nou ja,,,,, ik wil me dr ook verder niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik verstond iets van
Micheline: ... echt... ... ...?
Semih: Ja kan me niks schelen
Micheline: Nee mij ook niet..
Semih: *hop hop hop*
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hebben het toch niet echt gedaan?
Geloof ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef avonne het volgende:
E10 huilt om zijn moeder
E10 heeft een flinke scheut wodka en wat pilsjes achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef Frank-NL het volgende:
E10 huilt om z'n moeder.
Oh, is dat papa.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:21 schreef Coos het volgende:
E10 gaat zijn "Hazesverdriet" uitstorten bij Sab.![]()
quote:
Milica, Marlies, Monique en Marcia staan in het zwembad, Tijn heeft het slipje van Marlies aan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Vergrijpt iedereen zich nu aan iedereen?
Nope, ze hebben van badkleding gewisseld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Komt omdat niemand 'r badpak past.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Frank-NL het volgende:
Godzijdank doet Hilde niet mee.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is een verschrikkelijke herrie in tha poolquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Wie doet er aangiftequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, het is een verschrikkelijke herrie in tha pool
Iederéén past het badpak van Hilde. Twe man passen het badpak van Hilde nog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:26 schreef StevenX het volgende:
Komt omdat niemand 'r badpak past.
Hummie vindt dat alles kan in BB behalve sex, dat weet je tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef BB-King het volgende:
Alle bewoners het zwembad verlaten...bedankt BB.![]()
Helemaal spontaan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, ze hebben van badkleding gewisseld.
Wat achterlijk, alsof ze en masse verzuipen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef golfer het volgende:
Ale bewoners het zwembad verlaten staat er op het plasmascherm..
Nee toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
micheline en semih vertellen nu gewoon dat ze net gewortelt hebben aan tijn en Sabrina
Loopt er nog uit, daarom wilt ze douchen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch?
Waar laat je het kwakje?
dat is wel heel erg snel danquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen zij nee zei, ging hij er vol voor en 30 seconden was ie klaar denk ik
Net gezien dat Semih'n pyamabroek ineens onder Mich's d'r kont lag?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee toch?
Waar laat je het kwakje?
ze is ongesteldquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:34 schreef Djep het volgende:
hij heb een rode piem0l zei ze
Voor de kijkers.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Waarom doen Semih en Mich alsof ze niet gewipt hebben?
Ja,ja.... maar ik zit gefasineert nog even dit soiologische gedoe te volgen.quote:
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de kijkers.
Dan moeten wij denken dat er niks gebeurd is.
Wat een marteling! Ik kap ermeequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Vlieger part 106
Echt waar?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:33 schreef Day het volgende:
[..]
Net gezien dat Semih'n pyamabroek ineens onder Mich's d'r kont lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |