Damn vrouw van de wereld alle talenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:34 schreef Neenetje het volgende:
Auch für mich?
Het is inderdaad er prettig om daar rond te hangen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn vrouw van de wereld alle talen
Waar jij nu zit zitten mn favo terrasplekjes in Nederland
Véél te duur..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:50 schreef Litso het volgende:
Nooit gehad.
Negers..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:55 schreef Slarioux het volgende:
Wat is dat toch met negers dat ze voor de deur moeten toeteren als ze hun vrienden naar buiten willen krijgen? Kunnen ze niet gewoon aanbellen? Wie gaat er nou nog naar buiten kijken als een auto toetert?
Bellen is niet hip, jeweets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:55 schreef Slarioux het volgende:
Wat is dat toch met negers dat ze voor de deur moeten toeteren als ze hun vrienden naar buiten willen krijgen? Kunnen ze niet gewoon aanbellen? Wie gaat er nou nog naar buiten kijken als een auto toetert?
blingblingtelefoons hebben is wel hip jeweets..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan die hoeren blingbling telefoons?
Mijn moeder trouwt pas over 2 weken hoor!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb vanavond de receptie van een bruiloft en ik heb zo'n geen zin!
Daar heb ik dus weer wel zin in.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn moeder trouwt pas over 2 weken hoor!
Ze heeft het zelf geraden, dus nu geen rare dingen gaan denken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat ene wat je niet wilde/mocht vertellen. Puh [afbeelding].
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf geraden, dus nu geen rare dingen gaan denken!
Het geeft afleiding en ontspanning. En ze hoeven niet na te denken. En ze mogen mensen in elkaar rammen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:38 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat toch met mannen en gamen?
Waarschijnlijk he? Moet nog ff regelen dat Dago meegaat namelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, de meet wordt echt heel tof trouwens, want Tiek komt.
Dan ben je tenminste herkenbaar als clown.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hopen dat het schrale en rode van m'n neus dan minder is.
Van wie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Ik word ziek.
Niet van iemand. Zo ben ik niet en dat weet je best.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk he? Moet nog ff regelen dat Dago meegaat namelijk..
Zal ik ook maar een pruik opdoen dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste herkenbaar als clown.
Ik raad het je af, het zuigt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Ik word ziek.
Yuck.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet van iemand. Zo ben ik niet en dat weet je best.. Nee, gewoon, écht ziek. Met overgeven en dat soort dingen.
Wacht ff, ze heeft dát geraden? Fat chance. Volgens mij heeft ze je gewoon prikkeldraad op je arm gegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf geraden, dus nu geen rare dingen gaan denken!
effe updaten misschien?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
Mijn MSN valt trouwens de hele tijd uit.
Mwha, het is niet MSN. Internet zit ook de hele tijd te kutten.quote:
Ik zie je constant stuiteren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwha, het is niet MSN. Internet zit ook de hele tijd te kutten.
Sorryyy.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie je constant stuiteren..
draadloos?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwha, het is niet MSN. Internet zit ook de hele tijd te kutten.
Nope, hij wilde het miet vertellen maar ik mocht het wel raden. En jouw hint in combinatie met de juiste vragen leidde tot een 'ja' op mijn 'hebben jullie..'.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wacht ff, ze heeft dát geraden? Fat chance. Volgens mij heeft ze je gewoon prikkeldraad op je arm gegeven.
Ik verwacht dat je er weinig aan kan doen, maar het is wel geestigh.quote:
Lekker moeder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:18 schreef Neenetje het volgende:
Iemand een ijsje?
Ik ben al oma?quote:
Misselijk worden! Eet je maar lekker misselijk!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:18 schreef Neenetje het volgende:
Iemand een ijsje?
Euh.. wie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:44 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Misselijk worden! Eet je maar lekker misselijk!!!
Nee, ik heb janetje geadopteerd.quote:
Dit gaat over neenetjequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik heb janetje geadopteerd.
Waarom? Wat heb je tegen J.?quote:
One and the same.quote:
Oei heeft u nog evenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:38 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat toch met mannen en gamen?
Een moddervarkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Wiesdiemudbabedan?
Iemand die verdwaald is, denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Wiesdiemudbabedan?
Ik twijfel al een jaar, over WOW maar dat betalen staat me tegen wel per maandquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:05 schreef Neenetje het volgende:
Ik krijg van de week the Sims 2 en.... WoW... Volgens mij kan ik daar beter niet aan beginnen huh?
Tssk. Maar ja. Ik zal maar niet incrowd gaan doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iemand die verdwaald is, denk ik..
Ik ga echt niet iedere avond met je cammen hoorquote:
is een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker, doe nou open en vraag haar naam.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
iemand die verdwaald is, denk ik..
I agree.quote:
Ik wist het.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga echt niet iedere avond met je cammen hoor
Hij doet het wel maar ik block je
Doe het niet!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
Ok, nog even en dan ga ik mijn computer vernielen. Ongenadig.
Tot over een paar dagen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
Ok, nog even en dan ga ik mijn computer vernielen. Ongenadig.
Bah, gore pedoliedjes.quote:Als de kleintjes slapen,
komt de goede Sint;
die de brave kind'ren
't allermeest bemint.
't Paardje, zwaar beladen,
voert hij met zich voort
en zijn knecht vertelt hem
wat hij heeft gehoord.
Toos is ongehoorzaam;
Jantje wel eens lui
en de kleine Piet heeft
vaak een boze bui
'k Was laatst ook ondeugend
Of hij dat ook weet?
'k Mag warempel hopen
dat hij het maar vergeet!
Ik heb de moker altijd binnen handbereik liggen voor het geval dat.quote:
quote:O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
Alles gekregen van die beste Sint.
Een bromtol met een zweep er bij,
Een doos met blokken, ook voor mij!
En schaatsen en een nieuwe pet,
Een letter van banket
Whehehe.quote:
Nee, dan deze.quote:
quote:Zie de maan schijnt door de bomen
Makkers staakt uw wild geraas.
't Heerlijk avondje is gekomen
't avondje van Sinterklaas.
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard
Jij bent vervelend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef MudBabe het volgende:
Neenetje.. Ben je je al aan het voorbereiden of zo??
Neh, ik moet ook nog eten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef MudBabe het volgende:
Waarom post je onder een kloon?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef MudBabe het volgende:
Niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Dilemma! Tool treedt 5 minuten van m'n huis vandaan op, maar er zijn alleen nog maar stomme plaatsen verkrijgbaar, voor 42.50.
Doen of niet doen?
World of Warcraft is zéér verslavend. ik zou er echt niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:05 schreef Neenetje het volgende:
Ik krijg van de week the Sims 2 en.... WoW... Volgens mij kan ik daar beter niet aan beginnen huh?
Ik ben al maanden verslaafd geweest aan Warcraft 2quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
World of Warcraft is zéér verslavend. ik zou er echt niet aan beginnen als ik jou was2 vrienden van mij zijn nu gewoon WoW zombies, ze hebben het zelfs over WoW als we met een groepje afspreken
. áls ze al komen opdagen
.
571 ook wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
431 kilometer. Mooi eerste dagje.
Och, het is maar werkquote:
Dit is andersquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben al maanden verslaafd geweest aan Warcraft 2![]()
ja dat ben ik dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wie de vliegende neuk is astrid?
ja iets met Momenti_morte ofzo... ze komt zo vast wel langs!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wie de vliegende neuk is astrid?
memento-mori wie kent die spreuk nou niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja iets met Momenti_morte ofzo... ze komt zo vast wel langs!
-edit-
bijna goed he
Dat is het eerste wat ik dacht iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
memento-mori wie kent die spreuk nou niet?
*meldt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Doeiquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef JDude het volgende:
Schlaep.
niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
Gedenk de dag dat je sterft. De mentaliteit die in de middeleeuwen erg heerste: leven naar de dood toe. Precies het omgekeerde van Carpe Diem: Pluk de dag.
Díé kende ik wel, hoor!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
Gedenk de dag dat je sterft. De mentaliteit die in de middeleeuwen erg heerste: leven naar de dood toe. Precies het omgekeerde van Carpe Diem: Pluk de dag.
was getekend, alberto?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Neenetje het volgende:
Ik zit in een psychologieblad te lezen.. had ik zin in..
Lees ik over een onderzoek, dat recentelijk is vrijgegeven waarin iemand zegt.. ".... bij zonsondergang om te genieten van een kop thee, waarna ik de golven ga checken."
Volgens mij was dat een fokker![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
again.. je zou er bijna wat van denkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is iets met sterven weer ofzo
Ja positief is anders he' Andere ezelquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
again.. je zou er bijna wat van denken
ah ik heb nog een 3e kansquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja positief is anders he' Andere ezel
Hoezo een 3e kans dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ik heb nog een 3e kans
maarreh tja positief was sowieso ver te zoeken hier
Wat stond er echt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Neenetje het volgende:
Het wordt steeds freakier...
"De onderzoekers Sistrunk en McDavid lieten zien dat het in sommige gevallen....."
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar het strom-seizoen dat weer voor de deur staat! Dan neem ik namelijk geregeld ff de trein naar scheveningen om de golven te checken ja!quote:
Oh ik ben ook in love met de zee, alleen meer in Zeeland danquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stond er echt?
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar het strom-seizoen dat weer voor de deur staat! Dan neem ik namelijk geregeld ff de trein naar scheveningen om de golven te checken ja!
gelukkig ben ik in het dagelijks leven dan ook heel andersquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]je maakt je te druk het is maar internet
Oh ik niet echt denk ik hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:03 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
gelukkig ben ik in het dagelijks leven dan ook heel anders
het gezegde zegt andersquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ezels hebben na 1x al door dat ze zich daar niet aan moeten stoten.
maakt niet uit.. maarreh je begint al een echte BeFfer te wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik niet echt denk ik hoor
Hmm ik snap niet wat je bedoelt nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maakt niet uit.. maarreh je begint al een echte BeFfer te worden
vragen wie iemand nou wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hmm ik snap niet wat je bedoelt nu
Oh fuck je doelt op andere ezelquote:
Nou jij nog.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maakt niet uit.. maarreh je begint al een echte BeFfer te worden
precies.. zodoendequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich over 't algemeen, niet tweemaal aan dezelfde steen.
ik bedoelde er ook niets mee hoor.. vond het wel coolquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh fuck je doelt op andere ezel
Dat was gewoon een AE grap hoor,bedoel er niks mee
Dus ze hebben het na 1x al door.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
precies.. zodoende
maar goed.. ik ging alleen maar door over het woord ezel
wel leuk item.. houdt het topic draaiende
Je tilt te zwaar aan Fok echtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik bedoelde er ook niets mee hoor.. vond het wel cool
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ezels hebben na 1x al door dat ze zich daar niet aan moeten stoten.
quote:
Ik weet niet waarom ik dit zeg..quote:
algemeen is niet altijd.. maar maakt mij niet uit.. u wilt gelijk? u krijgt gelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus ze hebben het na 1x al door.
Dank u wel.
ja en toen? ik geef jullie gelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet waarom ik dit zeg..
But I tend to agree with mcD on this one..
ik ben makkelijk hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil ook z'on vriendin, ik krijg nooit gelijk hier
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je tilt te zwaar aan Fok echt
Jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ben makkelijk hoor
maar jouw vriendin neemt loempia's mee naar huis
Je moet eerst zorgen dat ze een hekel aan je krijgen, dan 429 keer vragen of ze willen neuken, en dán over een ezel beginnen. Dán krijg je gelijk van een vrouw.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil ook z'on vriendin, ik krijg nooit gelijk hier
daar mag je het weer maanden mee doen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jadat was het goede punt deze week weer
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet eerst zorgen dat ze een hekel aan je krijgen, dan 429 keer vragen of ze willen neuken, en dán over een ezel beginnen. Dan krijg je gelijk van een vrouw.
Nu zeker want ze stond mee te lezen netquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
daar mag je het weer maanden mee doen?
nou, niet over mijn moeder iig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dit gaat over Neeneetje nu?
Nee dat lijkt me logisch als het woord neuken erbij staatquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, niet over mijn moeder iig.
ja dan vraag je erom hequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu zeker want ze stond mee te lezen net
tis en blijft inteelt hier he .. dus you never knowquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me logisch als het woord neuken erbij staat
Uit de 'zo zit dat'quote:Ideaal voor voorhuidsrimpel, fronsrimpel, kraaienrimpels.
Behandelingen door een erkende arts
De Stentorquote:Kijk een Aziaat nooit in de ogen.
Het is beleefder ze neer te slaan.
quote:Door groeispurten en extreem veel belasting kreeg Lars last van zijn knieën. 'Ook mijn voeten zijn niet mijn sterkste punt. Daar werd tijdens de opleiding de hele tijd op gehamerd."
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tis en blijft inteelt hier he .. dus you never know
Jeh, ik bedoel, je hébt van die types hier... dan weet ik het zo nog niet!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tis en blijft inteelt hier he .. dus you never know
Duh.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dit gaat over Neeneetje nu?
ok op eigen risico danquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gok durf ik wel te nemen
Oh ik dacht dat iedereen mekaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Duh.
Maar ik heb nogsteeds een hekel aan 'm, rustig maar.
maar jij niet natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jeh, ik bedoel, je hébt van die types hier... dan weet ik het zo nog niet!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Duh.
Maar ik heb nogsteeds een hekel aan 'm, rustig maar.
ik hoop hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nah echt motherfuckers zitten hier niet
Die laatste 2 vond ik ook wel grappigquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef Neenetje het volgende:
Mijn soort nerdenhumor.. Ruggespraak achter op de 'onze taal'...
Op een advertentie voor Botox:
[..]
Uit de 'zo zit dat'
[..]
De Stentor
[..]
Goddank niet zeg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen mekaarvond hier
Spook wil je wel.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent geen mother toch?
Geen vrees dus
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
AH damn Tiek moest naar Almere vandaar
Nee ze zei ik ga naar Almerequote:
trustenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neh, dat vind ik te koud.
Weltrusten, lieve kijkbuiskinders!![]()
Ja maar ik ben wel heteroquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
je moet niet zo zwaar aan Fok! tillen
Nee hoor, ik zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze zei ik ga naar Almere
Toen dacht ik Why god why enzo
Maar nu valt de Dago
quote:
Nou nee hoor denk niet dat ze daar aan twijfelt, naar al die jarenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
anders heb je wat uit te leggen zo
Tip 2:quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Neenetje het volgende:
Hehehe,
Verwijder het achterwiel niet.
Het verwijderen van het wiel kan de prestaties van de fiets beinvloeden.
precies.. begon ineens te dago-en zeg maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze zei ik ga naar Almere
Toen dacht ik Why god why enzo
Maar nu valt de Dago
Tiek zeur niet zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Dagonet het volgende:
Wie is Angel-Eyez en waarom reageert ze op élke post, ook als ze niets te zeggen heeft?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Neenetje het volgende:
Hehehe,
Verwijder het achterwiel niet.
Het verwijderen van het wiel kan de prestaties van de fiets beinvloeden.
Tiek zit beneden aan de chocola die ik voor haar heb meegenomen.quote:
Lieve Dago.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Dagonet het volgende:
Wie is Angel-Eyez en waarom reageert ze op élke post, ook als ze niets te zeggen heeft?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Dagonet het volgende:
Spook, is het nog druk geweest met relletjes, moet ik je postgeschiedenis volgen of is het rustig, zoals gisteren?
Tip 3:quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
precies.. begon ineens te dago-en zeg maar
Wat zeg je nou weerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lieve Dago.
AE --> Dochter van PS.. dat zegt toch genoeg of niet?
omdat ik niets te doen heb.. en ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Dagonet het volgende:
"Steeds meer Chinezen in snacks"..quote:
*checktquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
of je moet Boldini met je achternaam heten
Jeutje, nu sta ik in dubio, zal ik met haar moeder mailen of met Essel?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lieve Dago.
AE --> Dochter van PS.. dat zegt toch genoeg of niet?
Dagen zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
omdat ik niets te doen heb.. en ik dat leuk vind![]()
maar ik blijf ook hele uren weg hoor![]()
of die van jouquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tip 3:
Kijk niet teveel naar Seth Gaaikema, dit kan negatieve invloed op je gevoel voor humor hebben.
Jammer, jij bent een mooie relvolger, waar jij bent zijn relletjes. Beetje een junior Shark.bait eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Er is niks vreemds volgens mij
Beiden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jeutje, nu sta ik in dubio, zal ik met haar moeder mailen of met Essel?
Gebrek in je opvoeding, da's duidelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
of die van jou
ken hele mijnheer Gaaikema niet![]()
Je moet niet alles geloven wat je hoortquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jammer, jij bent een mooie relvolger, waar jij bent zijn relletjes. Beetje een junior Shark.bait eigenlijk.
Ja, nog een mailtje naar PS.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gebrek in je opvoeding, da's duidelijk.
Mwach, als ik dat zou doen dan zou ik wat persoonlijke dingen moeten aanhalen waarmee ze me wat schuldig zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Beiden.
En de mails graag hier posten, evenals replies.
Elke dag een show van Gaaikema, als ze niet haar polsen doorsnijdt dan valt ze in ieder geval in coma en is het hier rustiger.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jeutje, nu sta ik in dubio, zal ik met haar moeder mailen of met Essel?
wat jij wilquote:
*Nieuwsgierig is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, als ik dat zou doen dan zou ik wat persoonlijke dingen moeten aanhalen waarmee ze me wat schuldig zijn.
[insert Godfather scene:
One day, and that day may never come...]
We zijn nog aan het bijkomen van de moeder aller rellen, maar de volgende is in de maak, wacht rustig af.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
En Fok is heel erg saai wel de laatste weken weer, qua rellen
Nog rustiger?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Elke dag een show van Gaaikema, als ze niet haar polsen doorsnijdt dan valt ze in ieder geval in coma en is het hier rustiger.
HA zijn de nieuwe mensen op KLB bekend alquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We zijn nog aan het bijkomen van de moeder aller rellen, maar de volgende is in de maak, wacht rustig af.
Nou ja, mogen, mogen, da's een groot woord. Maar ik zie het niet zo als regels, meer als richtlijnen en soms moet je die buigen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
[..]
wat jij wil![]()
als Admin mag je natuurlijk heel veel![]()
*SNIF*quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, mogen, mogen, da's een groot woord. Maar ik zie het niet zo als regels, meer als richtlijnen en soms moet je die buigen.
ja of gewoon zo maken uiteraardquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, mogen, mogen, da's een groot woord. Maar ik zie het niet zo als regels, meer als richtlijnen en soms moet je die buigen.
Wat zeg ik nou? Die zit beneden aan de slagroomchocolade truffels.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*SNIF*
Het is net alsof ik m'n moeder hoor spreken.
Nah, regels breken is leuker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja of gewoon zo maken uiteraard![]()
Stuur je dochter ook eens wat op..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou? Die zit beneden aan de slagroomchocolade truffels.
Kom maar halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Stuur je dochter ook eens wat op..
quote:
Ehmm.. waarvoor?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Dagonet het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal al kadootjes gekocht?
Oeh, een gaapsmilie, die zijn altijd zo héérlijk nietszeggend. Bijna net zo goed als de aloudequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja als je dat leuk vind.. ik ga je niet tegenhouden ofzo![]()
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Dagonet het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal al kadootjes gekocht?
Je moeder is binnenkort jarig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ehmm.. waarvoor?Ik wil het ws. niet weten..
Als admin kom ik graag bij de mensen thuis.quote:
Oh dat, maar die heb ik al maanden in huis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moeder is binnenkort jarig..
En betaald.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh dat, maar die heb ik al maanden in huis.
Je hebt zelfs mee uitgezocht.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Pubers... totaal geen rekening houden met verjaardagen van andere mensen.
Wie is er morgen jarig dan ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als admin kom ik graag bij de mensen thuis.
Nee, niet morgen, maar op 11 september is er wél iemand jarig ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is er morgen jarig dan ?
Ik had FA's meer op 11 september verwacht eigenlijk om te verjaren![]()
Als user kom ik graag bij admins thuis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als admin kom ik graag bij de mensen thuis.
Bijbaantjes zijn voor dat doel geschapen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar pappie, ik ben toch een arme student..![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als user kom ik graag bij admins thuis.
En nee, dat hoef je niet tegen danny te zeggen.
Ik zei toch dat ik je terug zou betalen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bijbaantjes zijn voor dat doel geschapen.
Mwah.. misschien nog eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Jump dan? Breuls? Lucille?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als user kom ik graag bij admins thuis.
En nee, dat hoef je niet tegen danny te zeggen.
tis meer dat ik vind dat je jezelf wel laat kennen... en dat dat mij dus niet erg boeit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh, een gaapsmilie, die zijn altijd zo héérlijk nietszeggend. Bijna net zo goed als de aloude.
Ik haat ook van jou pappie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Verdomme.
yvonnequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Jump dan? Breuls? Lucille?
Tim? Tim is een hond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]of je moet boebie broekhoest heten
*checkt..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
of je moet boebie broekhoest heten
Of een avondklok.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Toch eens aan Breuls vragen om die posttimer voor admins eruit te slopen.
Ben je negentien?quote:
Nou ja, het bestond al maar dan alleen voor die rooien, nu is het gewoon voor iedereen beschikbaar zodat gekut met hidden tubgirls afgelopen is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat text dat geedit is voor mods zichtbaar word
Soort Russisch forum gaan we naar toe
Schrijf een tutorial, misschien dat Angel-Eyez er wat aan heeft.quote:
Veel.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Dagonet het volgende:
Beterschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |