Geloof me, dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef P-azz het volgende:
wat is ITIL?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet weten.
* gillend wegrent uit dit topic *
Ik heb niet gelezen wat ik zojuist geplakkerd heb, want het was te saai.quote:ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library en is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van een ICT organisatie. De trainingen die ontwikkeld zijn behelzen slechts een tweetal sets uit de library en hebben als primaire doel de kwaliteit van de dienstverlening (Service Management) te structureren en te verbeteren. Service Management bestaat uit de sets Service Delivery en Service Support, ofwel het leveren van diensten en het ondersteunen van diensten.
Itil staat voor IT Infrastructue Libraryquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef NordicBlue het volgende:
Maar wat is ITIL dan
iTIl StaaT vOor InfOrmATioN TecHNOloGY inFRasTRuCTuruH lIBrarY en Is oNTWikKeLD alS eEN REfeRenTiEKaDah VOor ut InrIChtUh VaN eeN ict ORGanIsaTIE. Duh TraINiNGuh Die OnTWikKelD ZijN bEhELzuh SLecHTS eEn TweETAL setS uIT Duh LibRAry en HebBUH alS prIMaiRuh dOEl DUh kWALitEIt VAN dUH diENstVErLEniNg (seRVIcuH ManAgeMENt) tuH sTRUCtuRerUH eN TUh vERbETeruH. SErviCUH mANagEmENt BEsTAat uIT Duh sETS sErVIcuH deLIverY en SerVICuh SUppoRT, ofWeL ut LEVEruh VAN dieNStUh EN uT OnderSTeuNUH van DIenSTUh.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat ik zojuist geplakkerd heb, want het was te saai.
Nee dat niet.Als dat zo was,was het wel anders geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:48 schreef Biancavia het volgende:
Is dat net zoiets als een ODOL?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
iTIl StaaT vOor InfOrmATioN TecHNOloGY inFRasTRuCTuruH lIBrarY en Is oNTWikKeLD alS eEN REfeRenTiEKaDah VOor ut InrIChtUh VaN eeN ict ORGanIsaTIE. Duh TraINiNGuh Die OnTWikKelD ZijN bEhELzuh SLecHTS eEn TweETAL setS uIT Duh LibRAry en HebBUH alS prIMaiRuh dOEl DUh kWALitEIt VAN dUH diENstVErLEniNg (seRVIcuH ManAgeMENt) tuH sTRUCtuRerUH eN TUh vERbETeruH. SErviCUH mANagEmENt BEsTAat uIT Duh sETS sErVIcuH deLIverY en SerVICuh SUppoRT, ofWeL ut LEVEruh VAN dieNStUh EN uT OnderSTeuNUH van DIenSTUh.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zo'n proefexamen, ik neem aan dat je daar wat meer praktische vragen krijgt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:46 schreef Raydh het volgende:
Help,Woensdag aanstaande mijn examen voor ITIL Foundation?
Hoe gaat het te werk <<<![]()
En weet iemand nog proefexamens.Hier op het bedrijf hebben we er ma 2
Tis wel een ontzettende brakke saaie stof![]()
Heeft ermee te maken jah(een miniskuul deel weliswaar)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef DAMH het volgende:
ITIL,, SLAtje toch,, service level agreement ofsow als ik het goed heb onthouden
Da's een hele ITIL-term. Nu de andere duizend of zo nogquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef DAMH het volgende:
ITIL,, SLAtje toch,, service level agreement ofsow als ik het goed heb onthouden
Dont push your luckquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's een hele ITIL-term. Nu de andere duizend of zo nog
dat klopt.ook nog operational level agreement.change management enz.... al die bedrijfprocessen en goedkeuring..quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef DAMH het volgende:
*rilquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef Joene het volgende:
Paar jaar terug ook examen foundations gedaan.
In december ofzo wil ik service level management doen.
Oke .....bassie.Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:15 schreef bassieVL het volgende:
ITIL Foundation is wel makkelijk. beetje de plaatjes uit je hoofd leren.
i know , maar het is een goed gewaardeerd papiertje op het cv.quote:
oh ik had een 9 2jaar terug , 7 avonden geleerd ofzo. iedere keer een uurtje.quote:
Komt goed.2 proefexamens gemaakt.1tje 9 fout.de andere 6.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef Joene het volgende:
[..]
oh ik had een 9 2jaar terug , 7 avonden geleerd ofzo. iedere keer een uurtje.
2 proefexamens gemaakt.
OMdat het gare klote stof is.En dat ik het verschrikkelijk vind.Dus klaag er over.Bij deze dus de klaagbaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:27 schreef Tellorian het volgende:
Waarom open je allemaal topics van deze aard in dit subforum?
Het Zuigt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
ITIL... hoofdoel: moeilijker maken dan het is
ontwikkeld door: managers
extra handig: het werkt bureaucratisch en onpraktisch
Leve ITIL!
Als ITIL iets NIET is dan is het wel moeilijk. Het is wel droog, saai en vervelend. Het iets zoals Duitse woordjes leren, maar dan nog vervelender.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ja gek, die beheerder van mijn stage had het ook over ITIL
Zo gaar.
De beste praktijkoplossing is het, maar schijnbaar zijn er geen regels ofzozo ingewikkeld en gaar
Is dat een GELDIG EXIN certificaat ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef moomoo het volgende:
ha. wij mochten op school gewoon het boek(of eigenlijk het PDF-je) erbij houden en overleggen, dus ik heb het in één keer gehaald en toen was ik klaar met het vak
waarschijnlijk maar twee lessen gehad.
Das dan een stuk beterquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef moomoo het volgende:
ha. wij mochten op school gewoon het boek(of eigenlijk het PDF-je) erbij houden en overleggen, dus ik heb het in één keer gehaald en toen was ik klaar met het vak
waarschijnlijk maar twee lessen gehad.
Eerlijk?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:56 schreef whosvegas het volgende:
Bij de nieuwe I tracks krijg je 30 meer keuze vragen volgens mij.
32 vragen.quote:
THxquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:22 schreef whosvegas het volgende:
Kijk maar op www.exin.nl
Daar staan ook een paar voorbeeld vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |