Mooie foto's maakt je telefoon welke is dat ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:03 schreef jaspah het volgende:
http://img482.imageshack.us/my.php?image=dsc00254qi7.jpg
of het een zons op of onder gang was weet ik niet ik was iig dronken en heb em met men telefoon gemaakt
ergens op kreta
Sony W810iquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Mooie foto's maakt je telefoon welke is dat ?
Ik gok een Sony Ericsson W810iquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Mooie foto's maakt je telefoon welke is dat ?
voor een telefoon bedoel ik....quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Sony W810i
En als je dat mooi vind, koop dan eens een foto toestel. Dat zal je broek doen bollen!![]()
Dude echt geweldig mooiquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef SeLang het volgende:
Turtle Island, Taiwan
[afbeelding]
Turtle Island, Taiwan
[afbeelding]
Chu Shan, Taiwan
[afbeelding]
Tienhsiang, Taiwan
[afbeelding]
Ik zou wel een stuk van dat zwarte afhalen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:38 schreef rudedeltadude het volgende:
beginnersfoto van mijn kant:
[afbeelding]
ik weet dat het onderste gedeelte van de foto erg donker is. Ik heb getwijfeld om hem van de foto af te snijden, maar dan vond ik de balans teveel verdwijnen... of denk ik nu fout?
ok... morgen het resultaat in ditzelfde topic, ok?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou wel een stuk van dat zwarte afhalen.
Iets meer dan de helft.
Zo dat zijn echt super mooie foto's!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef SeLang het volgende:
Turtle Island, Taiwan
[afbeelding]
Turtle Island, Taiwan
[afbeelding]
Chu Shan, Taiwan
[afbeelding]
Tienhsiang, Taiwan
[afbeelding]
Don't leave home without it!!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:41 schreef mikezwet het volgende:
De eerste van CompuMess heb ik ook gezien. Ik zat in de auto richting almere zonder toestel
---8<---
Ja heb ik ook gezienquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef CompuMess het volgende:
[..]
(die derde had je ook kunnen zien, maar dan bij het RTL weerbericht van gisteravond...)![]()
Je foto werkt niet. Hij moet tussen [img]hier het adres van je foto[/img] staan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef LauraC het volgende:
Wat een prachtige zonsop- en ondergangsfoto's allemaal zeg! Vind het ook altijd erg mooi om naar te kijken.
/edit: Deze is van Terschelling:
[afbeelding]
Prachtig mooi!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef CompuMess het volgende:
Mooie luchten Mike!![]()
Deze zijn van gisterochtend...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...en waar mag ik komen logeren om dit in levende lijve te aanschouwen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw Oksel!! Práchtig.
Daar vallen die van mij bij in het niet!!
Maar ze zijn wel van achter mijn huis
Aan ons eigen meer!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ierland. B&B's genoegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...en waar mag ik komen logeren om dit in levende lijve te aanschouwen?
ook B&B met jouw uitzicht??quote:
Thnx.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw Oksel!! Práchtig.
Daar vallen die van mij bij in het niet!!
Maar ze zijn wel van achter mijn huis
Aan ons eigen meer!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mugje is super...wilde ik ff kwijtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:31 schreef CompuMess het volgende:
Deze mug wacht met smart op de opkomende zon...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zijn ze toch weer prachtigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef CompuMess het volgende:
Van vanochtend...
[afbeelding]
1. Zonsopkomst in de maak
[afbeelding]
2. Kerkje in Oudendijk
[afbeelding]
3. Oudendijk
Hee daar heb ik toevallig ook foto's van gemaakt..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Shadow47 het volgende:
Zonsondergang in Rijswijk op 26 oktober... Was heel mooi, maar ik kan hier net niet de zon zien als hij ondergaat. Moet wel spectaculair geweest zijn. Alles werd goud/geel...
[afbeelding]
quote:
Mooi K, waar was deze ondergang?quote:
Dat heb ik ook vaakquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Lucht was in het echt 10x mooier nog.
Gééén idee, maar het is wel een lekkere plaat!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef MissBliss het volgende:
Jullie mogen raden waar het was!
[afbeelding]
Las Vegas ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef MissBliss het volgende:
Jullie mogen raden waar het was!
[afbeelding]
hij doet het weerquote:Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef FReNsJ het volgende:
ik zie -niets- ... ergens foutje bij je url ofzo?
Vanuit een open veld in Grosthuizen (NH) zag hij er zó uit...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:03 schreef CMNiKoN het volgende:
Gister gemaakt vanuit een open veld in Landgraaf (Limburg)
graag jullie reacties!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was al donker, ik zag geen hand voor ogen. Maar toch zag je de zon nog op deze manier. Ik vond het wel een apart momentquote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij donker, is dit bewust gedaan?
Meestal kan je een half uur voor zonsopkomst al zien of het er eentje wordt die het fotograferen waard is of dat het een doorsnee opkomst gaat worden. Het valt mij op dat een mooie opkomst meestal vooraf gegaan wordt door een heldere, relatief frisse nacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:38 schreef HansHeino het volgende:
Denk ik vroeg m'n bed uit te gaan om kans te hebben op een mooie zonsopkomst, blijft het grauw en grijs. Omdat ik normaal in de avonddiensten zit, maak ik de zonsopkomst nooit mee...
Is er een gouden moment? Wordt het altijd eerst licht en komt dan de zon met de kleuren, of wordt het eerst een rode gloed en wordt het dan licht?
Klinkt misschien een beetje stom, maar ik heb er echt nog nooit op kunnen letten door m'n werk
Jammer van de voorgrond. Ik baalde ook enorm dat ik vandaag mijn cam niet bij me had. Ik zag ook zoietsquote:Op donderdag 9 november 2006 19:06 schreef ManAtWork het volgende:
Anderhalf uurtje geleden genomen voor de deur.
[afbeelding]
Dan bij deze het alternatief.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:51 schreef grassiekuik het volgende:
[..]
Jammer van de voorgrond. Ik baalde ook enorm dat ik vandaag mijn cam niet bij me had. Ik zag ook zoiets
Leuk z'n gifje. Btw, de aarde draait weg, de zon verdwijnt nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef CompuMess het volgende:
Van gistermiddag...
Zo'n zon is nog bést rap verdwenen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gebeurde er in die vijf minuten? Bekijk dat hier! (Quick & Dirty Animated GIF - 1.5 MB)
Waar is dat raam?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef maizmeel het volgende:
En paar dagen eerder hier uit het raam:
Als dit (ongeveer) de daglichtversie is...quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
skyline van delfzijl...whoehoe
Vertel, vertel, vertel, wat zijn je instellingen? Ik ben benieuwd hoe je zo'n prachtige foto's krijgt van zonsondergang en mist...quote:Op woensdag 20 december 2006 08:17 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
as seen on RTL4 yesterday...
Een hele goede instelling!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:58 schreef Elefes het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel, wat zijn je instellingen? Ik ben benieuwd hoe je zo'n prachtige foto's krijgt van zonsondergang en mist....
quote:Exposure Time = 1/1000"
F Number = F8
Exposure Program = Normal program
ISO Speed Ratings = 800 (SHIT, vergeten terug te zetten!)
Date Time Original = 2006-12-18 16:10:05
Date Time Digitized = 2006-12-18 16:10:05
Shutter Speed Value = 9.96 TV
Aperture Value = 6 AV
Exposure Bias Value = ±0EV
Metering Mode = CenterWeightedAverage
Light Source = unknown (waarschijnlijk de Zon...)
Flash = Off
Focal Length = 200mm
true, true, maar jij had tenminste voldoende licht. Dat had ik niet helaas...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef OA het volgende:
Beeldkwaliteit is niet fantastisch, maar beter is m'n Nokia 6230i niet...![]()
Afgelopen zomer in Oostenrijk, zonsopkomst
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/Afb022.jpg]afbeelding][/url]
Hij komt elke dag op, of beter, ons land draait naar de zonquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef pirke het volgende:
Vanochtend was het hier mistig... geen zon, maar hij kwam wel op
[afbeelding]
Jaja, maar wat vind je van de foto? Persoonlijk had die boom iets naar links gemogen van mij, croppen is alleen geen optie, wordt er ook niet mooier op.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Hij komt elke dag op, of beter, ons land draait naar de zon![]()
Dat was gisteravond volgens mijquote:
En jij maar brullen dat ze saai waren hequote:Op maandag 15 januari 2007 23:09 schreef Yoni het volgende:
Oeh nice P! Zo vind ik die molentjes dan toch wel weer erg leuk
Was al een hele tijd geledenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was gisteravond volgens mijIk zag dat vanuit mijn raam. Ik had graag op het strand gestaan
Mooi
Ohquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Was al een hele tijd geledenIk keek uit het raam thuis en zag het.. Vond het zo'n mooi gezicht... en toen maar eens geprobeerd een fototje te maken
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij maar brullen dat ze saai waren he![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zijn ze ook![]()
Alleen met zo'n opkomende zonnetje erbij minder saai
Uhm...het was zondagochtendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef assepoes het volgende:
Het ziet er trouwens uit alsof het niet echt mooi weer was?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:47 schreef assepoes het volgende:
[...] maar dat zal wel aan mij liggen.
Mijn foto (zie stukje naar boven) is volgens mij ook gemaakt op 26 oktober en ook in Rijswijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Shadow47 het volgende:
Zonsondergang in Rijswijk op 26 oktober... Was heel mooi, maar ik kan hier net niet de zon zien als hij ondergaat. Moet wel spectaculair geweest zijn. Alles werd goud/geel...
[afbeelding]
Zeker! Hij was prachtigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef CompuMess het volgende:
Vanochtend was ie ook wel lekker!
[afbeelding]
Dank je!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Esto het volgende:
[..]
Zeker! Hij was prachtig
Helaas is m'n enige foto ervan bewogen![]()
Die met die eendquote:Op donderdag 5 april 2007 08:48 schreef CompuMess het volgende:
't is hier alweer een tijdje donker, ik moest maar weer eens een zonnetje laten opkomen...
[afbeelding]
1.
[afbeelding]
2.
En met dit uitzicht ging ie gisteravond weer onder... ( vreemde dakeend... )![]()
[afbeelding]
3.
Hij is lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
Uurtje geleden gemaakt aan ons eigen meer
[afbeelding]
I know. Hier heb ik die zon achter een boompje geplakt!!quote:Op maandag 9 april 2007 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is lekkerAlleen jammer van die iets uitgebeten zon
Mooie kleurenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:04 schreef Rellim het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/196/452760687_8fddb955b8.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:19 schreef Castor het volgende:
Zons-ondergang op Aruba (afgelopen maandag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanksquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
dat herken ik, daar ben ik ook eenmaal geweest. Mooi hoor
Netjesquote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef CompuMess het volgende:
Lekker dramatisch effect ElizabethR
In de categorie hout(duif)-voor-zon heb ik nog een opkomst van hedenochtend...
[afbeelding]
Zoals ik zei, bekend. Als het ooit weer eens kan ga ik er nog een keer heen. Ik heb wel het voordeel dat ik daar kennissen heb wonen. Het meest absurde vond ik nog dat als je op Baby Beach stond het net leek of je in een paradijs was, maar als je 180 gr. draaide dat je tegen een raffinaderij of zoiets aankeek. De tegenstellingen waren af en toe wel heel groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Castor het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb de foto's genomen op de Pelican Pier (bij Bugaloo Beach Bar, het vroegere Kokoa Beach Bar).
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef nodisch18 het volgende:
Afgelopen week heb ik de volgende foto´s gemaakt op een prive-eiland 70 kilometer voor de kust van Belize. Dit eilandje maakt deel uit van het groter Glovers Reef, een van de drie atollen in de Western Hemisphere. Hopelijk vallen ze een beetje in de smaak!![]()
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
Meer foto´s (en reisverhalen) op www.onzereizen.nl![]()
Tell us more, hoe ben je daar verzeild geraakt? Ziet er werkelijk schitterend uit!! Krijg acuut weer zin om op reis te gaan. (maar dat gevoel heb ik bijna 24/7quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef nodisch18 het volgende:
Afgelopen week heb ik de volgende foto´s gemaakt op een prive-eiland 70 kilometer voor de kust van Belize. Dit eilandje maakt deel uit van het groter Glovers Reef, een van de drie atollen in de Western Hemisphere. Hopelijk vallen ze een beetje in de smaak!![]()
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
Meer foto´s (en reisverhalen) op www.onzereizen.nl![]()
Niet zo spannend hoor, het is een eiland dat het prive-bezit is van een familie uit Amerika. Je kunt op dit eiland gewoon huisjes huren. Meer info op http://www.glovers.com.bz/, mocht je ooit het idee hebben om er naar toe te gaan, vooral doen maar verwacht absoluut geen luxe in de vorm van een normale wc of stromend (zoet) water of enige gezelligheid/vriendelijkheid van het personeel en de eigenaars. Het lijkt wel alsof het een hels bestaan voor hun is dara in hun paradijs want gelachen wordt er niet en als je iets vraagt dan weten ze niks...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Tell us more, hoe ben je daar verzeild geraakt? Ziet er werkelijk schitterend uit!! Krijg acuut weer zin om op reis te gaan. (maar dat gevoel heb ik bijna 24/7)
Luxe interesseert me echt geen snars. Muggen hebben ze goede anti muggen spray voor. Maar mooi eilanden ben ik voor te porren. Zal het in gedachten houden!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:03 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Niet zo spannend hoor, het is een eiland dat het prive-bezit is van een familie uit Amerika. Je kunt op dit eiland gewoon huisjes huren. Meer info op http://www.glovers.com.bz/, mocht je ooit het idee hebben om er naar toe te gaan, vooral doen maar verwacht absoluut geen luxe in de vorm van een normale wc of stromend (zoet) water of enige gezelligheid/vriendelijkheid van het personeel en de eigenaars. Het lijkt wel alsof het een hels bestaan voor hun is dara in hun paradijs want gelachen wordt er niet en als je iets vraagt dan weten ze niks...
Wat je wel kan verwachten zijn honderdduizend muggen en het meest prachtige eiland dat je voor kan stellen! En het snorkelen is heel makkelijk direct vanaf het strand te doen en je ziet er geweldige stingrays, eaglerays, nurse sharks, schildpadden en met een beetje geluk in het juiste seizoen walvishaaien!![]()
Wat een plaatjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef NoXxa het volgende:
Mijn bijdrage:
Rainbow Beach, Australia.
[afbeelding]
Ik schiet ze altijd gewoon uit de losse pols. Meestal heb je genoeg aan normale sluiter tijden. En iets open diafragma zodat je veel licht en dus kleur vangt.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef EiSl het volgende:
Hier zitten echt een hoop mooie tussen!
Hoe maken jullie over het algemeen deze fantstische foto's? Er bekruip me het gevoel dat er meer gedaan is dan een toestel-op-statief.
Wellicht is het wel aardig als jullie voor de beginnelingen onder ons aangaven wat hievoor allemaal is gedaan. Kunnen diegene ook meteen aan het experimenteren slaan.
hmmm....mijn computer beeldde ze gewoon op normale grootte afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef Xilantof het volgende:
1600 pixels breedt is wél groot.
Denk eerder aan iets van bij. 580 breed zodat ie perfect in de lay-out past. Iets groter mag ook, maar maakt 't niet te gek.
Weggehaalde foto's terugplaatsen wordt sowieso niet op prijs gesteld.
Je computer laat hem automatisch verkleind zien. Dat wil niet zeggen dat de foto daadwerkelijk verkleind is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
hmmm....mijn computer beeldde ze gewoon op normale grootte af![]()
Probeer te spelen met de horizon. Zo stijf in het midden geeft vaak een statisch beeld.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:15 schreef Intrepidity het volgende:
Alle 3 vanaf Samos, Griekenland tijdens m'n vakantie van de afgelopen weken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnxquote:Op maandag 23 juli 2007 18:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Probeer te spelen met de horizon. Zo stijf in het midden geeft vaak een statisch beeld.
Mooi.quote:
mooi, vooral die derdequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonsondergang in Gorssel
wat voor lens dan?quote:edit: ik heb behoorlijk lope klooie in photoshop om ze een beetje rood te krijgen, ik heb een nieuwe lens maar bij de meeste foto's die die maakt kloppe de kleuren voor geen meter.
quote:
Check je witbalans eensquote:edit: ik heb behoorlijk lope klooie in photoshop om ze een beetje rood te krijgen, ik heb een nieuwe lens maar bij de meeste foto's die die maakt kloppe de kleuren voor geen meter.
vergeleken met de andere vind ik de kleur beetje groenig, maar verder ziet die er goed uit hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef Fots het volgende:
Ik heb ook maar eens een zonsondergang gefotografeerd vanaf mijn balkon.
Aangezien ik net begonnen ben met fotografie, ieder commentaar is welkom
[afbeelding]
Maassluis!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef purplerose het volgende:
Maassluis by night vanaf mijn balkon
[afbeelding]
[afbeelding]
[img=578xnull]htt5Osr-tB4/100_0233klka.jpg?imgmax=720[/img]
[afbeelding]
Hopelijk geen layout verneukers erbij
Ik kijk idd vanaf mijn balkon (op het fenacoliusplein) het zandpad inquote:
Die laatste vind ik echt heel tof!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef BlueCurl het volgende:
selectie van afgelopen 2 maanden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie fotos heb je daar hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:07 schreef BlueCurl het volgende:
selectie van afgelopen 2 maanden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maakt hem ook wel weer speciaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef CompuMess het volgende:
Oeh, da's een mooie -CRASH- !!
ik zag m'n zonsopkomst vanochtend in rook opgaan...
[afbeelding]
Dat is wel erg letterlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef CompuMess het volgende:
Oeh, da's een mooie -CRASH- !!
ik zag m'n zonsopkomst vanochtend in rook opgaan...
[afbeelding]
Tweede vind ik altijd een mooi aanzicht. Zon laag van achter en voorop donkere luchtquote:Op woensdag 26 september 2007 17:14 schreef r.liong het volgende:
Hmmm.. mischien klinkt het raar maar ik ben er niet van onder de indruk. Ik vind ze ook wat onduidelijk en beetje flets in plaats van scherp. Hieronder wat betere voorbeelden van een zonsondergang waar je mischien wat aan hebt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
Vandaag was een mooie dag om eens richting strand te gaan.
Nee, het is me in ieder geval niet opgevallen, niet op het strand en ook niet op de foto's.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is zeldzaam....maar heb je geen green flash gezien![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:48 schreef CompuMess het volgende:
Ik zal er maar weer eens een ondergangetje infietsen...
[ afbeelding ]
Foto is net ook naar RTLweer verstuurdtquote:Hello ...
There have been reports over most of the UK and southern Germany of unusual bright and colourful twilight. this has happened tonight and for at least the previous two days. I have a picture at
http://www.atoptics.co.uk/feature.htm
Your image is very characteristic of what has been seen.
I think that the scattering material is tropospheric but am not absolutley sure. It is likely trapped by the cold weather temperature inversion over out part of Europe. There is also possibly some dust from the Sahara.
Best regards,
Les
Oe...errug prettigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:55 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Lekker luchtje op foto 3.
Er had van mij nog wel wat meer lucht opgemogen en wat minder water.
Genomen ergens vorige week:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |