dat klopt.ook nog operational level agreement.change management enz.... al die bedrijfprocessen en goedkeuring..quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef DAMH het volgende:
ITIL,, SLAtje toch,, service level agreement ofsow als ik het goed heb onthouden
*rilquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef Joene het volgende:
Paar jaar terug ook examen foundations gedaan.
In december ofzo wil ik service level management doen.
Oke .....bassie.Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:15 schreef bassieVL het volgende:
ITIL Foundation is wel makkelijk. beetje de plaatjes uit je hoofd leren.
i know , maar het is een goed gewaardeerd papiertje op het cv.quote:
oh ik had een 9 2jaar terug , 7 avonden geleerd ofzo. iedere keer een uurtje.quote:
Komt goed.2 proefexamens gemaakt.1tje 9 fout.de andere 6.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef Joene het volgende:
[..]
oh ik had een 9 2jaar terug , 7 avonden geleerd ofzo. iedere keer een uurtje.
2 proefexamens gemaakt.
OMdat het gare klote stof is.En dat ik het verschrikkelijk vind.Dus klaag er over.Bij deze dus de klaagbaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:27 schreef Tellorian het volgende:
Waarom open je allemaal topics van deze aard in dit subforum?
Het Zuigt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
ITIL... hoofdoel: moeilijker maken dan het is
ontwikkeld door: managers
extra handig: het werkt bureaucratisch en onpraktisch
Leve ITIL!
Als ITIL iets NIET is dan is het wel moeilijk. Het is wel droog, saai en vervelend. Het iets zoals Duitse woordjes leren, maar dan nog vervelender.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ja gek, die beheerder van mijn stage had het ook over ITIL
Zo gaar.
De beste praktijkoplossing is het, maar schijnbaar zijn er geen regels ofzozo ingewikkeld en gaar
Is dat een GELDIG EXIN certificaat ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef moomoo het volgende:
ha. wij mochten op school gewoon het boek(of eigenlijk het PDF-je) erbij houden en overleggen, dus ik heb het in één keer gehaald en toen was ik klaar met het vak
waarschijnlijk maar twee lessen gehad.
Das dan een stuk beterquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef moomoo het volgende:
ha. wij mochten op school gewoon het boek(of eigenlijk het PDF-je) erbij houden en overleggen, dus ik heb het in één keer gehaald en toen was ik klaar met het vak
waarschijnlijk maar twee lessen gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |