nou ja,,,,, ik wil me dr ook verder niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik verstond iets van
Micheline: ... echt... ... ...?
Semih: Ja kan me niks schelen
Micheline: Nee mij ook niet..
Semih: *hop hop hop*
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hebben het toch niet echt gedaan?
Geloof ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef avonne het volgende:
E10 huilt om zijn moeder
E10 heeft een flinke scheut wodka en wat pilsjes achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef Frank-NL het volgende:
E10 huilt om z'n moeder.
Oh, is dat papa.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef Coos het volgende:
E10 gaat zijn "Hazesverdriet" uitstorten bij Sab.![]()
quote:
Milica, Marlies, Monique en Marcia staan in het zwembad, Tijn heeft het slipje van Marlies aan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Vergrijpt iedereen zich nu aan iedereen?
Nope, ze hebben van badkleding gewisseld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Komt omdat niemand 'r badpak past.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Frank-NL het volgende:
Godzijdank doet Hilde niet mee.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is een verschrikkelijke herrie in tha poolquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie doet er aangiftequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, het is een verschrikkelijke herrie in tha pool
Iederéén past het badpak van Hilde. Twe man passen het badpak van Hilde nog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:26 schreef StevenX het volgende:
Komt omdat niemand 'r badpak past.
Hummie vindt dat alles kan in BB behalve sex, dat weet je tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef BB-King het volgende:
Alle bewoners het zwembad verlaten...bedankt BB.![]()
Helemaal spontaan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ze hebben van badkleding gewisseld.
Wat achterlijk, alsof ze en masse verzuipen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef golfer het volgende:
Ale bewoners het zwembad verlaten staat er op het plasmascherm..
Nee toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
micheline en semih vertellen nu gewoon dat ze net gewortelt hebben aan tijn en Sabrina
Loopt er nog uit, daarom wilt ze douchen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch?
Waar laat je het kwakje?
dat is wel heel erg snel danquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
Net gezien dat Semih'n pyamabroek ineens onder Mich's d'r kont lag?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch?
Waar laat je het kwakje?
ze is ongesteldquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:34 schreef Djep het volgende:
hij heb een rode piem0l zei ze
Voor de kijkers.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Waarom doen Semih en Mich alsof ze niet gewipt hebben?
Ja,ja.... maar ik zit gefasineert nog even dit soiologische gedoe te volgen.quote:
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de kijkers.
Dan moeten wij denken dat er niks gebeurd is.
Wat een marteling! Ik kap ermeequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Vlieger part 106
Echt waar?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Net gezien dat Semih'n pyamabroek ineens onder Mich's d'r kont lag?
Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.
Doe maar, is goed voor de streamverslagenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ontkennen heeft geen zin, anders zet ik het wel even op rapidshare.
![]()
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.quote:
Ja, wat is het nou, wel of niet geneukt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.
En ze moeten nu douchen omdat ze zo gezweet hebben van het dansen enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.
Ik heb dat natuurlijk wel even opgenomen voor latere analyse, mocht er weer iemand aangifte willen doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij is ze talentenscout hoor die Hilde.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef toxikon het volgende:
doe ook youtube effe dan is ie wereld beroemd
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doosquote:
Ik krijg spontaan rilingen, kots- én moordneigingen als ik die kop alleen maar zie!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef Coraatje het volgende:
ik ben hilde echt zat was ik al maar nu echt
"Wij zijn echt"quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Tammm het volgende:
Hoort HIlde dingen van e10 die wij niet horen??
maar hij ging gewoon...hophophopquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doos![]()
sabrina zegt het net tegen milica en dr zus, er is echt wel geneukt, ze vraagt zich alleen af of Micheline wel gekomen isquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doos![]()
Ik weet niet of je hem hebt zien knallen? Maar dat was echt niet voor de lol hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik hun niet zien knallen. Volgens mij hadden ze allebei hun broek nog aan. Je kunt zo prima droogneuken hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hebt zien knallen? Maar dat was echt niet voor de lol hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
Ik heb dat natuurlijk wel even opgenomen voor latere analyse, mocht er weer iemand aangifte willen doen
Zij waren er niet bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sabrina zegt het net tegen milica en dr zus, er is echt wel geneukt, ze vraagt zich alleen af of Micheline wel gekomen is![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik hun niet zien knallen. Volgens mij hadden ze allebei hun broek nog aan. Je kunt zo prima droogneuken hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef Coos het volgende:
Ik kap ermee.
Ik kan die Tokkies niet meer verdragen.![]()
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:43 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben op zekers geneukt, dat laken bewoog niet alleen.. het werd GELANCEERD.
Ze schijnt ook nee gezegd te hebbenquote:
vergeet het geluid daarbij niet he en het feit dat ze allebei moesten douchen want ze hadden toch wel gezweet net zoals micheline zelf zeiquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.
Met droogneuken kun je de lakens ook aan het plafond plakken hoor.
Dat zie je toch niet onder de dekens... lijkt me zinloos om met broek aan zo te steigeren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.
Met droogneuken kun je de lakens ook aan het plafond plakken hoor.
Dan heeft ie verstand van zakenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Dat was echt geen droogneuken, ook al had ze dr broekje nog aan, hij zal m dr wel ff langsgeschoven hebben
Aan het geluid kon ik niet horen of ze broek aan of uit hadden. Geen sop sop geluiden gehoord zeg maar. Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vergeet het geluid daarbij niet he en het feit dat ze allbei moesten douchen want ze hadden toch wel gezweet net zoals micheline zelf zei
Ik zet het in de streamverslagen, kan iedereen het voor zichzelf beoordelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Semith en Micheline bedrijven de liefde (10MB)
Dat je er in trapt zeg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.
dat zei ze daarna, maar check dat fillempie maar eens en zet het geluid goed duidelijk hard dan hoor je het wel denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan het geluid kon ik niet horen of ze broek aan of uit hadden. Geen sop sop geluiden gehoord zeg maar. Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.
Thx, begin heb ik gemist. Maar dat ze het gedaan hebben staat vast.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zet het in de streamverslagen, kan iedereen het voor zichzelf beoordelen.
Ik zal het even uit de speakers laten knallen, momentjequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat zei ze daarna, maar check dat fillempie maar eens en zet het geluid goed duidelijk hard dan hoor je het wel denk ik
Doe je snelquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Langzamer als Semith, die was wel heel snel...quote:
deaud moet zequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:50 schreef Suikeroom het volgende:
go Janine
Zo kan ie wel weer!quote:
ze zullen wel moeten, alles voor de kijkcijfers toch...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
Zal Talpa het uitzenden denk je?
Klopt het dat het echte 'neuken' hier niet op staatquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ja klopt, klonk hetzelfde maar dan 5sec langer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Is dit wel het goeie filmpje? Volgens mij was het echte knallen een stukje ervoor.
Je mist net de 20 seconden ofzo dat Semih tekeer ging. Net hiervoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, ik voel me net een AIVD'er met mijn koptelefoon nuquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Je mist net de 20 seconden ofzo dat Semih tekeer ging. Net hiervoor.
Dit is al na of precies op het moment supreme. (Micheline: "nee ikku niet")
En een hoop gefluister wat ze met het kwakje aanmoeten.
(best wel erg om dit zo te gaan analyseren)
Met etienne eronder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:55 schreef MissHobje het volgende:
Dat bedzou zo grappig zijn als het inzakt
![]()
Voor dat kwakje hebben ze dus Semih's pyamabroek gebruikt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft zo'n lol als er een keer wat gebeurt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:58 schreef BB-King het volgende:
Bij Eggbert heb ik altijd het idee of ie z'n tweede jeugd meemaakt.
Geen wonder dat ie zo angstig was over een eventueel vertrek.
Filmpje:quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ik *weet* dat ze hebben zitten hompen daarvoor, heb ik live gezien, maar voor mij is er geen reden om aan te nemen of dat echt neuken of droogneuken is. Het gesprek wat erna net is opgenomen, geeft bij mij meer een indicatie dat er niks was gebeurdquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ja dat fillempie is niet helemaal juist, je moet zeg maar 3 minuten daarvoor beginnen ofzo
Keeping up the apparences !!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Filmpje:
5:20 Semih: "Je wilde opeens niet meer, zei dat ik weg moest, wel een beetje stom, maar maakt niet uit"
5:38 Micheline: "Was bang dat we anders gingen sexxen, en dat wil ik niet"![]()
![]()
Hoe komt ze daar achter dan... Rik?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:02 schreef riri het volgende:
janine is er achter dat marcel en etienne racisten zijn...ze wil niets meer met ze te maken hebben
klinkt als een condoom die afgingquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:58 schreef BB-King het volgende:
Bij Eggbert heb ik altijd het idee of ie z'n tweede jeugd meemaakt.
Geen wonder dat ie zo angstig was over een eventueel vertrek.
dat gesprek daarna heeft meer te maken met wat de buitenwereld van wat daarvoor gebeurt is maken gaat. Zei wil niet als slet afgespiegeld worden terwijl hij dat vreemd vind omdat hij tenslotte haar vriend isquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik *weet* dat ze hebben zitten hompen daarvoor, heb ik live gezien, maar voor mij is er geen reden om aan te nemen of dat echt neuken of droogneuken is. Het gesprek wat erna net is opgenomen, geeft bij mij meer een indicatie dat er niks was gebeurd
Door iets wat Marcel heeft gezegd...ze heeft nu ook heel veel spijt dat ze micheline heeft genomineerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar achter dan... Rik?
Voor wie? Thuis? Als ze twee minuten daarvoor zo hebben hompen? Dan zijn er toch geen appearances meer to keep up als er al iets te verbergen viel?quote:
en het geluid wat je hoort lijkt op een condoom die afgedaan word en een knoop ingelegd wordquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor het opgenomen filmpje, maar ik heb het live-op en neer gaan gezien, plus het filmpje met koptelefoon opbekeken, maar ik ben er allerminst 100% zeker van dat ze hebben lopen neucken. Zo.
Misschien even het officiele bericht van de Talpa site afwachten
hoorde je goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:10 schreef Dropkick het volgende:
Zwarte cobra?
Ik hoorde wel iets knisperen e.d. ja. Dacht juist dat een condoom uitgepakt werd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en het geluid wat je hoort lijkt op een condoom die afgedaan word en een knoop ingelegd word
E10 zn ware aard komt weer ff bovendrijven, ook al denk ik niet dat ik dat zomaar over me heen had laten gaan door tante sjaanquote:
Heb je een samenvattig? E10 rookte in de slaapkamer van Janine?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:10 schreef Day het volgende:
Go Janine!!!!
Hij liep ff de slaap kamer binnen met peuk.. dat mag niet volgens de reden.. en dat viel verkeerd bij hem maar ja.. drank hequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een samenvattig? E10 rookte in de slaapkamer van Janine?
samengevat kwamen e10 en nog wat anderen de slaapkamer van sjaan in om ff te rellen, e10 had een peuk bij zich en eerder is sjaan erop aangesproken dat ze ergens rookte waar niet mocht. Dit opgeteld bij het feit dat ze er net achter is gekomen dat e10 en papa racisten zijn zorgde ervoor dat ze er gewoon wat van MOEST zeggen , in haar ogen dan iig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een samenvattig? E10 rookte in de slaapkamer van Janine?
oja was een samenvattingquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
e10 rook , janine word boos komt kleine ruzie janine drijgt met familie janine moet deaud.
punt
ik zou me een beetje inhouden met je wensenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
e10 rook , janine word boos komt kleine ruzie janine drijgt met familie janine moet deaud.
punt
was 3 tellen ofzo..quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef Anitra het volgende:
Ik zet dus net te laat de streams aan en heb heel de tirade van Janine gemist
Janine was niet de enige die boos werd. Marlies en Rik net zo goed. Sterker nog, Marlies duwde E10 als eerst uit de kamer! Janine werd pas echt kwaad toen hij weigerde uit de kamer te gaan. En E10 ging niet tegen Marlies tekeer, maar wel tegen Janine.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:15 schreef Jimbo het volgende:
punt
hoi djep , hoe is het ermeequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef Djep het volgende:
[..]
ik zou me een beetje inhouden met je wensen
biertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Janine was niet de enige die boos werd. Marlies en Rik net zo goed. Sterker nog, Marlies duwde E10 als eerst uit de kamer! Janine werd pas echt kwaad toen hij weigerde uit de kamer te gaan. En E10 ging niet tegen Marlies tekeer, maar wel tegen Janine.
Punt!
Zou er nu wel echt mee kappen. Je kan je afkeer ook op een andere manier uiten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi djep , hoe is het ermee?
ennuh is geen wensdie sjaan is aleen echt
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.quote:
okiquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:19 schreef Day het volgende:
[..]
Zou er nu wel echt mee kappen. Je kan je afkeer ook op een andere manier uiten.
De grens ligt bij crackhoer!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oki![]()
(Wat een ander soort volk dan ONZ hier)
Kijk ff in de streamverslagen voor materiaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
eens ff kijken wat ik in elkaar kan knutselen dan![]()
samen in 1 blogje mss ? tis wel heul kortquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.
dit muisje krijgt nog wel een staartje denk ikquote:
Da's toch een zwarte soul zanger?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:21 schreef toxikon het volgende:
begint hilde weer over h6
Dan knallen we die er ook inquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, was ongeveer even lang als Semih's wip van vanavond. Vind het beide wel blogwaardig eik.
onz? wat is dat dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oki![]()
(Wat een ander soort volk dan ONZ hier)
weet niet, ik heb nog nooit een liedje van hem gehoordquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's toch een zwarte soul zanger?![]()
Is het geen lekker ding?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind trouwens die Jeroen geen ene zak toevoegen aan het huis..
tis dat ik hem soms 3 tellen zie fladderen.. maar verders hoor je hem niet en ziet hem ook niet langer dan die 3 tellen (soort van dan)
De ironie is dat het net Etienne was die zijn vader de kamer uitduwde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:23 schreef dl3b het volgende:
Janine hangt alles op aan die peuk die E10 bij zich had in de slaapkamer.
Maar het ging in eerste instantie om het feit dat zij en Rik wilden gaan slapen toen de kampsjaken binnen kwamen nadat ze bij de zusjes de zaak op stelten hadden gezet.
\quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het geen lekker ding?![]()
Ik vind Marcia ook niks toevoegen maar het is op gezette tijden zo'n enorm lekker ding
Je bedoelt dat die Jeroen de uitstraling van een bos peen heeft?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind trouwens die Jeroen geen ene zak toevoegen aan het huis..
tis dat ik hem soms 3 tellen zie fladderen.. maar verders hoor je hem niet en ziet hem ook niet langer dan die 3 tellen (soort van dan)
hoi jimboquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi djep , hoe is het ermee?
ennuh is geen wensdie sjaan is aleen echt
't is maar goed dat je niet met 'em naar bed bent gegaan, Hobquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\
Nee niet meer.. ik vind het een lompe zak eigenlijk steeds meer
Toen hij het huis in kwam dacht ik even,.. muah.. mag er wel zijn..
en ben nu compleet genezen![]()
Hoe heb ik dat kunnen denken
Das nog teveel eer!quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die Jeroen de uitstraling van een bos peen heeft?![]()
OMG die gedachte heeft niet eens bestaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is maar goed dat je niet met 'em naar bed bent gegaan, Hob![]()
Dan denken mannen misschien andersquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG die gedachte heeft niet eens bestaan![]()
Dat is al langer bekendquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan denken mannen misschien anders![]()
een ban hier is normaal geen FoBo banquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:25 schreef Djep het volgende:
[..]
hoi jimboalles goed hier...
mss is ze wel, maar straks heb je weer een ban...en dan moet ik je weeeeeeeer missen
![]()
als je van het duizend keer overdone "emotioneel" zingen van de nieuwe Hazes houdt... go for it.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:24 schreef toxikon het volgende:
iemand die de stream met de kampsjaken volgt?
Ga maar gewoon lekker slapen. Ik hou de boel wel voor je in de gaten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een ban hier is normaal geen FoBo banaleen als je t aankondigd in je fobo word het een foboban
Day .. estaan dr 3 uur bans , dan kan ik ff gaan slapen als je me 3uur bannen wil?
Hij kan nu iig preventief geruimd worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:29 schreef Coraatje het volgende:
denkt etiennen dat hij ondekt gaat worden ofzo?
das nou t hele eieren etenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ga maar gewoon lekker slapen. Ik hou de boel wel voor je in de gaten.
Fokken mag, klieren niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das nou t hele eieren etenik kan niet slapen en nu ben ik aant fokken dus
doodsverwensing , banquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij kan nu iig preventief geruimd worden.
zal er morgen wel een hele boze bb brief komen zwembad waar iets van een waarschuwings bord staat met over alcohol en zwemmen,roken in een slaapkamer,lamp gesloopt en dat wat morgen nog blijkt ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hillie heb net de verlichting gesloopt bij de zussies
maakt niet uit joh. hilde is een lichtpuntje in de duisternis toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hillie heb net de verlichting gesloopt bij de zussies
De laatste die dat vroeg was drie weken weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een ban hier is normaal geen FoBo banaleen als je t aankondigd in je fobo word het een foboban
Day .. estaan dr 3 uur bans , dan kan ik ff gaan slapen als je me 3uur bannen wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |