Mega smakkerdesmak jahquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:41 schreef Frank-NL het volgende:
Lijkt wel of tussen Semih en Mich inlig met koptelefoon op
Nee, wel drooggeneuktquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nadat ik mijn vriend aan de kant had gezet (meer dan 2 jaar later) vond ik het wel jammer dat ik geen telefoonnummer meer had van die gave gozer die filosofie studeerde in Amsterdam![]()
Offtopic
Wordt er nog gezongen?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nadat ik mijn vriend aan de kant had gezet (meer dan 2 jaar later) vond ik het wel jammer dat ik geen telefoonnummer meer had van die gave gozer die filosofie studeerde in Amsterdam![]()
"het is tijd, de hoogste tijd, u wordt bedankt voor uw gezelligheid"quote:
Jij ook, schoonzussie.quote:
alle driequote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef BB-King het volgende:
Heeft Marcel:
A. Een schorre stem?
B. Een dubbele tong van de drank
C. Een herseninfarct gehad?
Nog niet hoor, ik doe lekker mee, maar heb wel een achterstand, ze moeten wel heel lang doorgaan wil ik ook nog gaan zingenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij een aantal mensen kan er nog wel wat bij hoor.
Of wil je al naar bed?![]()
Semih hield al een worstje voor de neus van michquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef Frank-NL het volgende:
Semih en Mich moeten echt snel stoom gaan afblazen
Doet mee aan talentjachten enzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:53 schreef Tammm het volgende:
Etienne denkt serieus dat hij kan zingen?
Psiessquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:52 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch ergens het idee dat Marcel het meent, maar dat Hilde maar doet alsof
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:54 schreef Day het volgende:
Micheline is wel een teaser, hoor.
dan heb jij wel een antwoord tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:57 schreef Coos het volgende:
Je zal in de bajes zitten en Egbert komt vragen waar je je beer wil hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |