Good call, laten we dan even checken hoe goed jij geinformeerd bent over de materie, en hoe goed Haushofer geinformeerd is !quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Je noemt het nu meuk, ik zou kunnen zeggen dat je dat zo noemt - omdat je niet goed geinformeerd bent.
Neuh, ook daar heb je het weer mis, Pythagoras dacht al dat de aarde rond was.quote:Maar de aarde was volgens mij tot de Middeleeuwen ook plat
Hahah prachtig! Dus nu weten we dat iedereen die dacht dat men dacht dat de aarde in de Middeleeuwen plat was, het bij het verkeerde eind had! You just made my pointquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben goed genoeg geïnformeerd om te weten dat de film claims doet over "wat de wetenschap zegt' die simpelweg niet waar zijn; daar ben ik eerder in dit topic op in gegaan![]()
Over die platte aarde kun je dit es lezen.
Je punt was dat jij heel weinig weet ? Of..?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Hahah prachtig! Dus nu weten we dat iedereen die dacht dat men dacht dat de aarde in de Middeleeuwen plat was, het bij het verkeerde eind had! You just made my point
Als je dat daadwerkelijk meent en verder inhoudelijk niet op m'n posts wilt in gaan, be my guest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Hahah prachtig! Dus nu weten we dat iedereen die dacht dat men dacht dat de aarde in de Middeleeuwen plat was, het bij het verkeerde eind had! You just made my point
Chemie, natuurkunde met wiskunde als bijvakken aan de Universiteit van Amsterdam en ik werk als assistent in het Sterrenkundige Laboratorium aan de Rijksuniversiteit Groningen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Good call, laten we dan even checken hoe goed jij geinformeerd bent over de materie, en hoe goed Haushofer geinformeerd is !
Wat heb jij gestudeerd en wat voor werk doe je ?
[..]
Neuh, ook daar heb je het weer mis, Pythagoras dacht al dat de aarde rond was.
Mwa, ik leef voornamelijk in hotels tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Haushofer het volgende:
Da's een end op en neer pendelen dan, elke dag tussen Arnhem en Groningen
Dat geloof ik simpelweg niet, omdat je domme dingen hebt gezegd die een HBO'er al niet uit zijn strot zou krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:46 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Chemie, natuurkunde met wiskunde als bijvakken aan de Universiteit van Amsterdam en ik werk als assistent in het Sterrenkundige Laboratorium aan de Rijksuniversiteit Groningen.
En jij?
'Domme' is wederom een waardeoordeel gebaseerd op jouw huidige niveau van denkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik simpelweg niet, omdat je domme dingen hebt gezegd die een HBO'er al niet uit zijn strot zou krijgen.
Probeer het nog eens, maar nu eerlijk alsjeblieft
Terug naar de discussie:quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Haushofer het volgende:
Je lijkt het zelf in elk geval wel te geloven.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef _Led_ het volgende:
Stuur eens een mailtje van je universiteits-accounts naar led@beatharness.com alsjeblieft ?
Dit is zo gepiept
Ik denk niet dat ik "de waarheid in pacht heb". De docu claimt dat er bepaalde conclusies uit de kwantummechanica rollen, die je helemaal niet kunt trekken. Daarvan heb ik voorbeelden gegeven, waar je verder niet op bent in gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Terug naar de discussie:
Als je opgelet hebt, zie je dat ik de theorie van What the bleep...nergens verdedig - ik zei alleen dat ik het grappig vond dat men zo stellig overtuigd is van hoe onwaar het wel niet is. Zonder zelf met een waterdichte theorie te kunnen komen.
Hoe arrogant zijn jullie om te denken dat je nu al de waarheid in pacht hebt?
Mee eens. Volgens recente theorieen zou het zomaar zo kunnen dat wat wij waarnemen ten opzichte van wat er allemaal waar te nemen valt, staat als een zandkorrel tot het Empire State building. Die zaken vallen alleen buiten ons waarnemingsbereik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En leg eens uit waarom dan?
Met de juiste trigger kan dat dus wel.
Sorry hoor lieve _Led_, maar alsof dat bewijs zou zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef _Led_ het volgende:
Stuur eens een mailtje van je universiteits-accounts naar led@beatharness.com alsjeblieft ?
Dit is zo gepiept
En daar staan natuurlijk geen IP adressen in?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Sorry hoor lieve _Led_, maar alsof dat bewijs zou zijn! Dat soort dingen weet jij toch wel?!
Als ik wil kan ik jou ook een mailtje sturen vanaf led@beatharness.com. Da's niet zo moeilijk.
Tenzij jij mij dan terug gaat mailen en ik antwoord daar dan weer op, dan is het wel genoeg bewijs op zich. Tenzij ik natuurlijk een e-mailadres en/of domeinnaam gehackt heb
.
En wat zegt een IP-adres jou dan? Weet jij wie of wat bij welk IP-adres hoort?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
En daar staan natuurlijk geen IP adressen in?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En wat zegt een IP-adres jou dan? Weet jij wie of wat bij welk IP-adres hoort?
Bovendien kun je een IP-adres faken en ik kan ook fysiek vanaf elke locatie (en dus vanaf elk IP-adres) ter wereld mailen met mijn e-mailadressen.
Maar goed, ontopic maar weer.
Geloof maar gerust dat als je niet heel goede voorzieningen treft, je altijd getraceerd wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En wat zegt een IP-adres jou dan? Weet jij wie of wat bij welk IP-adres hoort?
Bovendien kun je een IP-adres faken en ik kan ook fysiek vanaf elke locatie (en dus vanaf elk IP-adres) ter wereld mailen met mijn e-mailadressen.
Maar goed, ontopic maar weer.
En geloof mij nou maar dat als ik bijvoorbeeld in de bibliotheek ga zitten en ga mailen vanaf jouw e-mailadres (of welk (gefaket) e-mailadres dan ook) niemand kan vermoeden dat ik dat ben. Dus als Plus1 - vanuit welk fysiek huisadres dan ook - gaat mailen vanaf een (gefaket) universiteits-e-mailadres, dat echt geen bewijs zal zijn voor _Led_quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geloof maar gerust dat als je niet heel goede voorzieningen treft, je altijd getraceerd wordt.
En nu echt weer ontopic inderdaad, anders komt Lavenderr me in elkaar slaanquote:En dat geldt ook voor de theorie in WTBDWK - DTRH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |