Leuk z'n gifje. Btw, de aarde draait weg, de zon verdwijnt nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef CompuMess het volgende:
Van gistermiddag...
Zo'n zon is nog bést rap verdwenen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat gebeurde er in die vijf minuten? Bekijk dat hier! (Quick & Dirty Animated GIF - 1.5 MB)
Waar is dat raam?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef maizmeel het volgende:
En paar dagen eerder hier uit het raam:
Als dit (ongeveer) de daglichtversie is...quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
skyline van delfzijl...whoehoe
Vertel, vertel, vertel, wat zijn je instellingen? Ik ben benieuwd hoe je zo'n prachtige foto's krijgt van zonsondergang en mist...quote:Op woensdag 20 december 2006 08:17 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
as seen on RTL4 yesterday...
Een hele goede instelling!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:58 schreef Elefes het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel, wat zijn je instellingen? Ik ben benieuwd hoe je zo'n prachtige foto's krijgt van zonsondergang en mist....
quote:Exposure Time = 1/1000"
F Number = F8
Exposure Program = Normal program
ISO Speed Ratings = 800 (SHIT, vergeten terug te zetten!)
Date Time Original = 2006-12-18 16:10:05
Date Time Digitized = 2006-12-18 16:10:05
Shutter Speed Value = 9.96 TV
Aperture Value = 6 AV
Exposure Bias Value = ±0EV
Metering Mode = CenterWeightedAverage
Light Source = unknown (waarschijnlijk de Zon...)
Flash = Off
Focal Length = 200mm
true, true, maar jij had tenminste voldoende licht. Dat had ik niet helaas...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef OA het volgende:
Beeldkwaliteit is niet fantastisch, maar beter is m'n Nokia 6230i niet...![]()
Afgelopen zomer in Oostenrijk, zonsopkomst
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/Afb022.jpg]afbeelding][/url]
Hij komt elke dag op, of beter, ons land draait naar de zonquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef pirke het volgende:
Vanochtend was het hier mistig... geen zon, maar hij kwam wel op
[afbeelding]
Jaja, maar wat vind je van de foto? Persoonlijk had die boom iets naar links gemogen van mij, croppen is alleen geen optie, wordt er ook niet mooier op.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Hij komt elke dag op, of beter, ons land draait naar de zon![]()
Dat was gisteravond volgens mijquote:
En jij maar brullen dat ze saai waren hequote:Op maandag 15 januari 2007 23:09 schreef Yoni het volgende:
Oeh nice P! Zo vind ik die molentjes dan toch wel weer erg leuk
Was al een hele tijd geledenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was gisteravond volgens mijIk zag dat vanuit mijn raam. Ik had graag op het strand gestaan
Mooi
Ohquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Was al een hele tijd geledenIk keek uit het raam thuis en zag het.. Vond het zo'n mooi gezicht... en toen maar eens geprobeerd een fototje te maken
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij maar brullen dat ze saai waren he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |