Dat zegt die van jou ook altijd tegen mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Als ik naar mijn vriendin sms dat ik van haar hou of als ik het zeg... dan antwoord ze met ik vind jou ook lief of iets in die trant, moet ik me nou zorgen gaan maken?!
Geniet er nog maar even van. Want binnenkort zegt ze dat ze "even met je wil praten".quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Als ik naar mijn vriendin sms dat ik van haar hou of als ik het zeg... dan antwoord ze met ik vind jou ook lief of iets in die trant, moet ik me nou zorgen gaan maken?!
2 maandenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:10 schreef Houniet het volgende:
hoelang heb je al dan
hmmm okquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:12 schreef het.ismij het volgende:
Hoeft niet per se fout te zijn, er zijn zat mensen die dat niet echt "kunnen" zeggen, of niet echt nodig vinden om dit soort kreten zomaar tussendoor uit te slaan.
Of eht is nog te vroeg met 2 maanden.
Ligt eraan of je voor een open relatie bentquote:
Oh moet ik dus rustig aan doen met dit soort dingen , had ook een ring gekochtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
eh twee maanden, is dat niet wat vroeg
die ringetjes uit de automaat waar je 50 cent ingooit kunnen primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Oh moet ik dus rustig aan doen met dit soort dingen , had ook een ring gekocht, kan dat ook niet dan
En een dure ring?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die ringetjes uit de automaat waar je 50 cent ingooit kunnen prima![]()
Ben je ook al op de knietjes gegaan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Oh moet ik dus rustig aan doen met dit soort dingen , had ook een ring gekocht, kan dat ook niet dan
ja als je het mij vraagt welquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dus eigenlijk loop ik te hard van stapel!?!!?
Dat idee zou ik bewaren voor als je een keer goed ruzie hebtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef Clint_Eastwood het volgende:
En een dure ring?
onder de twintig pleuri's blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja bijna wou voor dr verjaardag geven
Ja maar ik moet toch wel met wat moois aankomen zetten voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
onder de twintig pleuri's blijven.
Je moet niet desperate lijken
Alleen als het die ring is van durex.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
dat is een goedequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Heb je het gezegd om het terug gezegd te krijgen, of heb je het gezegd (sms dan) omdat jij het zo voelde?
Ik hou van dr, maar valt me dus op dat ze het nooit terugzegt of iets anders terugzegtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Heb je het gezegd om het terug gezegd te krijgen, of heb je het gezegd (sms dan) omdat jij het zo voelde?
Zou idd wel een hoop duidelijk makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Ik zeg het niet om terug te krijgen maar het viel me gewoon op dat zij het nooit zegtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zou idd wel een hoop duidelijk maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |