Kom maar halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Stuur je dochter ook eens wat op..
quote:
Ehmm.. waarvoor?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Dagonet het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal al kadootjes gekocht?
Oeh, een gaapsmilie, die zijn altijd zo héérlijk nietszeggend. Bijna net zo goed als de aloudequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja als je dat leuk vind.. ik ga je niet tegenhouden ofzo![]()
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef Dagonet het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal al kadootjes gekocht?
Je moeder is binnenkort jarig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ehmm.. waarvoor?Ik wil het ws. niet weten..
Als admin kom ik graag bij de mensen thuis.quote:
Oh dat, maar die heb ik al maanden in huis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moeder is binnenkort jarig..
En betaald.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh dat, maar die heb ik al maanden in huis.
Je hebt zelfs mee uitgezocht.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Pubers... totaal geen rekening houden met verjaardagen van andere mensen.
Wie is er morgen jarig dan ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als admin kom ik graag bij de mensen thuis.
Nee, niet morgen, maar op 11 september is er wél iemand jarig ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is er morgen jarig dan ?
Ik had FA's meer op 11 september verwacht eigenlijk om te verjaren![]()
Als user kom ik graag bij admins thuis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als admin kom ik graag bij de mensen thuis.
Bijbaantjes zijn voor dat doel geschapen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar pappie, ik ben toch een arme student..![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als user kom ik graag bij admins thuis.
En nee, dat hoef je niet tegen danny te zeggen.
Ik zei toch dat ik je terug zou betalen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bijbaantjes zijn voor dat doel geschapen.
Mwah.. misschien nog eens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Jump dan? Breuls? Lucille?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als user kom ik graag bij admins thuis.
En nee, dat hoef je niet tegen danny te zeggen.
tis meer dat ik vind dat je jezelf wel laat kennen... en dat dat mij dus niet erg boeit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh, een gaapsmilie, die zijn altijd zo héérlijk nietszeggend. Bijna net zo goed als de aloude.
Ik haat ook van jou pappie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Verdomme.
yvonnequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Jump dan? Breuls? Lucille?
Tim? Tim is een hond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]of je moet boebie broekhoest heten
*checkt..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
of je moet boebie broekhoest heten
Of een avondklok.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
Toch eens aan Breuls vragen om die posttimer voor admins eruit te slopen.
Ben je negentien?quote:
Nou ja, het bestond al maar dan alleen voor die rooien, nu is het gewoon voor iedereen beschikbaar zodat gekut met hidden tubgirls afgelopen is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat text dat geedit is voor mods zichtbaar word
Soort Russisch forum gaan we naar toe
Schrijf een tutorial, misschien dat Angel-Eyez er wat aan heeft.quote:
Veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |