Ik ben al maanden verslaafd geweest aan Warcraft 2quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
World of Warcraft is zéér verslavend. ik zou er echt niet aan beginnen als ik jou was2 vrienden van mij zijn nu gewoon WoW zombies, ze hebben het zelfs over WoW als we met een groepje afspreken
. áls ze al komen opdagen
.
571 ook wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
431 kilometer. Mooi eerste dagje.
Dit is andersquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben al maanden verslaafd geweest aan Warcraft 2![]()
ja dat ben ik dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wie de vliegende neuk is astrid?
ja iets met Momenti_morte ofzo... ze komt zo vast wel langs!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wie de vliegende neuk is astrid?
memento-mori wie kent die spreuk nou niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja iets met Momenti_morte ofzo... ze komt zo vast wel langs!
-edit-
bijna goed he
Dat is het eerste wat ik dacht iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
memento-mori wie kent die spreuk nou niet?
*meldt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Doeiquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef JDude het volgende:
Schlaep.
niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
Gedenk de dag dat je sterft. De mentaliteit die in de middeleeuwen erg heerste: leven naar de dood toe. Precies het omgekeerde van Carpe Diem: Pluk de dag.
Díé kende ik wel, hoor!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:23 schreef Litso het volgende:
Gedenk de dag dat je sterft. De mentaliteit die in de middeleeuwen erg heerste: leven naar de dood toe. Precies het omgekeerde van Carpe Diem: Pluk de dag.
was getekend, alberto?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef Neenetje het volgende:
Ik zit in een psychologieblad te lezen.. had ik zin in..
Lees ik over een onderzoek, dat recentelijk is vrijgegeven waarin iemand zegt.. ".... bij zonsondergang om te genieten van een kop thee, waarna ik de golven ga checken."
Volgens mij was dat een fokker![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
again.. je zou er bijna wat van denkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is iets met sterven weer ofzo
Ja positief is anders he' Andere ezelquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
again.. je zou er bijna wat van denken
ah ik heb nog een 3e kansquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja positief is anders he' Andere ezel
Hoezo een 3e kans dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ik heb nog een 3e kans
maarreh tja positief was sowieso ver te zoeken hier
Wat stond er echt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef Neenetje het volgende:
Het wordt steeds freakier...
"De onderzoekers Sistrunk en McDavid lieten zien dat het in sommige gevallen....."
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar het strom-seizoen dat weer voor de deur staat! Dan neem ik namelijk geregeld ff de trein naar scheveningen om de golven te checken ja!quote:
Oh ik ben ook in love met de zee, alleen meer in Zeeland danquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat stond er echt?
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar het strom-seizoen dat weer voor de deur staat! Dan neem ik namelijk geregeld ff de trein naar scheveningen om de golven te checken ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |