel op zondag om, 12:30 en daar pakken we 3 punten!
Maar het laat de intresse van jou in je eigen club wel mooi zien.
Vitesse wint met 0-1 door Lazovic, goed voor mijn manager.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
. Het is laat man... En ik hou me nooit bezig met de volgende week... Eerst zondag maar weer overleven
.
Sweet dreams!quote:
Das logischquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat nu echt zo plat!
Welk standje begin je ?quote:
Jij weet nog niet wat jij vanavond met je pop aanmoet?quote:
Heb een nieuwe nou ja tweede hands van een oude man. Weinig in gereden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij weet nog niet wat jij vanavond met je pop aanmoet?
Je oude Palestijnse opblaaspop werkte niet meer?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb een nieuwe nou ja tweede hands van een oude man. Weinig in gereden.
Succes ik vond hem gisteren niet heb op een krat bier geslapen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken!
Sloppel all
Heb net frikandellen opquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
*honger!
Ik heb ook wel hongerquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
*honger!
Boterham met gebakken eiquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Broodje kroket
Helaas mag ik niet frituren
Trustequote:
Staan er nog leuke dingen op het programma dit weekend?quote:
Ik ga vandaag ff naar mn zussiequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Staan er nog leuke dingen op het programma dit weekend?
Ach toen zat ik al in de auto naar mijn werkquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik was al om 8 uur wakker trouwens, lekker verrot, zo in het weekend.
Kssst.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:34 schreef pascalheister het volgende:
krezip is kut
Het lijkt opgelost.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:34 schreef pascalheister het volgende:
mogge
krezip is kut
Wat wil je weten DD?
das waarquote:
juist dat nummer is een verschrikkingquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Krezip vind ik saai. Vooral dat Aai woeeeet stteeeejjeeeee.
Maar goed, da's persoonlijk.
Nog steeds? Wat hier bij mn ouders op het platteland is het bewolkt, donker en grauw...quote:
Fan is een groot woord. Als ze hier in de buurt staan ga ik er zeker naar toe. Ik luister wel vaak naar ze...quote:
Okee. Dat is wel leuk dan! Heb je Joan van Belzen al op Hyves?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Als ze hier in de buurt staan ga ik er zeker naar toe. Ik luister wel vaak naar ze...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:01 schreef borisz het volgende:
grunn is uitgeroepen als leukste studentenstad van NL, was net op het 3fm nieuws
Duh, daar is geen verkiezing voor nodigquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:01 schreef borisz het volgende:
grunn is uitgeroepen als leukste studentenstad van NL, was net op het 3fm nieuws
Ja, zonnetje schijnt hier nog hoor. Hmm..ik ga straks ook richting de dorpen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nog steeds? Wat hier bij mn ouders op het platteland is het bewolkt, donker en grauw...![]()
Logischquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:01 schreef borisz het volgende:
Ik lachte ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Bluezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nfjSxpQan6w&eurl=
Ik moest lachen
Ja, van 7 tot +/- 16.45quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zijn forse werkdagen Bos
* BliksemSchigt weer thuis is
denk hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:01 schreef Bos81 het volgende:
Heb ik iedereen de kroeg uitgejaagd ?
Dat is meestal wel smakelijk inderdaadquote:
en je hebt altijd overquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is meestal wel smakelijk inderdaad
Ik ben er nog... en aan het werkquote:
INderdaad, je krijgt er altijd erg veelquote:
Oei, lange dag dus.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er nog... en aan het werk... nog steeds...
Maar bossie wat doe je dan ook weer? 6 dagen en dan zulke lange dagenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:03 schreef Bos81 het volgende:![]()
[..]
Ja, van 7 tot +/- 16.45
Maar gelukkig zit de lange werkweek er weer op. Maandag weer fris er tegen aan.
Ik werk (als uitzendkracht) op de inpakafdeling van de bekendste ontbijtkoekproducent van het land. Normaal gesproken is zaterdags maar een halve dag (en niet eens iedere zaterdag), maar vandaag moest er dus wat langer worden doorgewerkt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar bossie wat doe je dan ook weer? 6 dagen en dan zulke lange dagen![]()
ach maar 10 uurtjesquote:
Kloptquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach maar 10 uurtjesmaar ik ben niet de enige zo te zien
Dus ook nog fysiek best intensief lijkt mequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik werk (als uitzendkracht) op de inpakafdeling van de bekendste ontbijtkoekproducent van het land. Normaal gesproken is zaterdags maar een halve dag (en niet eens iedere zaterdag), maar vandaag moest er dus wat langer worden doorgewerkt.
Ja het is geen werk waarbij je rustig op een stoel kan zitten en je werk uitvoeren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus ook nog fysiek best intensief lijkt me
Zullen we eerst maar afwachten of die goed verloopt, alvorens we er een rondje op nemen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van de downtime.
nu verder op internetquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef borisz het volgende:
500ste aflevering kassa was best wel leuk![]()
jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nu verder op internet
dat stukje met de mc drive was geweldig
Volgens mij nog niet, maar daar kan ik me in vergissen. Was zelf pas om 17.00 thuisquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Die is toch al geweest?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij nog niet, maar daar kan ik me in vergissen. Was zelf pas om 17.00 thuis
Moet dus inderdaad nog geschieden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:05 schreef Breuls het volgende:
Om de update goed te laten verlopen wordt er een aantal upgrade tests gedaan. Een daarvan duurt iets langer dan verwacht. Het is dus mogelijk dat de update pas in het begin of de loop van de avond plaatsvindt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Moet dus inderdaad nog geschieden.
quote:
Ja, we hebben onze SCHoonmaker gemist.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef SCH het volgende:
Tering wat stinkt het hier, zeker lang niet schoongemaakt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:17 schreef borisz het volgende:
fijn een rondje van SCH omdat hij terug is![]()
Lekker, had net trek in koffie.quote:
half 10quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:20 schreef Superheld het volgende:
Koefnoen kwam om half 9 op 1 toch?
Aan jou de eer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef borisz het volgende:
openen we er nog 1 voor de downtime ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |