Dat zegt die van jou ook altijd tegen mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Als ik naar mijn vriendin sms dat ik van haar hou of als ik het zeg... dan antwoord ze met ik vind jou ook lief of iets in die trant, moet ik me nou zorgen gaan maken?!
Geniet er nog maar even van. Want binnenkort zegt ze dat ze "even met je wil praten".quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Als ik naar mijn vriendin sms dat ik van haar hou of als ik het zeg... dan antwoord ze met ik vind jou ook lief of iets in die trant, moet ik me nou zorgen gaan maken?!
2 maandenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:10 schreef Houniet het volgende:
hoelang heb je al dan
hmmm okquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:12 schreef het.ismij het volgende:
Hoeft niet per se fout te zijn, er zijn zat mensen die dat niet echt "kunnen" zeggen, of niet echt nodig vinden om dit soort kreten zomaar tussendoor uit te slaan.
Of eht is nog te vroeg met 2 maanden.
Ligt eraan of je voor een open relatie bentquote:
Oh moet ik dus rustig aan doen met dit soort dingen , had ook een ring gekochtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
eh twee maanden, is dat niet wat vroeg
die ringetjes uit de automaat waar je 50 cent ingooit kunnen primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Oh moet ik dus rustig aan doen met dit soort dingen , had ook een ring gekocht, kan dat ook niet dan
En een dure ring?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die ringetjes uit de automaat waar je 50 cent ingooit kunnen prima![]()
Ben je ook al op de knietjes gegaan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Oh moet ik dus rustig aan doen met dit soort dingen , had ook een ring gekocht, kan dat ook niet dan
ja als je het mij vraagt welquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dus eigenlijk loop ik te hard van stapel!?!!?
Dat idee zou ik bewaren voor als je een keer goed ruzie hebtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef Clint_Eastwood het volgende:
En een dure ring?
onder de twintig pleuri's blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja bijna wou voor dr verjaardag geven
Ja maar ik moet toch wel met wat moois aankomen zetten voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
onder de twintig pleuri's blijven.
Je moet niet desperate lijken
Alleen als het die ring is van durex.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
dat is een goedequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Heb je het gezegd om het terug gezegd te krijgen, of heb je het gezegd (sms dan) omdat jij het zo voelde?
Ik hou van dr, maar valt me dus op dat ze het nooit terugzegt of iets anders terugzegtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Heb je het gezegd om het terug gezegd te krijgen, of heb je het gezegd (sms dan) omdat jij het zo voelde?
Zou idd wel een hoop duidelijk makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Ik zeg het niet om terug te krijgen maar het viel me gewoon op dat zij het nooit zegtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zou idd wel een hoop duidelijk maken
Komt wel goed man...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik hou van dr, maar valt me dus op dat ze het nooit terugzegt of iets anders terugzegt
Zo'n ring die je geeft terwijl je op je knieën zit?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Maar waarom kan ik die ring niet geven, denken jullie datze daar van schrikt en denkt ohjeetje![]()
Zie, je snapt het welquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Maar waarom kan ik die ring niet geven, denken jullie datze daar van schrikt en denkt ohjeetje![]()
Zodra je tegen je vriendin zegt dat je van haar houdt en zij zegt het terug is het gedaan met de sexquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Neemaar eeeh loopt allemaal wat anders
Gaan we weer....quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wil niets terweeg brengen maar vond het gewoon leuk om een ring te geven, alleen ik twijfel eraan om al gelijk zo snel een dure ring te geven omdat zij daar misschien van schrikt o.i.d.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gaan we weer....
Wil jij die ring geven?
Of wil je iets anders terweeg brengen?
Doen ze aan sex dan?? Zou Clint niet in deze status zijn omdat het er bij zijn oren uitloopt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Zodra je tegen je vriendin zegt dat je van haar houdt en zij zegt het terug is het gedaan met de sex
Dus wees blij
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef Houniet het volgende:
naja je loopt misschien te hard van stapel, daar schrikken sommige mensen van
Als een man zegt "Ik hou van je" dan bedoelt hij eigenlijk "Bedankt voor de goede sex"quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Amanecer het volgende:
[..]
Doen ze aan sex dan?? Zou Clint niet in deze status zijn omdat het er bij zijn oren uitloopt?
heel goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]kan misschien wat anders kopen dan en die ring bewaren
2 maanden gek, weet jij eigenlijk wel wat je zegt. Vrouwen zijn altijd zo fokking snel met dit soort woorden maar jij bent zelfs haar te snel af, doe je goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik hou van dr, maar valt me dus op dat ze het nooit terugzegt of iets anders terugzegt
Een ring is corny man. Je moet iets origineels verzinnen waarmee je de show steelt. Iets romantisch bij voorkeur. Daar scoor je pas punten mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wil niets terweeg brengen maar vond het gewoon leuk om een ring te geven, alleen ik twijfel eraan om al gelijk zo snel een dure ring te geven omdat zij daar misschien van schrikt o.i.d.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
2 maanden gek, weet jij eigenlijk wel wat je zegt. Vrouwen zijn altijd zo fokking snel met dit soort woorden maar jij bent zelfs haar te snel af, doe je goed![]()
Sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Een ring is corny man. Je moet iets origineels verzinnen waarmee je de show steelt. Iets romantisch bij voorkeur. Daar scoor je pas punten mee.
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Een ring is corny man. Je moet iets origineels verzinnen waarmee je de show steelt. Iets romantisch bij voorkeur. Daar scoor je pas punten mee.
Damindeniequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
ik loop misschien toch te hard van stapel met het 1 en ander
Dat is duidelijk ja, niet te hard pushen man, dan voelt ze zich onder druk staan. Dan ben je haar zo kwijt. Doe het lekker rustig aan, geniet er van. En zeg zelf ook niet dat je van haar houdt totdat je zeker weet dat je met haar wil trouwen, of zij het eerst zegt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
ik loop misschien toch te hard van stapel met het 1 en ander
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef rieski het volgende:
Welke uber lul zegt dan ook tegen zijn vriendin.... Ik hou van jou!![]()
laat je niet zo gaan![]()
Thx menquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, niet te hard pushen man, dan voelt ze zich onder druk staan. Dan ben je haar zo kwijt. Doe het lekker rustig aan, geniet er van. En zeg zelf ook niet dat je van haar houdt totdat je zeker weet dat je met haar wil trouwen, of zij het eerst zegt.
En nu? Ga je deze tip ook nog gebruiken of ga je haar die kutring geven, drink je je cola op en verdwijn je in de vergetelheid?quote:
En als we dat op deze situatie betrekken. Hij zegt "Ik hou van jou". Dus "Bedankt voor de goede sex". En zij zegt "ik vind jou ook lief". Dan bedoelt ze zoiets als "in het vervolg ga ik liever op de centrifuge zitten"????quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Als een man zegt "Ik hou van je" dan bedoelt hij eigenlijk "Bedankt voor de goede sex"
Als een vrouw hoort "Ik hou van je" dan verstaat ze "We hoeven geen sex meer te hebben want je hebt me"
En dan is de sex dus afgelopen. Vrouwen zijn evil... daarom moet je nóóít ik hou van je zeggen. Iig niet tegen een vrouw... tegen je televisie kan het wel of tegen je enorme bord spareribs.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het boek: Ik ben eenzaam, wat te doen?! De schrijver is Maikuuul, code weet ik niet maar elke boekhandel heeft hem
zorg dat je een sleutel krijgt, dan wacht je haar op in der eigen huis, overal die waxinelichtjes, leuke sfeer muziek [niet te hard]quote:
Kaarsen ja, waarschijnlijk die kleurige grote kutdingenquote:
Das handigquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kaarsen ja, waarschijnlijk die kleurige grote kutdingen
Eigenlijk, alles wat jij niet op je kamer zou willen hebben, vind zij vet
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef jogy het volgende:
Misschien moet het bij haar even groeien of ben je gewoon kansloos bezig en is het hele zooitje hopeloos.
Ik vond het ook wel een geslaagde inderdaad.quote:
Clint even een tip.Heb dit namelijk zelf ook gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
een cactusquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie heeft er nog leuke ideeen ze gaat op kamerssnel wat anders kopen voor die ring
![]()
quote:
een vibo voor de eenzame dagenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie heeft er nog leuke ideeen ze gaat op kamerssnel wat anders kopen voor die ring
![]()
]quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:41 schreef Xplo het volgende:
Dit hoeft niks te betekenen, vaak is het zo dat vrouwen (in mijn opinie) ik hou van je veel te snel gebruiken. Dan zeggen ze het praktisch tegen iedereen. Sommige mensen zijn daar (gelukkig) anders in. En wanneer ze dan zeggen ik hou van je dit gewoon vanuit het hart menen.
En als je twijfelt met die ring, gewoon niet geven. Geven kan altijd nog... terugkrijgen zit er vaak niet in. Het is toch weggegooid geld als het dan over is. Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |