ik volg welquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:15 schreef latevogel het volgende:
ben bijna doof nu![]()
maar we doen de polonaise![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:15 schreef toxikon het volgende:
wil je snel gek worden?
geluid van 4 streams aanzetten
![]()
Hee, nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:17 schreef Coraatje het volgende:
gekke vraag ik mis sjaan
yep.. die mist haar neukertjes natuurlijk..quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:18 schreef toxikon het volgende:
hilde is geillllllllllll
dat wordt de eerste sex van dit jaar, dat was nie helemaal wat ik bedoelde met hoeresloere maar goed...quote:
definieer 'missen'.... ik zie d'r niet of ik wilde dat ze er was..??quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:17 schreef Coraatje het volgende:
gekke vraag ik mis sjaan
het moet niet gekker worderquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:19 schreef BB-King het volgende:
Last Christmas... JEZUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eg nie en als ie het al was moest ie eens hier bij mij komen werkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:20 schreef rubstar het volgende:
E10 is ook wasted.. is dat nou een horeca mens
ah ik zoek nog een warm waterbed...quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:18 schreef toxikon het volgende:
hilde is geillllllllllll
Klaarkomen is alles wat teltquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
Hier gaat Marcel echt spijt van krijgen![]()
Nee, ik geloof dat we er een "nachtdienstje" tegenaan moeten gooien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
Hier gaat Marcel echt spijt van krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |