Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hehe dacht al, de kwakjes schoten m'n speakers zowat uit.
Doe maar, is goed voor de streamverslagenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ontkennen heeft geen zin, anders zet ik het wel even op rapidshare.
![]()
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.quote:
Ja, wat is het nou, wel of niet geneukt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.
En ze moeten nu douchen omdat ze zo gezweet hebben van het dansen enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Echt! Ze hebben niet echt geneukt, maar Semih voelt zich nu wel een heel stuk opgeluchter, zeg maar.
Ik heb dat natuurlijk wel even opgenomen voor latere analyse, mocht er weer iemand aangifte willen doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe meer ze het er bovenop leggen (dat er niks gebeurd is wink wink nudge nudge) hoe duidelijker het is.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij is ze talentenscout hoor die Hilde.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef toxikon het volgende:
doe ook youtube effe dan is ie wereld beroemd
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doosquote:
Ik krijg spontaan rilingen, kots- én moordneigingen als ik die kop alleen maar zie!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:39 schreef Coraatje het volgende:
ik ben hilde echt zat was ik al maar nu echt
"Wij zijn echt"quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:38 schreef Tammm het volgende:
Hoort HIlde dingen van e10 die wij niet horen??
maar hij ging gewoon...hophophopquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doos![]()
sabrina zegt het net tegen milica en dr zus, er is echt wel geneukt, ze vraagt zich alleen af of Micheline wel gekomen isquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Micheline wilde het niet omdat ze anders als slet wordt betiteld. Preutse doos![]()
Ik weet niet of je hem hebt zien knallen? Maar dat was echt niet voor de lol hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik hun niet zien knallen. Volgens mij hadden ze allebei hun broek nog aan. Je kunt zo prima droogneuken hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hebt zien knallen? Maar dat was echt niet voor de lol hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:40 schreef PC eend het volgende:
Ik heb dat natuurlijk wel even opgenomen voor latere analyse, mocht er weer iemand aangifte willen doen
Zij waren er niet bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sabrina zegt het net tegen milica en dr zus, er is echt wel geneukt, ze vraagt zich alleen af of Micheline wel gekomen is![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net als ik hun niet zien knallen. Volgens mij hadden ze allebei hun broek nog aan. Je kunt zo prima droogneuken hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:41 schreef Coos het volgende:
Ik kap ermee.
Ik kan die Tokkies niet meer verdragen.![]()
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:43 schreef BB-King het volgende:
Ze hebben op zekers geneukt, dat laken bewoog niet alleen.. het werd GELANCEERD.
Ze schijnt ook nee gezegd te hebbenquote:
vergeet het geluid daarbij niet he en het feit dat ze allebei moesten douchen want ze hadden toch wel gezweet net zoals micheline zelf zeiquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.
Met droogneuken kun je de lakens ook aan het plafond plakken hoor.
Dat zie je toch niet onder de dekens... lijkt me zinloos om met broek aan zo te steigeren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden beiden hun broekjes nog aan. Heb het ze niet uit zien trekken of weer aan zien trekken.
Met droogneuken kun je de lakens ook aan het plafond plakken hoor.
Dan heeft ie verstand van zakenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Dat was echt geen droogneuken, ook al had ze dr broekje nog aan, hij zal m dr wel ff langsgeschoven hebben
Aan het geluid kon ik niet horen of ze broek aan of uit hadden. Geen sop sop geluiden gehoord zeg maar. Micheline zei daarna ook volgens mij dat ze geen sex wilde hebben omdat vrouwen dan meteen sletten zijn en mannen het mannetje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
vergeet het geluid daarbij niet he en het feit dat ze allbei moesten douchen want ze hadden toch wel gezweet net zoals micheline zelf zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |