Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat Semih StarTrek oren heeft?
whahahahahaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat Semih StarTrek oren heeft?
zal wel frituren wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Frank-NL het volgende:
Hilde wacht tot ze aan de beurt is om te koken... moet ze wel snel zijn denk ik
Interessant.... vertel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef neferhone het volgende:
tagiatellie met chocolade hhmmmmmmmm
Kostte me minstens een halve minuut om uit te vogelen wat daar staatquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Daaaaaaaattttt Wiiiiijjjjjjjjjjjjnnnnnttttttttttjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeee vvviiiiiiiiinnnnnnnnnddddd iiiiikkkkkkkkk heeeeeeeeeeeerrrrrrrllllijjjjjjjkkkkkkkkkkk
ik vond m ook nie echt duidelijk, maar die zin van haar duurde echt een eeuwigheid, had ff caps moeten gebruikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kostte me minstens een halve minuut om uit te vogelen wat daar staat
Want?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef Sonique het volgende:
drinken bij je eten is zo slecht trouwens....
My cue also... geluid weer even aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
Michelinne: Das ZOOOOOOOOOOO zchattigggg....
thats my cue, even eten!! :p
Dat Egbert nooit drank in huis heeft verbaasd me eerlijk gezegd niet zo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Eggie zegt dat 'ie nooit drank in huis heeft.
Hilde valt stil en denkt vast: 'Dan zal je mij na BB nooit meer zien'...
Nou, om een lang verhaal NOG alnger te maken... :pquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zal vast wel een heel verhaal over spijsvertering komen nu...
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de kleine meisjesstem van Micheline.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
Michelinne: Das ZOOOOOOOOOOO zchattigggg....
thats my cue, even eten!! :p
Zo doen meisjes gewoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de kleine meisjesstem van Micheline.
Semih is zoveel volwassener. Die relatie gaat geen stand houden. Mark my words!
Marciaquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080942.jpg]afbeelding][/URL]
Cockingquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie die Rik nog wel terugkomen bij Life & Cocking of zo...
quote:
Wat deed ie ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Semih toch
Freud....quote:
Madonna with an attitude...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Michelline echt een stoer wijf.
Homo!!!quote:
De gladjakker.... zei Tijn er nog wat van ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
borsten vasthouden van Micheline paar keer, was leuke cap geweest![]()
Niemand zei er wat vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De gladjakker.... zei Tijn er nog wat van ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |