ik volg welquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:15 schreef latevogel het volgende:
ben bijna doof nu![]()
maar we doen de polonaise![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:15 schreef toxikon het volgende:
wil je snel gek worden?
geluid van 4 streams aanzetten
![]()
Hee, nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:17 schreef Coraatje het volgende:
gekke vraag ik mis sjaan
yep.. die mist haar neukertjes natuurlijk..quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:18 schreef toxikon het volgende:
hilde is geillllllllllll
dat wordt de eerste sex van dit jaar, dat was nie helemaal wat ik bedoelde met hoeresloere maar goed...quote:
definieer 'missen'.... ik zie d'r niet of ik wilde dat ze er was..??quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:17 schreef Coraatje het volgende:
gekke vraag ik mis sjaan
het moet niet gekker worderquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef BB-King het volgende:
Last Christmas... JEZUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eg nie en als ie het al was moest ie eens hier bij mij komen werkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:20 schreef rubstar het volgende:
E10 is ook wasted.. is dat nou een horeca mens
ah ik zoek nog een warm waterbed...quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:18 schreef toxikon het volgende:
hilde is geillllllllllll
Klaarkomen is alles wat teltquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
Hier gaat Marcel echt spijt van krijgen![]()
Nee, ik geloof dat we er een "nachtdienstje" tegenaan moeten gooien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
Hier gaat Marcel echt spijt van krijgen![]()
Dan is het idee wat teltquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:24 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk niet meer dat marcel iets presteert![]()
inderdaad ja.. ik zou gewoon op die bank hangen.. niet in de buurt van Hilde natuurlijk.. en het zwaar op een zuipen zetten.. maar goed je zit natuurlijk niet in het huis dus je weet niet hoe het daar isquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:24 schreef Djep het volgende:
Zijn wij nou van die mensen die niet zo raar doen met alcohol op?
Ik doe in ieder geval niet zo raar als ik drink...en stel dat ik me in zo'n gezelschap bevond...ik zou me terugtrekken,... en dan meer als marcia
Je moet het vergelijken met in de gevangenis zitten, dus ik denk dat wij ons dit niet echt in kunnen leven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:24 schreef Djep het volgende:
Ik doe in ieder geval niet zo raar als ik drink...en stel dat ik me in zo'n gezelschap bevond...ik zou me terugtrekken,... en dan meer als marcia
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:25 schreef toxikon het volgende:
tijn heb gezeik met monique
marcel kunnen we afstrepen, die kan alleen nog maar kotsen of huilen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:25 schreef gompo het volgende:
nah word er nog eens geneukt in dat huis...?? pfffffffff
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Kan iemand hillie nog ff bijvullen, dr glas is WEER leeg
![]()
oh god, ben ik blij dat ik geen streams heb!quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef BB-King het volgende:
Hilde en Marcel zie ik nog wel rauwe ongecensureerde sex boven de dekens hebben.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat de reactie op alcohol cultureel bepaald is. Je 'mag' nu gek doen omdat iedereen dat toch wel verwacht. Je hoeft namelijk niet zo gek te doen met alcohol op, het is geen drang oid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:24 schreef Djep het volgende:
Hij moet de baard in z'n keel nog krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:31 schreef rubstar het volgende:
E10 probeert een zware stem op te zetten voor zijn nummers.. maar ja.. lukt niet natuurlijk
ik heb het idee dat ze toch ook wel iets intiemer wil worden ,maar dat is mijn interpetatie ervanquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:31 schreef Frank-NL het volgende:
Mo geilt Tijn op met d'r verhalen.
wie gaat er het eerst over zn nek ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij moet de baard in z'n keel nog krijgen.
Maar Monique was toch het zusje met man en kind?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:33 schreef Coraatje het volgende:
ik heb het idee dat ze toch ook wel iets intiemer wil worden ,maar dat is mijn interpetatie ervan
Nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef Coos het volgende:
Zien jullie 'm staan in zijn roze truitje?![]()
Dan wordt het juist extra spannend, toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Monique was toch het zusje met man en kind?![]()
Het is wel de goden verzoeken hoor als je dat huis instapt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou en...?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat doet ze echt niet hoor, dan moet er echt wel wat meer drank en dergelijke aan te pas komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mist niks hoor, hoop gebral en Hilde op de chaiselonguequote:
Ze is al samen met haar man vanaf haar 18e ofzo. Dan is ze waarschijnlijk een behoorlijk tijd niet intiem geweest met een andere man. Dan hakt dit er wel in lijkt me, iemand waar je het zeer goed mee kunt vinden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:35 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Het is wel de goden verzoeken hoor als je dat huis instapt.
ja maar wat ik zo opving was het tegen tijn over maatje zijn ,toen zei hij dat zij gezegt had dat haar man nit zo blij was met het knuffelen,nu zegt ze weer dat zit wel goed ,waar het gesprek in totaal over ging is dat ze tijn miste als maatje ...quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is geen tropisch eiland zoals in....zoals in...nou ja, dat Andriesprogramma.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:35 schreef Frank-NL het volgende:
Het is wel de goden verzoeken hoor als je dat huis instapt.
Switch naar de Garnier stream, die heeft wel 4. Andere streams doen wat moeilijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:38 schreef Day het volgende:
Wie heeft E10 wijsgemaakt dat hij kan zingen?:(
Ik heb maar 2 werkende streams hier, klopt dat?
Ik denk dat Monique er precies zo over dacht toen ze het huis inging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is geen tropisch eiland zoals in....zoals in...nou ja, dat Andriesprogramma.
Ik denk niet dat ik in verleiding zou worden gebracht met tig camera's om me heen en een vriend thuis die 24 uur per dag kan meekijken, danwel hier meelezen. Zo nuchter ben ik ook nog wel. Ook met alcohol op.
Nou, dan ben je wel een uitzondering hoor. Een hoop anderen gaan echt voor gaas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is geen tropisch eiland zoals in....zoals in...nou ja, dat Andriesprogramma.
Ik denk niet dat ik in verleiding zou worden gebracht met tig camera's om me heen en een vriend thuis die 24 uur per dag kan meekijken, danwel hier meelezen. Zo nuchter ben ik ook nog wel. Ook met alcohol op.
Mag ik de url, please????quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Switch naar de Garnier stream, die heeft wel 4. Andere streams doen wat moeilijk.
quote:
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=streamgatequote:
eigenlijk wil ik semih niet zien met micheline. gustav is de man !quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:39 schreef avonne het volgende:
stream 1 Mich en Sem aan het tongen
stream 2 Tijn kansloos met Mo
stream 3 Etienne zingt speciaal voor Hilde... dat moet uitgezonden worden morgen
oelalaquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:39 schreef avonne het volgende:
stream 1 Mich en Sem aan het tongen
stream 2 Tijn kansloos met Mo
stream 3 Etienne zingt speciaal voor Hilde... dat moet uitgezonden worden morgen
HAHAHAHA!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:41 schreef Frank-NL het volgende:
Lijkt wel of tussen Semih en Mich inlig met koptelefoon op
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:41 schreef Frank-NL het volgende:
smek smakquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:41 schreef Frank-NL het volgende:
ik denk dat je pas weet wat je doet als de verleiding voor je staat ,waar dat ook isquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:40 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nou, dan ben je wel een uitzondering hoor. Een hoop anderen gaan echt voor gaas.
Ik vrees dat de zusjes onder het zoenen iets anders zullen doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:43 schreef Frank-NL het volgende:
Ranzig, boeren laten onder het zoenen.
Daar verbaas ik me altijd weer over. Wat dat betreft heb ik een tunnelvisie als ik een partner heb. Ik dènk niet eens aan 'iets' met een ander. Dat komt niet eens in me op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:40 schreef Frank-NL het volgende:
Nou, dan ben je wel een uitzondering hoor. Een hoop anderen gaan echt voor gaas.
Als iedereen zo was als jij hadden we geen R&P meer nodig op fok!quote:Ben ooit op slag verliefd geworden op een ander terwijl ik een relatie had. Die persoon verder gewoon ontweken en zijn telefoonnummer weggegooid. Van die vlam dus, niet van mijn partner ]
Bij een aantal mensen kan er nog wel wat bij hoor.quote:
het lijkt wel of hij zijn aandacht naar Hilde heeft verlegd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:44 schreef toxikon het volgende:
wel goed van e10 dat ie met 4 noten toch zoveel liedjes kan zingen
Nee maar je kan altijd hopen. Beetje drank, wat concurrentie van Marlies..quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk nog steeds dat Monique meer verstand in haar lijf heeft en haar huwelijk nie top het spel zet voor wat aangename uren in een huis dat live te zien is in heel de wereld.
Nadat ik mijn vriend aan de kant had gezet (meer dan 2 jaar later) vond ik het wel jammer dat ik geen telefoonnummer meer had van die gave gozer die filosofie studeerde in Amsterdamquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
Als iedereen zo was als jij hadden we geen R&P meer nodig op fok!
Er staat bloes wat te wachtenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
Met dit beeld voor ogen ga ik naar bed:
[afbeelding]
Prettige nachtmerries toegewenstquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Da's knap. Respectquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me altijd weer over. Wat dat betreft heb ik een tunnelvisie als ik een partner heb. Ik dènk niet eens aan 'iets' met een ander. Dat komt niet eens in me op.
Ben ooit op slag verliefd geworden op een ander terwijl ik een relatie had. Die persoon verder gewoon ontweken en zijn telefoonnummer weggegooid. Van die vlam dus, niet van mijn partner]
Hmmm ja, ze zou niet de eerste zijn volgens mij...quote:Maar goed, ik denk nog steeds dat Monique meer verstand in haar lijf heeft en haar huwelijk nie top het spel zet voor wat aangename uren in een huis dat live te zien is in heel de wereld.
Wat is R&P nu weer??quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als iedereen zo was als jij hadden we geen R&P meer nodig op fok!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:46 schreef Ifa het volgende:
Kijkt iemand naar ons?
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0244.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, helemaal niemand.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0245.jpg]afbeelding][/URL]
krijg ik dus gelijk een nacht merrie vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Mega smakkerdesmak jahquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:41 schreef Frank-NL het volgende:
Nee, wel drooggeneuktquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nadat ik mijn vriend aan de kant had gezet (meer dan 2 jaar later) vond ik het wel jammer dat ik geen telefoonnummer meer had van die gave gozer die filosofie studeerde in Amsterdam![]()
Offtopic
Wordt er nog gezongen?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nadat ik mijn vriend aan de kant had gezet (meer dan 2 jaar later) vond ik het wel jammer dat ik geen telefoonnummer meer had van die gave gozer die filosofie studeerde in Amsterdam![]()
"het is tijd, de hoogste tijd, u wordt bedankt voor uw gezelligheid"quote:
Jij ook, schoonzussie.quote:
alle driequote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef BB-King het volgende:
Heeft Marcel:
A. Een schorre stem?
B. Een dubbele tong van de drank
C. Een herseninfarct gehad?
Nog niet hoor, ik doe lekker mee, maar heb wel een achterstand, ze moeten wel heel lang doorgaan wil ik ook nog gaan zingenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij een aantal mensen kan er nog wel wat bij hoor.
Of wil je al naar bed?![]()
Semih hield al een worstje voor de neus van michquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef Frank-NL het volgende:
Semih en Mich moeten echt snel stoom gaan afblazen
Doet mee aan talentjachten enzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:53 schreef Tammm het volgende:
Etienne denkt serieus dat hij kan zingen?
Psiessquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:52 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch ergens het idee dat Marcel het meent, maar dat Hilde maar doet alsof
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:54 schreef Day het volgende:
Micheline is wel een teaser, hoor.
dan heb jij wel een antwoord tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:57 schreef Coos het volgende:
Je zal in de bajes zitten en Egbert komt vragen waar je je beer wil hebben.![]()
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:57 schreef Tammm het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk dat hij op deze manier ontdekt wordt...![]()
Nou, dan kan hij nog beroemd worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:59 schreef BB-King het volgende:
Huh E10 heeft dezelfde stem als Jantje Smit.
Nadat ze erin gezeten heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
hilde die auto moet goedgekeurd zijn
Nee hoor, ze kan er 2 tegerlijk aan:quote:
hahaha multitasking hildaquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kan er 2 tegerlijk aan:
[afbeelding]
![]()
Precies, in alle drie !!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:05 schreef Frank-NL het volgende:
Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou 'm d'r inhangen
Yep, ben superalert, komt u maaaaaarrrrrrquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef jij vanavond
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Tijn tegen Semih: "Als ik jou was zou ik hem er gewoon ff inhangen, alleen ff het kupke"
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Tijn tegen Semih: "Als ik jou was zou ik hem er gewoon ff inhangen, alleen ff het kupke"
4 minuten is zat na 3 weken onthoudingquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Als Tijn een beetje hersens had wachtte hij toch nog 15 minuten met slapen
S&M?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
Terug naar het kippenhok dan maar, S en M don't go S&M![]()
Zet die streams maar uit, zie alleen maar bewegende dekensquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
haha, valt helemaal niet op semit !
2 wippers op 1quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:14 schreef avonne het volgende:
en een jankerd op stream 4
Hij heeft een tijdje droog gestaan hèquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:15 schreef BB-King het volgende:
Dat was kort...
wat drank al niet met je kan doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en hij is klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ikquote:
OMG....quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
Ik verstond iets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |