En daar hebben we dan de enemy castbar voorquote:Op donderdag 7 september 2006 14:06 schreef Rann het volgende:
Cast dan gewoon eerst eeen "nep heal" (bijv hearthstoneziet er hetzelfde uit) probeert hij die te cs-en en dan healen maar
Polly is makkelijk om mee te beginnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:49 schreef Sitethief het volgende:
Je gaat dus wachten tot ik een lange HT erin moet gooien? Hmm als je goed bent lukt het je
Als je slecht bent gebruik je polly/nova op mij ;D
Jij polly't een druidquote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Polly is makkelijk om mee te beginnen.
Daarna gooi je er meteen insane damage overheen. Is ie meteen 50% health kwijt in een ogenblik van een seconde
Ik ken druids die gewoon goede feral gear hadden voordat ze met raiden begonnen, je moet wat beter zoeken dan de meeste andere classes maar je hebt geen guild nodig om jou die gear te bezorgenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, weet je wat je daar voor nodig hebt? Een guild die jouw de gear bezorgt...........Tuurlijk ze zijn er wel, maar het grootste gedeelte van de guilds zijn fan van healbots ipv versatility..................
En daarnaast alle druid issues
de eerste 4 seconden nix omdat ie probeert weg te rennen van je feral charge effectquote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij polly't een druid![]()
En wat cast je dan?
Hihi... naab dat ik benquote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef Sitethief het volgende:
En wat cast je dan?
Maar ik bedoelde dus te zeggen, ALS je polly kunt gebruiken, is het een makkelijke startquote:
True, maar het kost gewoon veel tijd, en alleen als druid is saaiquote:Op donderdag 7 september 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ken druids die gewoon goede feral gear hadden voordat ze met raiden begonnen, je moet wat beter zoeken dan de meeste andere classes maar je hebt geen guild nodig om jou die gear te bezorgen
Juistquote:Op donderdag 7 september 2006 14:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
de eerste 4 seconden nix omdat ie probeert weg te rennen van je feral charge effect
Dus je bent puur een PvE speler?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ik pvp niet tot nauwelijks, zie je punt niet echt. Het enigste war hunters over mogen zeiken is ranged weapon prio's, die soms behoorlijk verneukeratief zijn.
Ik moet het nog doen met de AV reward boog voor mijn hunter, maar die is ook nog maar lvl 54quote:Op donderdag 7 september 2006 15:01 schreef Migwi het volgende:
Tenzij een Hunter z'n Rhok nog niet heeft uiteraard.
Aan de andere kant kan ik niet meer bedenken waarom er uberhaupt een prio zou moeten wezenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dus je bent puur een PvE speler?
Ranged weapon prio's een issue? Ehm, lol?
Of je hebt een stel achterlijke melee players in je guild of je hebt een stel achterlijke Hunters in je Guild. Ik kan zo geen één ranged weapon bedenken waar ook maar enig probleem met eventuele prio zou kunnen ontstaan.
Tenzij een Hunter z'n Rhok nog niet heeft uiteraard.
Zolang je met dkp werkt is prio vrij best te doenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik niet meer bedenken waarom er uberhaupt een prio zou moeten wezen![]()
Ik heb in een prio guild gezeten, na een prio vrij en spec vrije guild te hebben gevonden wil ik niets anders meer
als iedereen een beetje aan elkaar denkt heb je geen problemen
bovendien weet je dat iedereen items kan jatten, dus ook geen gezeik (gister had een shaman de Ghoul Skin Tunic gewonnen in Naxx...hij blij, wij blij, iedereen blij)
Prio's are for retards.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik niet meer bedenken waarom er uberhaupt een prio zou moeten wezen![]()
Ik heb in een prio guild gezeten, na een prio vrij en spec vrije guild te hebben gevonden wil ik niets anders meer
als iedereen een beetje aan elkaar denkt heb je geen problemen
bovendien weet je dat iedereen items kan jatten, dus ook geen gezeik (gister had een shaman de Ghoul Skin Tunic gewonnen in Naxx...hij blij, wij blij, iedereen blij)
Die is dan ook onwijs goed voor lvl 54quote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen met de AV reward boog voor mijn hunter, maar die is ook nog maar lvl 54
Het schiet leuk idd, 1300 crits al gezienquote:Op donderdag 7 september 2006 15:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die is dan ook onwijs goed voor lvl 54
Nrefquote:Op donderdag 7 september 2006 15:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Het schiet leuk idd, 1300 crits al gezien
Moet alleen even levellen, heb nog een paar items klaarliggen:quote:
ik, niet meerquote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Rann het volgende:
Staff of Dominance wie wil die nou niet.....:P, mage, warlock,...druids ?....
Meh, heb m nooit gewild, Azuresong ftw.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Rann het volgende:
Staff of Dominance wie wil die nou niet.....:P, mage, warlock,...druids ?....
is anders best leuk om zijn mana ff omlaag te halenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En wat cast je dan?
Wij hebben 3 feral druids, en we gebruiken altijd een druid tank op broodlord, omdat die kerel 15k armour heeft in bear form.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, ze maken een spel waar je in die situatie gedwonge wordt, iig zo voelt het wel. Ga eens proberen, als ferral druid
Lawl, Wizza als in resto Tauren Druid van Outland? Moet haast wel sinds je het over een prio guild hebt...oh the good old TLD days.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
de eerste 4 seconden nix omdat ie probeert weg te rennen van je feral charge effect
Sinds wanneer is Naxx hoofdzakelijk Frost Immune?quote:Full Frost of Full Fire is sowieso niet handig om te zijn in endgame. Molten Core is bijv hoofdzakelijk Fire Immune en Naxx is hoofdzakelijk Frost Immune
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:22 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Lawl, Wizza als in resto Tauren Druid van Outland? Moet haast wel sinds je het over een prio guild hebt...oh the good old TLD days.
Zo ja, Scand says hi.
Inderdaad, maar 't zullen wel grote zones zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:52 schreef koffiegast het volgende:
outland ziet er klein uit als het maar 7 terreinen zijn
indedaad :S ziet er niet erg groot uit idd..quote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 't zullen wel grote zones zijn.
Mag ik hopen althans
ligt aan jou dan. Beleef al sinds de release ontzettend veel plezier aan mn holy pally (moet er alleen niet mee gaan farmen, magoed daar heb ik andere chars voorquote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
indedaad :S ziet er niet erg groot uit idd..
En hoe kunnen mensen nou met pally's spelen O.o net to lvl 10 gegaan, en vind t nu al gewoon ECHT saai ..![]()
dat hopen we iddquote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 't zullen wel grote zones zijn.
Mag ik hopen althans
Ompossible.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef viezerdt het volgende:
woot, horde first
das wel gezeliig....tog ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:10 schreef Jimbo het volgende:
Waarom richten we geen fok! guild op ? , met zn alle op 1 server (nog ff kiezen tussen ally en horde, zal horde wel worden neem ik aan ?en dan lekker pwnen
O rly ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:17 schreef tonks het volgende:
Ik had kel'thuzad laatst dood met mijn lvl 20 (toen nog) mage
Hij gaat al dood van mijn FFquote:
uhhhh nieuwe chars allemaal makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Behalve dat mensen geen zin hebben om voor 20 euro hen chars te moven naar een andere server
C'Thun was ook Horde worldfirstquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:01 schreef Zosk het volgende:
Eindelijk een Horde world first, nu stopt eindelijk het gezeik dat alliance het makkelijker heeft.
http://www.wowwiki.com/Kel'Thuzadquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef tonks het volgende:
Kan iemand mij bijpratren over kel'thuzad ik weet niet wie dat is.
Been there, done that.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uhhhh nieuwe chars allemaal makenNieuw begin met je fok-vrinden
Denk niet dat dat veel had uitgemaaktquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef viezerdt het volgende:
je had ook gwn <Fok Guild> moeten makenniet fokkers :>
Nu al?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:20 schreef tonks het volgende:
Net als je geen kunt kan schrijven. nu heb ik die filter gelukkig uit!
Cunt fuck shit!.
wtfquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Tain het volgende:
Gaat die profanity filter eigenlijk nog steeds af als je 'nee' typed?
Volgens mij laat het alleen maar zien dat Nihilum members heeft die 12+ uur per dag WoW spelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef koffiegast het volgende:
Het feit dat nihilum laat alleen maar zien dat ze erg goede guild zijn en zeer skilled.
inspecte er gister 1 die had 817 +healing... (blomsterjohn)quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef koffiegast het volgende:
ik denk niet dat mensen niet kappen met zeiken dat alliance makkelijker heeft in pve, ze hebben bijna in alle aspecten beter en dat windfury ohzo super zou zijn, lulkoek. Alsof 140 ap en 10% stats etc niet helpt? al helemaal als alliance makkelijker overleeft dan horde. Het feit dat nihilum laat alleen maar zien dat ze erg goede guild zijn en zeer skilled. Het verbaasd me dat de shamans nog niet rerolled zijn, tenzij ze mega veel +healing hebbe en MT healers zijn.
Je kan zoveel spelen als je wil, maar binnen zo'n korte tijd zo'n encounter leren is niet iets wat iedere guild kan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij laat het alleen maar zien dat Nihilum members heeft die 12+ uur per dag WoW spelen.
eensch, laat alleen maar zien hoe ziek sommige mensen zijn ... Elke dag spelen is natuurlijk niet erg, maar die mensen moeten er wel ZO ongelofelijk veel tijd in stoppen waarna je toch echt moet afvragen of 't nog wel gezond is :Squote:Op vrijdag 8 september 2006 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij laat het alleen maar zien dat Nihilum members heeft die 12+ uur per dag WoW spelen.
Ach stel je niet zo aan zeg. Zo erg is het niet, tis alleen wel elk vrij moment opofferen om pots en gold etc. te farmen. Moet zeggen dat zo'n worldfirst gevoel me fatastisch lijkt, dus wmb. is het het waard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
eensch, laat alleen maar zien hoe ziek sommige mensen zijn ... Elke dag spelen is natuurlijk niet erg, maar die mensen moeten er wel ZO ongelofelijk veel tijd in stoppen waarna je toch echt moet afvragen of 't nog wel gezond is :S
Nee, omdat er maar weinig guilds zijn die zo veel PvE doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je kan zoveel spelen als je wil, maar binnen zo'n korte tijd zo'n encounter leren is niet iets wat iedere guild kan.
ja 12 uur op een dag tv kijken is ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:34 schreef koffiegast het volgende:
Alsof je die niet in andere guilds hebt
sommige mensen hangen 12 uur op een dag achter de tv, sommige roken om het uur en meer, sommige voetballen de hele dag de hele week, etc. iederen zijn doen imho
voetbal hoeft niet per se met meerdere hoor, ken / heb genoeg mensen gezien die in hun uppie van alles zaten te proberenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:39 schreef Platina het volgende:
[..]
ja 12 uur op een dag tv kijken is ook niet echt gezond.
Voetballen daarentegen kun je minder op aanmerken dan een spelletje spelen, voetbal doe je immers met meerdere mensen en het is nog gezond ook![]()
Toch wel dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Risen op US heeft KT gekilled en heeft wel een Frame... Alleen geen Base of Atiesh.(En wel een hoofd.)
heb je al 2 proffesions?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef 19FR08 het volgende:
Ik kan mijn Leatherworking (me beroep) niet trainen, mijn vraag is waarom?
- ik heb dat mes wat je er voor nodig hebt
- die text staat ook groen (dus ik zou hem moeten kunnen trainen)
- heb het geld
alleen kan ik niet op train klikken...
Ja,quote:
Die hebben ze die avond nog 'eventjes' gehaaldquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Risen op US heeft KT gekilled en heeft wel een Frame... Alleen geen Base of Atiesh.(En wel een hoofd.)
lawl, leuke combinatiequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:29 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ja,
Alchemy & leatherworking
edit: het is al geluk.
Lol dat gaat je veel geld kostenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:29 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ja,
Alchemy & leatherworking
edit: het is al geluk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef Evertjan het volgende:
je kan beter in het begin mining en skinning nemen. Lekker cashen op AH
Nee, dat wordt een grind mob met goede money drops zodat mages ergens in een afgelegen hoekje die mob kunnen summonen, mollen, rinse and repeat zonder lastig gevallen te wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Evertjan het volgende:
ik zag trouwens dat mages in de BC een water elemental kunnen sumonen. Zou dat dan een soort pet worden zoals bij warlocks?
1 gathering profession en 1 crafting profession imo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef Evertjan het volgende:
je kan beter in het begin mining en skinning nemen. Lekker cashen op AH
Owned.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:37 schreef tonks het volgende:
Zo'n kerel zat mij de hele tijd uit te dagen voor een duel (hij 48 ik 37) dus ik zeg rot op idioot "im gonna report this!"
GZquote:
sommige quests geven ze. Maar er zijn ook wat verkopers die ze geven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef ne0n het volgende:
kan iemand mij zeggen waar ik een mini pet haal? ik zoek me de tering maar vind dus nix.. kben een rogue :
iemand had al tegen me gezegd dat je die van een quest krijgt, maar welke?
Die had ik gister gekocht, alleen ik zag hem in het begin geen eensquote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Sitethief het volgende:
Er zit ook een praire dog vendor in TB
farm een dragonling! of haal een worg pup in lbrs. of zo'n leuke spiderquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Die had ik gister gekocht, alleen ik zag hem in het begin geen eens![]()
Gelijk weer verkocht
en het was zo lieve jongenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef tonks het volgende:
Account: IKBENTIM
Date of violation: 2006/09/09
Character name involved: Sawyerr
Type of violation: Harassment
Details of incident: Player harassing other player
Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours.jemig
Ik heb heel veel pets.quote:Op zondag 10 september 2006 03:23 schreef Fratz het volgende:
[..]
farm een dragonling! of haal een worg pup in lbrs. of zo'n leuke spider
CAF? of Relentless?quote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dan heb ik jullie al gefeliciteerd in de general chat toen wij ook in ZG waren
Wij zijn in de 1e keer met een paar wipes tot Garr gekomen (3 bosses neer dus)quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef _evenstar_ het volgende:
LOL MC is nifty shit, met 22 man tot lucrifon gekomen, maar doordat er niet goed genoeg decursed werd en laatste try ( ivm tijd) liep iemand in de groep imps , maar niet slecht voor eerste try denk ikwas wel lachen
![]()
Ik heb een schildpadquote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb heel veel pets.
Alledrie de whelplings, papegaaien, kippen, konijn, spin, worg pup, diverse katten (white kitten, silver tabby en siamese), 2 slangen, kakkerlak, prairie dog, jubling, little helper, en nog wat pets.
Net zoals elk ander wapen?quote:Op zondag 10 september 2006 17:07 schreef 19FR08 het volgende:
hoe krijg ik een cudgel aan?
doh, maar das dan stom als je dat niet door hebtquote:Op zondag 10 september 2006 17:38 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
behalve als je 'm niet dragen kan
niet elke class kan alles gebruiken
Ik heb een Panda Cubquote:
ik kan hem wel in m'n handen houden, maar krijg hem niet aangestoken.quote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
doh, maar das dan stom als je dat niet door hebt
vraag een firemage, als die in z'n vingers knipt vliegt ie zo de hens inquote:Op zondag 10 september 2006 18:41 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
ik kan hem wel in m'n handen houden, maar krijg hem niet aangestoken.
Gz! Nu de rest nogquote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef DjNivek het volgende:
Trotse eigenaar van http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22727
Bij onze guild krijgen we bijna bij iedere ZG boss deze: http://www.thottbot.com/?i=53652quote:Op maandag 11 september 2006 11:57 schreef Fratz het volgende:
btw. wat zijn de kansen dat je drie keer achterelkaar Neffy downed en dat je drie keer achter elkaar exact dezelfde loot hebt? klein zou je zeggen. toch gebeurde het voor ons. ben benieuwd wat deze week dropt. vast weer 2x wrath, mish'undare en therazanes link. GEIV trans rob plxthxbai!
hehe goh was ik vergeten ZG! bij ons dropt van bijna elke boss Zulian headdresquote:Op maandag 11 september 2006 12:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Bij onze guild krijgen we bijna bij iedere ZG boss deze: http://www.thottbot.com/?i=53652![]()
KloWoWquote:Op maandag 11 september 2006 14:05 schreef kLowJow het volgende:
Morgen voor het eerst eens met WoW beginnen. (tvp)
WTF is je critical hit rating nou weer >.>, en je hit rating ofc o.Oquote:Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef Tain het volgende:
http://wow.rpgbeacon.com/news.php?ID=82
Wat geupgrade versies van bestaande items
lees dan zelfquote:Op maandag 11 september 2006 15:03 schreef Rann het volgende:
Bull shit tbh imho :/
Met zo'n zwaard zou ik zelfs met hunter gewoon melee gaanquote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Zosk het volgende:
Haha, wat denk je dan...
Zo'n sword...gek![]()
Wie ben jij op Trollbane?quote:
Boomheadshot, Horde.quote:Op maandag 11 september 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wie ben jij op Trollbane?
ROFLquote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Max_Dark het volgende:
Mass Dispel, Dispel nu extragratis al die Unstable Afflictions voor extra damage!
hahahaha hilarischquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:06 schreef Fratz het volgende:
Whahahahahahaha!!!
deze MOET je zien!!![]()
"I am wearing boots of escaping!!"
http://gorillamask.net/bootsofescaping.shtml
HAHAHA!!!!!!11quote:Op dinsdag 12 september 2006 04:06 schreef Fratz het volgende:
Whahahahahahaha!!!
deze MOET je zien!!![]()
Haquote:Op woensdag 13 september 2006 05:09 schreef ne0n het volgende:
kleeuwte updeejt.
LoL BOEMquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:06 schreef Fratz het volgende:
Whahahahahahaha!!!
deze MOET je zien!!![]()
Hij zit ook op GoT in het WoW topicquote:Op woensdag 13 september 2006 07:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jezus wat heb ik jou lang niet gesproken.
Hmm, ben jij die shaman ofzo dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hé Zosk ik zag je nog in Cenarion Hold
WTF, dat is dus echt geen dps item..................quote:Op woensdag 13 september 2006 09:55 schreef Fratz het volgende:
gisteren dropte http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21663.
krijg niet ik hem (holy priest) maar een shadow priest in onze guild.![]()
![]()
wat een waste..
Dan nog, eerst alle holy priests en dan pas de shadow priests, hangt natuurlijk ook af van wat ie doet in de raid. Maar goed shadow speccen en dan 90% van de tijd de raid healen is ook zoiets hoor...................quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
want die shadowpriest hoeft natuurlijk nooooooit te healen
ik ben het er mee eens natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:
Ja is ook logisch dat een shadowpriest af en toe moet healen, soms heb je gewoon niet genoeg healing en bij sommige bosses is het nou eenmaal nodig, maar dan slaat het nog nergens op dat een shadorpriest er voorrang op krijgt imo
Nee, want je zou eens plezier hebben met je classquote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef Zosk het volgende:
Je moet gewoon niet shadow speccen.
Je hebt 1 of 2 vaste shadow priest(s) en dan krijg je dat gezeik gewoon niet, nuff said.
Jep ik ben shamanquote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hmm, ben jij die shaman ofzo dan?
Ja het was gisteren ik weet het, maar kan me er niet veel van herinneren![]()
Was veel te blij met mijn http://www.thottbot.com/?i=52856![]()
In de que?quote:
Vreemd...de guild waar ik in zit spect iedereen waar ie zin in heeftquote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
Toevallig zit ik in een nederlandse guild en is het gezellig ja. Maar als iedereen maar spect wat hij wilt kom je er niet hoor, ook al vind iedereen het dan nog leuker. Als iedereen maar doet wat hij wilt krijg je een zooitje ongeregeld, maar deze discussie al een keer gehad en ieder heeft er zijn mening over. Maar als op 1 avond naxx gepland staat en 4 priests speccen Shadow omdat zij daar zin in hebben, en 2 hunters speccen beastmasteryofzo. Dan kun je van elke class wel iets opnoemen, kan het wel heel gezellig zijn en iedereen heeft plezier in zijn class etc., maar je bereikt er alleen minder mee.
Hey ik heb nooit beweerd dat een bepaalde spec iets niet zou kunnen. Sterker nog, als het in onze guild zou passen zou ik zo Ferral speccen hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Vreemd...de guild waar ik in zit spect iedereen waar ie zin in heeft![]()
Naxx gaat als een zonnetje en dat heeft meer te maken met organisatie/aanwezigheid dan met specs
het jammere van dit soort uitspraken is dat iedereen het gelooft...half WoW draait er op
"feral druids kunnen niet hard meppen" -hoe de fuck weet je dat? ooit wel eens 1 meegenomen? natuurlijk niet...want "ze zijn waardeloos"
"shadow priests zijn zonde van je healspot" - hoe de...ze paffen aardig door, healen de groep door shadowdmg te doen en zorgen voor nog meer dmg van locks
iedereen ziet altijd alleen maar de nadelen (meestal heeft dat met loot te maken...stel je voor dat een shadowpriest een item pakt die voor een mage "bestemd" is
WoW gaat om fun, niet om loot...ook al denken een hoop mensen van wel
Nederlandse guild in Naxx?:o Klinkt goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
Toevallig zit ik in een nederlandse guild en is het gezellig ja. Maar als iedereen maar spect wat hij wilt kom je er niet hoor, ook al vind iedereen het dan nog leuker. Als iedereen maar doet wat hij wilt krijg je een zooitje ongeregeld, maar deze discussie al een keer gehad en ieder heeft er zijn mening over. Maar als op 1 avond naxx gepland staat en 4 priests speccen Shadow omdat zij daar zin in hebben, en 2 hunters speccen beastmasteryofzo. Dan kun je van elke class wel iets opnoemen, kan het wel heel gezellig zijn en iedereen heeft plezier in zijn class etc., maar je bereikt er alleen minder mee.
QFT!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Naxx gaat als een zonnetje en dat heeft meer te maken met organisatie/aanwezigheid dan met specs
het jammere van dit soort uitspraken is dat iedereen het gelooft...half WoW draait er op
"feral druids kunnen niet hard meppen" -hoe de fuck weet je dat? ooit wel eens 1 meegenomen? natuurlijk niet...want "ze zijn waardeloos"
"shadow priests zijn zonde van je healspot" - hoe de...ze paffen aardig door, healen de groep door shadowdmg te doen en zorgen voor nog meer dmg van locks
iedereen ziet altijd alleen maar de nadelen (meestal heeft dat met loot te maken...stel je voor dat een shadowpriest een item pakt die voor een mage "bestemd" is
WoW gaat om fun, niet om loot...ook al denken een hoop mensen van wel
Kan ook wel, maar ik weet dat er geen beastmastery hunters inzitten dan, want dat is pvp.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
Een woord, Versatility. Nuff saidquote:Op woensdag 13 september 2006 15:05 schreef Zosk het volgende:
feral druids zijn niet waardeloos idd. Maar qua damage van de feral druid zelf komt het niet in de buurt van rogues op zelfde level van gear. Nuff said.
voor vragen omtrend waardevolle posities in de guild verwijs ik u graag door naar onze website...quote:
En wie bepaald wat een pve spec is? weer helemaal niemandquote:Op woensdag 13 september 2006 15:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar ik weet dat er geen beastmastery hunters inzitten dan, want dat is pvp.
Over shadowpriests zei ik zelf al, hebben wij ook 1, is geen probleem.
Bij ons mag je het ook zelf weten, maar ze hebben liever dat je een pve spec hebt![]()
Want het is gewoon gunstiger. En je hebt voor sommige classes gewoon specs die puur pvp gericht zijn en dat helpt niet in de pve progress, dus waardeloos. en dat is bij jullie niet het geval, ookal heeft iedereen een vrije keuze.
[..]
feral druids zijn niet waardeloos idd. Maar qua damage van de feral druid zelf komt het niet in de buurt van rogues op zelfde level van gear. Nuff said.
Bedoel je dat je van een guild die geen enkele van die instances gecleared had naar een guild gegaan bent die dat allen op farm heeft ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef GaRleC het volgende:
Vet tof, ik ben in een week van PVE nub naar PVE ''master gegaan''
Heb nu MC,BWL,ZG, Gecleared en heb alles gedaan behalve Naxx.
Thank god Set in Stone
een filmpje die ik heb gemaakt van onze raiding: http://www.bamosenlamus.nl/SISguild.avi
pssst...epics hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je van een guild die geen enkele van die instances gecleared had naar een guild gegaan bent die dat allen op farm heeft ?
Dat heb ik nou nooit kunnen begrijpen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:32 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
pssst...epics hebben?
resto een dikke pvp specquote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
En wie bepaald wat een pve spec is? weer helemaal niemand![]()
voor druids vind ik resto een dikke pvp spec, swiftmend+NS+HT=win...je mept misschien niet hard maar je blijft wel leven
Feral druids zullen niet boven me komen in dmg meter ook al slack ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef enlightenedwizza het volgende:
uiteindelijk komt het altijd neer op de skills en dedication van de speler
DPSers zijn soms (lees: vaak) te lui om iets vaker op een knopje te rammen waardoor een druid hoger in de DPS komt te staan
Ja, dat is ook zo. Maar wil nog steeds niet zeggen dat je er iets aan hebt als een druid feral specced is.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Een woord, Versatility. Nuff said
Oh, dat zeg jij?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hij zit ook op GoT in het WoW topic
Druk leven die Legolas![]()
![]()
Niet dan.quote:
Beetje onzinnige samenstelling imoquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef koffiegast het volgende:
http://ctprofiles.net/3520878
lol.....vond link op usa forums
Ik zat in een beginnende guild, sterker nog ik was een van de eerste.quote:
Das minder, en niet aan transferren gedacht? Als je kwaliteit hebt apply dan op www.zerg-eu.com, we zijn net begonnen met wipen in BWL.quote:
Serieus, wat is hier goed aan? Ik heb in mijn blue set nog meer spelldamage dan hij heeft. Sure hij heeft 2k hp meer maar hij zit dan ook vol met epics. Kan niet geloven dat iemand die rommel zo zou dragen terwijl er veel beters te krijgen is (ze doen naxx, neem aan dat ze de rest ook doen of hebben gedaan).quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef koffiegast het volgende:
http://ctprofiles.net/3520878
lol.....vond link op usa forums
AQ heeft de hele avond plat gelegen. Nieuwe hardware zeggen ze dan, volgens mij was er niet echt iets mis met de server maar goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef ne0n het volgende:
gvd tering zooi !!!!!!!
Ahn'Qiraj ligt nog altijd plat, das geen 3 UUR HE BLIZZARD
Nooit ingezeten hoor, ken alleen de GM,quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
AQ heeft de hele avond plat gelegen. Nieuwe hardware zeggen ze dan, volgens mij was er niet echt iets mis met de server maar goed.
edit: toch maar uit total rampage, sitethief?
Klinkt bekend, ook AQ?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik dacht dat je in total rampage zat.
Ik zit zelf al geruime tijd in Fallout, Luci neer afgelopen maandag =).
Uldaman is best leuk vind ik, vooral omdat je zelf de volgorde van bosses kunt bepalen en de laatste boss best zwaar is,quote:Op donderdag 14 september 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
Gister voor het eerst ULDA in geweest. maar ik ging weg omdat ik mega lag had en 2 offline gingen
Oe ik ben jouw wel eens tegen gekomen in Lagrimar. Ja we zijn heel oud, vanaf januari/februari.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef muhahaha het volgende:
AQ ja... ik ken de Zerg wel, dat is een hele oude guild op AQ. De oudste zelfs geloof ik.
Ben Kanniebaal, een ud warlock (jaja ik ga door voor de originaliteit). Mijn broer zit daar ook en die heeft een invite gehad voor de Zerg een tijd terug maar niet gepakt omdat we bij elkaar willen blijven.
Kalaboo is een goeie vriend van me, zat ooit in Zerg,quote:Op donderdag 14 september 2006 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Die ken ik wel ja. Ooit gevraagd of hij bij de guild kon maar dat heb ik toendertijd niet gedaan.
GET THE POSOIN!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Ken hem ook alleen omdat hij vroeg of hij bij de guild kon, verder zie ik hem nu niet meer.
Ben benieuwd of de server vanavond beter werkt met al die nieuwe hardware. Kunnen we weer ZG toen en hopelijk Hakkar een keer neer.
Haha ja of nieuwkomers die zich afvragen waarom we er dan wel in gaan staanquote:Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
GET THE POSOIN!!!!
Ik moet nog steeds glimlachen als ik aan onze RL denk,.
Jin'Do,quote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja of nieuwkomers die zich afvragen waarom we er dan wel in gaan staan.
Valt me op dat er altijd 1tje is die de poison dan niet heeft.
Ach ja vroeg of laat valt de beste man neer en staat ZG op farm, dan gaan we de optional bosses doen (doen nu alleen raptor).
Whaaaaa, cooooool!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:07 schreef Migwi het volgende:
Ga naar:
http://worldofwarcraft.co(...)hall/outlandmap.html
en klik op de verschillende delen van de map in deze volgorde:
Shadowmoon Valley
Blade's Edge Mountains
Nagrand
Netherstorm
Zangarmarsh
Hellfire Peninsula
Terokkar Forest
Surprise!
Nope, en ik wilde het realm-forum nog wel volspammen vandaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef koffiegast het volgende:
kunnen jullie ook niet op de wow forums?
FF dat setje completen danquote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef Gloeidoos het volgende:
Als we dan toch gaan strooien met ctprofiles: http://ctprofiles.net/3181421
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |