Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat Semih StarTrek oren heeft?
whahahahahaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat Semih StarTrek oren heeft?
zal wel frituren wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Frank-NL het volgende:
Hilde wacht tot ze aan de beurt is om te koken... moet ze wel snel zijn denk ik
Interessant.... vertel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef neferhone het volgende:
tagiatellie met chocolade hhmmmmmmmm
Kostte me minstens een halve minuut om uit te vogelen wat daar staatquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Daaaaaaaattttt Wiiiiijjjjjjjjjjjjnnnnnttttttttttjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeee vvviiiiiiiiinnnnnnnnnddddd iiiiikkkkkkkkk heeeeeeeeeeeerrrrrrrllllijjjjjjjkkkkkkkkkkk
ik vond m ook nie echt duidelijk, maar die zin van haar duurde echt een eeuwigheid, had ff caps moeten gebruikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kostte me minstens een halve minuut om uit te vogelen wat daar staat
Want?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef Sonique het volgende:
drinken bij je eten is zo slecht trouwens....
My cue also... geluid weer even aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
Michelinne: Das ZOOOOOOOOOOO zchattigggg....
thats my cue, even eten!! :p
Dat Egbert nooit drank in huis heeft verbaasd me eerlijk gezegd niet zo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Eggie zegt dat 'ie nooit drank in huis heeft.
Hilde valt stil en denkt vast: 'Dan zal je mij na BB nooit meer zien'...
Nou, om een lang verhaal NOG alnger te maken... :pquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zal vast wel een heel verhaal over spijsvertering komen nu...
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de kleine meisjesstem van Micheline.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
Michelinne: Das ZOOOOOOOOOOO zchattigggg....
thats my cue, even eten!! :p
Zo doen meisjes gewoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de kleine meisjesstem van Micheline.
Semih is zoveel volwassener. Die relatie gaat geen stand houden. Mark my words!
Marciaquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080942.jpg]afbeelding][/URL]
Cockingquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie die Rik nog wel terugkomen bij Life & Cocking of zo...
quote:
Wat deed ie ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Semih toch
Freud....quote:
Madonna with an attitude...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Michelline echt een stoer wijf.
Homo!!!quote:
De gladjakker.... zei Tijn er nog wat van ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
borsten vasthouden van Micheline paar keer, was leuke cap geweest![]()
Niemand zei er wat vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De gladjakker.... zei Tijn er nog wat van ?![]()
Coïtus interruptus...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, ik zat lekker te luisteren naar het gekeuvel van Rik zetten ze ineens Hilde en Marcel op...
Lekker bijdehand.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat een offtopic gelul hier zeg![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, ik zat lekker te luisteren naar het gekeuvel van Rik zetten ze ineens Hilde en Marcel op...
Hoe laat is ze begonnen dan ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hilde zit de hele dag aan de wijn ofnie
Same herequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen wil graag aandachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand die 'human beatbox' even uitzetten?
Jij komt dan zeker ook van beneje de riviere.quote:
ze heb dr medicijnen nog niet gehad volgens mij vandaag, ik weet ook nie wie ze daavoor moet paaien, want datdrankkasstje zit op slot toch...quote:
Is de meest primitieve vorm van communiceren he. Dat kantie wel.quote:
Het was gewoon typische kapperprietpraat. Eigenlijk wel lekker om naar te luisteren dus..quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij komt dan zeker ook van beneje de riviere.
Voor gewone mensen klinkt het echt als mongolengebrabbel.![]()
Jeroen, tja...quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is de meest primitieve vorm van communiceren he. Dat kantie wel.
Het is inderdaad easylisteningvocals.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was gewoon typische kapperprietpraat. Eigenlijk wel lekker om naar te luisteren dus..
Ik denk, reageer er maar niet op. Maar jij doet het alquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was gewoon typische kapperprietpraat. Eigenlijk wel lekker om naar te luisteren dus..
Die jongen moet zich zolangzamerhand als Menno voelen..... En dat al na 3 weken..... Ik hoop voor hem dat ie er niet al te lang in hoeft te blijen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jeroen, tja...
Die nu mooi de lul. de ene groep is niet meer, en bij de andere groep hoort hij niet bij
Ik heb t niet helemaal gevolgd. Is Jeroen verstoten door de kampgroep?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die jongen moet zich zolangzamerhand als Menno voelen..... En dat al na 3 weken..... Ik hoop voor hem dat ie er niet al te lang in hoeft te blijen...
As usualquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
Marlies ziet er weer mooi uit.
Ze ziet er altijd leuk uit qua kleding inderdaad. Ik vind haar gezicht niet súpermooi ofzo.quote:
De kampgroep is een beetje uit elkaar aan het vallen.... Janine is overgelopen en Sabrina zit steeds minder bij Etienne...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb t niet helemaal gevolgd. Is Jeroen verstoten door de kampgroep?
Alle pijn is in eens vergeten.... Heeelemaal weg. Héél gek.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hillie bloeit helemaal op ineens, daar hoef je het geluid echt niet voor aan te zetten om dat te zien. Lekker spul he wijffie![]()
Tja. Menno heeft zich gewoon impopulair gemaakt bij de bewoners door zijn acties. Jeroen zit gewoon he-le-maal niets in.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:26 schreef Kinga het volgende:
Wilde het nét zeggen, dat ik Jeroen echt zo'n Menno figuur vond.
Lijkt me heel erg dat van jezelf te moeten constateren in het huis....En dat voor de ogen van heel Nederland....quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:26 schreef Kinga het volgende:
Wilde het nét zeggen, dat ik Jeroen echt zo'n Menno figuur vond.
Ik ben het echt zo ontzettend met je eens. Ik twijfel alleen wel aan het denkvermogen van Jeroen, dus óf hij t doorheeft is de vraag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg dat van jezelf te moeten constateren in het huis....En dat voor de ogen van heel Nederland....
Precies, en de streep op zijn hoofd en zijn onderkoelde reactie daarop, deed hem ook geen goed.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja. Menno heeft zich gewoon impopulair gemaakt bij de bewoners door zijn acties. Jeroen zit gewoon he-le-maal niets in.
Jij nu ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk, reageer er maar niet op. Maar jij doet het al![]()
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:29 schreef Sonique het volgende:
Jeroen is echt geen Menno...
Menno was de enige in BB5 die een beetje zichzelf was imo
Joeroen is juist precies het tegenovergestelde, die vaart met alle winden mee om maar leuk gevonden te worden...
Met je laatste zin, ben IK het weer helemaal eensquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het echt zo ontzettend met je eens. Ik twijfel alleen wel aan het denkvermogen van Jeroen, dus óf hij t doorheeft is de vraag.
Hij is ook niet persoon hetzelfde, daar heb je wel gelijk in. Maar Jeroen komt er nu toch ontzettend achter dat hij 'niets' is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:29 schreef Sonique het volgende:
Jeroen is echt geen Menno...
Menno was de enige in BB5 die een beetje zichzelf was imo
Joeroen is juist precies het tegenovergestelde, die vaart met alle winden mee om maar leuk gevonden te worden...
Dat kwam ook niet al te "echt " over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies, en de streep op zijn hoofd en zijn onderkoelde reactie daarop, deed hem ook geen goed.
Ja klote BB.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Deed je zeker ook paperclip in je mond leggen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:29 schreef arneaux het volgende:
Ik wilde vroeger ook altijd een beugel..
Wat gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kwam ook niet al te "echt " over.
Ieder normaal mens wordt daar wel even flink pissed over, want het was een ongelooflijke kutstreek.
Dat Menno ineens een hap uit zijn haar werd geschoren? Dat weet je toch nog wel?quote:
Och kut. Ik zat de connectie streep - jeroen te zoeken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Menno ineens een hap uit zijn haar werd geschoren? Dat weet je toch nog wel?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Deed je zeker ook paperclip in je mond leggen?![]()
Hij verweet Ingrid niets..... Hij was dan ook "in love...."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |