quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
AH damn Tiek moest naar Almere vandaar
Nee ze zei ik ga naar Almerequote:
trustenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neh, dat vind ik te koud.
Weltrusten, lieve kijkbuiskinders!![]()
Ja maar ik ben wel heteroquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
je moet niet zo zwaar aan Fok! tillen
Nee hoor, ik zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze zei ik ga naar Almere
Toen dacht ik Why god why enzo
Maar nu valt de Dago
quote:
Nou nee hoor denk niet dat ze daar aan twijfelt, naar al die jarenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
anders heb je wat uit te leggen zo
Tip 2:quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Neenetje het volgende:
Hehehe,
Verwijder het achterwiel niet.
Het verwijderen van het wiel kan de prestaties van de fiets beinvloeden.
precies.. begon ineens te dago-en zeg maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze zei ik ga naar Almere
Toen dacht ik Why god why enzo
Maar nu valt de Dago
Tiek zeur niet zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Dagonet het volgende:
Wie is Angel-Eyez en waarom reageert ze op élke post, ook als ze niets te zeggen heeft?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Neenetje het volgende:
Hehehe,
Verwijder het achterwiel niet.
Het verwijderen van het wiel kan de prestaties van de fiets beinvloeden.
Tiek zit beneden aan de chocola die ik voor haar heb meegenomen.quote:
Lieve Dago.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Dagonet het volgende:
Wie is Angel-Eyez en waarom reageert ze op élke post, ook als ze niets te zeggen heeft?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Dagonet het volgende:
Spook, is het nog druk geweest met relletjes, moet ik je postgeschiedenis volgen of is het rustig, zoals gisteren?
Tip 3:quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
precies.. begon ineens te dago-en zeg maar
Wat zeg je nou weerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lieve Dago.
AE --> Dochter van PS.. dat zegt toch genoeg of niet?
omdat ik niets te doen heb.. en ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Dagonet het volgende:
"Steeds meer Chinezen in snacks"..quote:
*checktquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
of je moet Boldini met je achternaam heten
Jeutje, nu sta ik in dubio, zal ik met haar moeder mailen of met Essel?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lieve Dago.
AE --> Dochter van PS.. dat zegt toch genoeg of niet?
Dagen zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
omdat ik niets te doen heb.. en ik dat leuk vind![]()
maar ik blijf ook hele uren weg hoor![]()
of die van jouquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tip 3:
Kijk niet teveel naar Seth Gaaikema, dit kan negatieve invloed op je gevoel voor humor hebben.
Jammer, jij bent een mooie relvolger, waar jij bent zijn relletjes. Beetje een junior Shark.bait eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Er is niks vreemds volgens mij
Beiden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jeutje, nu sta ik in dubio, zal ik met haar moeder mailen of met Essel?
Gebrek in je opvoeding, da's duidelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
of die van jou
ken hele mijnheer Gaaikema niet![]()
Je moet niet alles geloven wat je hoortquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jammer, jij bent een mooie relvolger, waar jij bent zijn relletjes. Beetje een junior Shark.bait eigenlijk.
Ja, nog een mailtje naar PS.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gebrek in je opvoeding, da's duidelijk.
Mwach, als ik dat zou doen dan zou ik wat persoonlijke dingen moeten aanhalen waarmee ze me wat schuldig zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Beiden.
En de mails graag hier posten, evenals replies.
Elke dag een show van Gaaikema, als ze niet haar polsen doorsnijdt dan valt ze in ieder geval in coma en is het hier rustiger.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jeutje, nu sta ik in dubio, zal ik met haar moeder mailen of met Essel?
wat jij wilquote:
*Nieuwsgierig is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, als ik dat zou doen dan zou ik wat persoonlijke dingen moeten aanhalen waarmee ze me wat schuldig zijn.
[insert Godfather scene:
One day, and that day may never come...]
We zijn nog aan het bijkomen van de moeder aller rellen, maar de volgende is in de maak, wacht rustig af.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
En Fok is heel erg saai wel de laatste weken weer, qua rellen
Nog rustiger?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Elke dag een show van Gaaikema, als ze niet haar polsen doorsnijdt dan valt ze in ieder geval in coma en is het hier rustiger.
HA zijn de nieuwe mensen op KLB bekend alquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We zijn nog aan het bijkomen van de moeder aller rellen, maar de volgende is in de maak, wacht rustig af.
Nou ja, mogen, mogen, da's een groot woord. Maar ik zie het niet zo als regels, meer als richtlijnen en soms moet je die buigen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
[..]
wat jij wil![]()
als Admin mag je natuurlijk heel veel![]()
*SNIF*quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, mogen, mogen, da's een groot woord. Maar ik zie het niet zo als regels, meer als richtlijnen en soms moet je die buigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |