abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:41:25 #126
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90387773
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Je noemt het nu meuk, ik zou kunnen zeggen dat je dat zo noemt - omdat je niet goed geinformeerd bent.
Good call, laten we dan even checken hoe goed jij geinformeerd bent over de materie, en hoe goed Haushofer geinformeerd is !
Wat heb jij gestudeerd en wat voor werk doe je ?

quote:
Maar de aarde was volgens mij tot de Middeleeuwen ook plat :)
Neuh, ook daar heb je het weer mis, Pythagoras dacht al dat de aarde rond was.
zzz
pi_90387778
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:39 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik ben goed genoeg geïnformeerd om te weten dat de film claims doet over "wat de wetenschap zegt' die simpelweg niet waar zijn; daar ben ik eerder in dit topic op in gegaan :)

Over die platte aarde kun je dit es lezen.
Hahah prachtig! Dus nu weten we dat iedereen die dacht dat men dacht dat de aarde in de Middeleeuwen plat was, het bij het verkeerde eind had! You just made my point :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:43:07 #128
31101 _Led_
pi_90387834
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Hahah prachtig! Dus nu weten we dat iedereen die dacht dat men dacht dat de aarde in de Middeleeuwen plat was, het bij het verkeerde eind had! You just made my point :)
Je punt was dat jij heel weinig weet ? Of..? :?
zzz
pi_90387868
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Als je dat daadwerkelijk meent en verder inhoudelijk niet op m'n posts wilt in gaan, be my guest. :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:45:02 #130
31101 _Led_
pi_90387914
Ik wil nog wel even de kwalificaties naast elkaar zien eigenlijk ;)
zzz
pi_90387977
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Good call, laten we dan even checken hoe goed jij geinformeerd bent over de materie, en hoe goed Haushofer geinformeerd is !
Wat heb jij gestudeerd en wat voor werk doe je ?

[..]

Neuh, ook daar heb je het weer mis, Pythagoras dacht al dat de aarde rond was.
Chemie, natuurkunde met wiskunde als bijvakken aan de Universiteit van Amsterdam en ik werk als assistent in het Sterrenkundige Laboratorium aan de Rijksuniversiteit Groningen.

En jij?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_90388052
Da's een end op en neer pendelen dan, elke dag tussen Arnhem en Groningen :Y
pi_90388088
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef Haushofer het volgende:
Da's een end op en neer pendelen dan, elke dag tussen Arnhem en Groningen :Y
Mwa, ik leef voornamelijk in hotels tegenwoordig :) Zo'n kans laat je niet lopen (ik niet in ieder geval!)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:51:14 #134
31101 _Led_
pi_90388148
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:46 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Chemie, natuurkunde met wiskunde als bijvakken aan de Universiteit van Amsterdam en ik werk als assistent in het Sterrenkundige Laboratorium aan de Rijksuniversiteit Groningen.

En jij?
Dat geloof ik simpelweg niet, omdat je domme dingen hebt gezegd die een HBO'er al niet uit zijn strot zou krijgen.

Probeer het nog eens, maar nu eerlijk alsjeblieft :)

of stuur gewoon even een mailtje van je RUV-mail-account naar led@beatharness.com :)
zzz
pi_90388203
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat geloof ik simpelweg niet, omdat je domme dingen hebt gezegd die een HBO'er al niet uit zijn strot zou krijgen.

Probeer het nog eens, maar nu eerlijk alsjeblieft :)
'Domme' is wederom een waardeoordeel gebaseerd op jouw huidige niveau van denken :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:53:01 #137
31101 _Led_
pi_90388231
Stuur eens een mailtje van je universiteits-accounts naar led@beatharness.com alsjeblieft ?
Dit is zo gepiept :)
zzz
pi_90388297
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Haushofer het volgende:
Je lijkt het zelf in elk geval wel te geloven.
Terug naar de discussie:
Als je opgelet hebt, zie je dat ik de theorie van What the bleep...nergens verdedig - ik zei alleen dat ik het grappig vond dat men zo stellig overtuigd is van hoe onwaar het wel niet is. Zonder zelf met een waterdichte theorie te kunnen komen.

Hoe arrogant zijn jullie om te denken dat je nu al de waarheid in pacht hebt?
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:54:42 #139
31101 _Led_
pi_90388301
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef _Led_ het volgende:
Stuur eens een mailtje van je universiteits-accounts naar led@beatharness.com alsjeblieft ?
zzz
pi_90388419
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Terug naar de discussie:
Als je opgelet hebt, zie je dat ik de theorie van What the bleep...nergens verdedig - ik zei alleen dat ik het grappig vond dat men zo stellig overtuigd is van hoe onwaar het wel niet is. Zonder zelf met een waterdichte theorie te kunnen komen.

Hoe arrogant zijn jullie om te denken dat je nu al de waarheid in pacht hebt?
Ik denk niet dat ik "de waarheid in pacht heb". De docu claimt dat er bepaalde conclusies uit de kwantummechanica rollen, die je helemaal niet kunt trekken. Daarvan heb ik voorbeelden gegeven, waar je verder niet op bent in gegaan.

Lees bv ook es dit. De docu trekt simpelweg zaken uit haar verband.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:57:53 #141
31101 _Led_
pi_90388440
Ik heb nog geen mail
zzz
pi_90389133
maybe ligt de mailserver even plat :)
pi_90402717
He LED en Haushofer, ik wil jullie graag even uitnodigen in dit topic:

DMT - The Spiritual Molecule

Ik ben benieuwd naar jullie mening :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_90408185
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2008 21:53 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

En leg eens uit waarom dan?
Met de juiste trigger kan dat dus wel.
Mee eens. Volgens recente theorieen zou het zomaar zo kunnen dat wat wij waarnemen ten opzichte van wat er allemaal waar te nemen valt, staat als een zandkorrel tot het Empire State building. Die zaken vallen alleen buiten ons waarnemingsbereik.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:13:35 #145
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90410585
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef _Led_ het volgende:
Sorry hoor lieve _Led_, maar alsof dat bewijs zou zijn :D! Dat soort dingen weet jij toch wel?!

Als ik wil kan ik jou ook een mailtje sturen vanaf led@beatharness.com. Da's niet zo moeilijk.

Tenzij jij mij dan terug gaat mailen en ik antwoord daar dan weer op, dan is het wel genoeg bewijs op zich :). Tenzij ik natuurlijk een e-mailadres en/of domeinnaam gehackt heb :').
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90421795
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Sorry hoor lieve _Led_, maar alsof dat bewijs zou zijn :D! Dat soort dingen weet jij toch wel?!

Als ik wil kan ik jou ook een mailtje sturen vanaf led@beatharness.com. Da's niet zo moeilijk.

Tenzij jij mij dan terug gaat mailen en ik antwoord daar dan weer op, dan is het wel genoeg bewijs op zich :). Tenzij ik natuurlijk een e-mailadres en/of domeinnaam gehackt heb :').
En daar staan natuurlijk geen IP adressen in?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 25 december 2010 @ 03:14:00 #147
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90423911
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
En daar staan natuurlijk geen IP adressen in?
En wat zegt een IP-adres jou dan? Weet jij wie of wat bij welk IP-adres hoort?

Bovendien kun je een IP-adres faken en ik kan ook fysiek vanaf elke locatie (en dus vanaf elk IP-adres) ter wereld mailen met mijn e-mailadressen.

Maar goed, ontopic maar weer :).
pi_90426002
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 december 2010 03:14 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bovendien kun je een IP-adres faken en ik kan ook fysiek vanaf elke locatie (en dus vanaf elk IP-adres) ter wereld mailen met mijn e-mailadressen.

pi_90442840
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 december 2010 03:14 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Geloof maar gerust dat als je niet heel goede voorzieningen treft, je altijd getraceerd wordt.

En dat geldt ook voor de theorie in WTBDWK - DTRH :)
  zaterdag 25 december 2010 @ 23:53:47 #150
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90445716
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geloof maar gerust dat als je niet heel goede voorzieningen treft, je altijd getraceerd wordt.
En geloof mij nou maar dat als ik bijvoorbeeld in de bibliotheek ga zitten en ga mailen vanaf jouw e-mailadres (of welk (gefaket) e-mailadres dan ook) niemand kan vermoeden dat ik dat ben. Dus als Plus1 - vanuit welk fysiek huisadres dan ook - gaat mailen vanaf een (gefaket) universiteits-e-mailadres, dat echt geen bewijs zal zijn voor _Led_ :).

quote:
En dat geldt ook voor de theorie in WTBDWK - DTRH :)
En nu echt weer ontopic inderdaad, anders komt Lavenderr me in elkaar slaan :'(. Ik heb de film niet gezien en ook geen zin om dit hele topic te lezen nu, dus ik kan er zelf helaas niks ontopics over melden :).

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 26-12-2010 00:15:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')