Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat Semih StarTrek oren heeft?
whahahahahaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat Semih StarTrek oren heeft?
zal wel frituren wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef Frank-NL het volgende:
Hilde wacht tot ze aan de beurt is om te koken... moet ze wel snel zijn denk ik
Interessant.... vertel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:53 schreef neferhone het volgende:
tagiatellie met chocolade hhmmmmmmmm
Kostte me minstens een halve minuut om uit te vogelen wat daar staatquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Daaaaaaaattttt Wiiiiijjjjjjjjjjjjnnnnnttttttttttjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeee vvviiiiiiiiinnnnnnnnnddddd iiiiikkkkkkkkk heeeeeeeeeeeerrrrrrrllllijjjjjjjkkkkkkkkkkk
ik vond m ook nie echt duidelijk, maar die zin van haar duurde echt een eeuwigheid, had ff caps moeten gebruikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kostte me minstens een halve minuut om uit te vogelen wat daar staat
Want?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef Sonique het volgende:
drinken bij je eten is zo slecht trouwens....
My cue also... geluid weer even aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
Michelinne: Das ZOOOOOOOOOOO zchattigggg....
thats my cue, even eten!! :p
Dat Egbert nooit drank in huis heeft verbaasd me eerlijk gezegd niet zo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Eggie zegt dat 'ie nooit drank in huis heeft.
Hilde valt stil en denkt vast: 'Dan zal je mij na BB nooit meer zien'...
Nou, om een lang verhaal NOG alnger te maken... :pquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zal vast wel een heel verhaal over spijsvertering komen nu...
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de kleine meisjesstem van Micheline.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
Michelinne: Das ZOOOOOOOOOOO zchattigggg....
thats my cue, even eten!! :p
Zo doen meisjes gewoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de kleine meisjesstem van Micheline.
Semih is zoveel volwassener. Die relatie gaat geen stand houden. Mark my words!
Marciaquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080942.jpg]afbeelding][/URL]
Cockingquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie die Rik nog wel terugkomen bij Life & Cocking of zo...
quote:
Wat deed ie ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Semih toch
Freud....quote:
Madonna with an attitude...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Michelline echt een stoer wijf.
Homo!!!quote:
De gladjakker.... zei Tijn er nog wat van ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
borsten vasthouden van Micheline paar keer, was leuke cap geweest![]()
Niemand zei er wat vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De gladjakker.... zei Tijn er nog wat van ?![]()
Coïtus interruptus...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, ik zat lekker te luisteren naar het gekeuvel van Rik zetten ze ineens Hilde en Marcel op...
Lekker bijdehand.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat een offtopic gelul hier zeg![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, ik zat lekker te luisteren naar het gekeuvel van Rik zetten ze ineens Hilde en Marcel op...
Hoe laat is ze begonnen dan ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hilde zit de hele dag aan de wijn ofnie
Same herequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen wil graag aandachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand die 'human beatbox' even uitzetten?
Jij komt dan zeker ook van beneje de riviere.quote:
ze heb dr medicijnen nog niet gehad volgens mij vandaag, ik weet ook nie wie ze daavoor moet paaien, want datdrankkasstje zit op slot toch...quote:
Is de meest primitieve vorm van communiceren he. Dat kantie wel.quote:
Het was gewoon typische kapperprietpraat. Eigenlijk wel lekker om naar te luisteren dus..quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij komt dan zeker ook van beneje de riviere.
Voor gewone mensen klinkt het echt als mongolengebrabbel.![]()
Jeroen, tja...quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is de meest primitieve vorm van communiceren he. Dat kantie wel.
Het is inderdaad easylisteningvocals.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was gewoon typische kapperprietpraat. Eigenlijk wel lekker om naar te luisteren dus..
Ik denk, reageer er maar niet op. Maar jij doet het alquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was gewoon typische kapperprietpraat. Eigenlijk wel lekker om naar te luisteren dus..
Die jongen moet zich zolangzamerhand als Menno voelen..... En dat al na 3 weken..... Ik hoop voor hem dat ie er niet al te lang in hoeft te blijen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jeroen, tja...
Die nu mooi de lul. de ene groep is niet meer, en bij de andere groep hoort hij niet bij
Ik heb t niet helemaal gevolgd. Is Jeroen verstoten door de kampgroep?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die jongen moet zich zolangzamerhand als Menno voelen..... En dat al na 3 weken..... Ik hoop voor hem dat ie er niet al te lang in hoeft te blijen...
As usualquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
Marlies ziet er weer mooi uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |