nou ja,,,,, ik wil me dr ook verder niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik verstond iets van
Micheline: ... echt... ... ...?
Semih: Ja kan me niks schelen
Micheline: Nee mij ook niet..
Semih: *hop hop hop*
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hebben het toch niet echt gedaan?
Geloof ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef avonne het volgende:
E10 huilt om zijn moeder
E10 heeft een flinke scheut wodka en wat pilsjes achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef Frank-NL het volgende:
E10 huilt om z'n moeder.
Oh, is dat papa.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef Coos het volgende:
E10 gaat zijn "Hazesverdriet" uitstorten bij Sab.![]()
quote:
Milica, Marlies, Monique en Marcia staan in het zwembad, Tijn heeft het slipje van Marlies aan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Vergrijpt iedereen zich nu aan iedereen?
Nope, ze hebben van badkleding gewisseld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Komt omdat niemand 'r badpak past.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Frank-NL het volgende:
Godzijdank doet Hilde niet mee.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is een verschrikkelijke herrie in tha poolquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie doet er aangiftequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, het is een verschrikkelijke herrie in tha pool
Iederéén past het badpak van Hilde. Twe man passen het badpak van Hilde nog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:26 schreef StevenX het volgende:
Komt omdat niemand 'r badpak past.
Hummie vindt dat alles kan in BB behalve sex, dat weet je tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef BB-King het volgende:
Alle bewoners het zwembad verlaten...bedankt BB.![]()
Helemaal spontaan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ze hebben van badkleding gewisseld.
Wat achterlijk, alsof ze en masse verzuipen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef golfer het volgende:
Ale bewoners het zwembad verlaten staat er op het plasmascherm..
Nee toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
micheline en semih vertellen nu gewoon dat ze net gewortelt hebben aan tijn en Sabrina
Loopt er nog uit, daarom wilt ze douchen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch?
Waar laat je het kwakje?
dat is wel heel erg snel danquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
Net gezien dat Semih'n pyamabroek ineens onder Mich's d'r kont lag?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch?
Waar laat je het kwakje?
ze is ongesteldquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:34 schreef Djep het volgende:
hij heb een rode piem0l zei ze
Voor de kijkers.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Waarom doen Semih en Mich alsof ze niet gewipt hebben?
Ja,ja.... maar ik zit gefasineert nog even dit soiologische gedoe te volgen.quote:
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de kijkers.
Dan moeten wij denken dat er niks gebeurd is.
Wat een marteling! Ik kap ermeequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Vlieger part 106
Echt waar?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Net gezien dat Semih'n pyamabroek ineens onder Mich's d'r kont lag?
Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |