Tja, 42 werkweken, 14 ADV-dagen. Reken maar mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Poeh, drie weken. Kijk je wel uit dat je niet overspannen raakt?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff idd dan heb je gewoon 2 te lange dagen...![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps Bossie, vul de tt maar aan![]()
Pizza is er![]()
Maar Bos gaat toch ook het weekend in...? Je hoeft toch niet vrij te zijn, om weekend te hebben, lijkt mequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps Bossie, vul de tt maar aan![]()
Pizza is er![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 denkt dat er misschien wel bans gaan vallen, mocht men zo door blijven gaan als nu
quote:
Die is zo weer open gezetquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de biertap afsluiten....
Niet als je hem mij laat afsluitenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is zo weer open gezet
Weekend tot dinsdag
Nee vriend was hier om dingen op m'n PC te zetten. Ik heb het opgenomen. Zag nopg wel het einde waar Janine door het lint ging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:35 schreef clauwheee het volgende:
BB gezien tong?
Net in het uitzendtopic gekeken. Semmih en Micheline hè ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Nou, er gingen wel meer mensen door het lint
Oh tongie, heb je nu weer geluid???????quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
Die is zo weer open gezet
Weekend tot woensdag![]()
Doet je geluid het nu weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
Nee vriend was hier om dingen op m'n PC te zetten. Ik heb het opgenomen. Zag nopg wel het einde waar Janine door het lint ging.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
We keken net of het gedownde nummer het deed. Hoorden niks, toen realiseerde ik me pas dat ik nog geen boxjes heb.
We keken net of het gedownde nummer het deed. Hoorden niks, toen realiseerde ik me pas dat ik nog geen boxjes heb.
UIteraard, kies maar iets uit ons alom geroemde assortimentquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Hallooooo het is vrijdagavond. Ik verveel me! Drinken in tha house???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |