Damn vrouw van de wereld alle talenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:34 schreef Neenetje het volgende:
Auch für mich?
Het is inderdaad er prettig om daar rond te hangen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn vrouw van de wereld alle talen
Waar jij nu zit zitten mn favo terrasplekjes in Nederland
Véél te duur..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:50 schreef Litso het volgende:
Nooit gehad.
Negers..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:55 schreef Slarioux het volgende:
Wat is dat toch met negers dat ze voor de deur moeten toeteren als ze hun vrienden naar buiten willen krijgen? Kunnen ze niet gewoon aanbellen? Wie gaat er nou nog naar buiten kijken als een auto toetert?
Bellen is niet hip, jeweets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:55 schreef Slarioux het volgende:
Wat is dat toch met negers dat ze voor de deur moeten toeteren als ze hun vrienden naar buiten willen krijgen? Kunnen ze niet gewoon aanbellen? Wie gaat er nou nog naar buiten kijken als een auto toetert?
blingblingtelefoons hebben is wel hip jeweets..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan die hoeren blingbling telefoons?
Mijn moeder trouwt pas over 2 weken hoor!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb vanavond de receptie van een bruiloft en ik heb zo'n geen zin!
Daar heb ik dus weer wel zin in.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn moeder trouwt pas over 2 weken hoor!
Ze heeft het zelf geraden, dus nu geen rare dingen gaan denken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat ene wat je niet wilde/mocht vertellen. Puh [afbeelding].
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf geraden, dus nu geen rare dingen gaan denken!
Het geeft afleiding en ontspanning. En ze hoeven niet na te denken. En ze mogen mensen in elkaar rammen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:38 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat toch met mannen en gamen?
Waarschijnlijk he? Moet nog ff regelen dat Dago meegaat namelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, de meet wordt echt heel tof trouwens, want Tiek komt.
Dan ben je tenminste herkenbaar als clown.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hopen dat het schrale en rode van m'n neus dan minder is.
Van wie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Ik word ziek.
Niet van iemand. Zo ben ik niet en dat weet je best.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk he? Moet nog ff regelen dat Dago meegaat namelijk..
Zal ik ook maar een pruik opdoen dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste herkenbaar als clown.
Ik raad het je af, het zuigt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Ik word ziek.
Yuck.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet van iemand. Zo ben ik niet en dat weet je best.. Nee, gewoon, écht ziek. Met overgeven en dat soort dingen.
Wacht ff, ze heeft dát geraden? Fat chance. Volgens mij heeft ze je gewoon prikkeldraad op je arm gegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf geraden, dus nu geen rare dingen gaan denken!
effe updaten misschien?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
Mijn MSN valt trouwens de hele tijd uit.
Mwha, het is niet MSN. Internet zit ook de hele tijd te kutten.quote:
Ik zie je constant stuiteren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwha, het is niet MSN. Internet zit ook de hele tijd te kutten.
Sorryyy.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie je constant stuiteren..
draadloos?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwha, het is niet MSN. Internet zit ook de hele tijd te kutten.
Nope, hij wilde het miet vertellen maar ik mocht het wel raden. En jouw hint in combinatie met de juiste vragen leidde tot een 'ja' op mijn 'hebben jullie..'.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wacht ff, ze heeft dát geraden? Fat chance. Volgens mij heeft ze je gewoon prikkeldraad op je arm gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |