Ach stel je niet zo aan zeg. Zo erg is het niet, tis alleen wel elk vrij moment opofferen om pots en gold etc. te farmen. Moet zeggen dat zo'n worldfirst gevoel me fatastisch lijkt, dus wmb. is het het waard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
eensch, laat alleen maar zien hoe ziek sommige mensen zijn ... Elke dag spelen is natuurlijk niet erg, maar die mensen moeten er wel ZO ongelofelijk veel tijd in stoppen waarna je toch echt moet afvragen of 't nog wel gezond is :S
Nee, omdat er maar weinig guilds zijn die zo veel PvE doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je kan zoveel spelen als je wil, maar binnen zo'n korte tijd zo'n encounter leren is niet iets wat iedere guild kan.
ja 12 uur op een dag tv kijken is ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:34 schreef koffiegast het volgende:
Alsof je die niet in andere guilds hebt
sommige mensen hangen 12 uur op een dag achter de tv, sommige roken om het uur en meer, sommige voetballen de hele dag de hele week, etc. iederen zijn doen imho
voetbal hoeft niet per se met meerdere hoor, ken / heb genoeg mensen gezien die in hun uppie van alles zaten te proberenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:39 schreef Platina het volgende:
[..]
ja 12 uur op een dag tv kijken is ook niet echt gezond.
Voetballen daarentegen kun je minder op aanmerken dan een spelletje spelen, voetbal doe je immers met meerdere mensen en het is nog gezond ook![]()
Toch wel dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Risen op US heeft KT gekilled en heeft wel een Frame... Alleen geen Base of Atiesh.(En wel een hoofd.)
heb je al 2 proffesions?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef 19FR08 het volgende:
Ik kan mijn Leatherworking (me beroep) niet trainen, mijn vraag is waarom?
- ik heb dat mes wat je er voor nodig hebt
- die text staat ook groen (dus ik zou hem moeten kunnen trainen)
- heb het geld
alleen kan ik niet op train klikken...
Ja,quote:
Die hebben ze die avond nog 'eventjes' gehaaldquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Risen op US heeft KT gekilled en heeft wel een Frame... Alleen geen Base of Atiesh.(En wel een hoofd.)
lawl, leuke combinatiequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:29 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ja,
Alchemy & leatherworking
edit: het is al geluk.
Lol dat gaat je veel geld kostenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:29 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ja,
Alchemy & leatherworking
edit: het is al geluk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef Evertjan het volgende:
je kan beter in het begin mining en skinning nemen. Lekker cashen op AH
Nee, dat wordt een grind mob met goede money drops zodat mages ergens in een afgelegen hoekje die mob kunnen summonen, mollen, rinse and repeat zonder lastig gevallen te wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:14 schreef Evertjan het volgende:
ik zag trouwens dat mages in de BC een water elemental kunnen sumonen. Zou dat dan een soort pet worden zoals bij warlocks?
1 gathering profession en 1 crafting profession imo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef Evertjan het volgende:
je kan beter in het begin mining en skinning nemen. Lekker cashen op AH
Owned.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:37 schreef tonks het volgende:
Zo'n kerel zat mij de hele tijd uit te dagen voor een duel (hij 48 ik 37) dus ik zeg rot op idioot "im gonna report this!"
GZquote:
sommige quests geven ze. Maar er zijn ook wat verkopers die ze geven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef ne0n het volgende:
kan iemand mij zeggen waar ik een mini pet haal? ik zoek me de tering maar vind dus nix.. kben een rogue :
iemand had al tegen me gezegd dat je die van een quest krijgt, maar welke?
Die had ik gister gekocht, alleen ik zag hem in het begin geen eensquote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Sitethief het volgende:
Er zit ook een praire dog vendor in TB
farm een dragonling! of haal een worg pup in lbrs. of zo'n leuke spiderquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Die had ik gister gekocht, alleen ik zag hem in het begin geen eens![]()
Gelijk weer verkocht
en het was zo lieve jongenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef tonks het volgende:
Account: IKBENTIM
Date of violation: 2006/09/09
Character name involved: Sawyerr
Type of violation: Harassment
Details of incident: Player harassing other player
Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours.jemig
Ik heb heel veel pets.quote:Op zondag 10 september 2006 03:23 schreef Fratz het volgende:
[..]
farm een dragonling! of haal een worg pup in lbrs. of zo'n leuke spider
CAF? of Relentless?quote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dan heb ik jullie al gefeliciteerd in de general chat toen wij ook in ZG waren
Wij zijn in de 1e keer met een paar wipes tot Garr gekomen (3 bosses neer dus)quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef _evenstar_ het volgende:
LOL MC is nifty shit, met 22 man tot lucrifon gekomen, maar doordat er niet goed genoeg decursed werd en laatste try ( ivm tijd) liep iemand in de groep imps , maar niet slecht voor eerste try denk ikwas wel lachen
![]()
Ik heb een schildpadquote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb heel veel pets.
Alledrie de whelplings, papegaaien, kippen, konijn, spin, worg pup, diverse katten (white kitten, silver tabby en siamese), 2 slangen, kakkerlak, prairie dog, jubling, little helper, en nog wat pets.
Net zoals elk ander wapen?quote:Op zondag 10 september 2006 17:07 schreef 19FR08 het volgende:
hoe krijg ik een cudgel aan?
doh, maar das dan stom als je dat niet door hebtquote:Op zondag 10 september 2006 17:38 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
behalve als je 'm niet dragen kan
niet elke class kan alles gebruiken
Ik heb een Panda Cubquote:
ik kan hem wel in m'n handen houden, maar krijg hem niet aangestoken.quote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
doh, maar das dan stom als je dat niet door hebt
vraag een firemage, als die in z'n vingers knipt vliegt ie zo de hens inquote:Op zondag 10 september 2006 18:41 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
ik kan hem wel in m'n handen houden, maar krijg hem niet aangestoken.
Gz! Nu de rest nogquote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef DjNivek het volgende:
Trotse eigenaar van http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22727
Bij onze guild krijgen we bijna bij iedere ZG boss deze: http://www.thottbot.com/?i=53652quote:Op maandag 11 september 2006 11:57 schreef Fratz het volgende:
btw. wat zijn de kansen dat je drie keer achterelkaar Neffy downed en dat je drie keer achter elkaar exact dezelfde loot hebt? klein zou je zeggen. toch gebeurde het voor ons. ben benieuwd wat deze week dropt. vast weer 2x wrath, mish'undare en therazanes link. GEIV trans rob plxthxbai!
hehe goh was ik vergeten ZG! bij ons dropt van bijna elke boss Zulian headdresquote:Op maandag 11 september 2006 12:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Bij onze guild krijgen we bijna bij iedere ZG boss deze: http://www.thottbot.com/?i=53652![]()
KloWoWquote:Op maandag 11 september 2006 14:05 schreef kLowJow het volgende:
Morgen voor het eerst eens met WoW beginnen. (tvp)
WTF is je critical hit rating nou weer >.>, en je hit rating ofc o.Oquote:Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef Tain het volgende:
http://wow.rpgbeacon.com/news.php?ID=82
Wat geupgrade versies van bestaande items
lees dan zelfquote:Op maandag 11 september 2006 15:03 schreef Rann het volgende:
Bull shit tbh imho :/
Met zo'n zwaard zou ik zelfs met hunter gewoon melee gaanquote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef Zosk het volgende:
Haha, wat denk je dan...
Zo'n sword...gek![]()
Wie ben jij op Trollbane?quote:
Boomheadshot, Horde.quote:Op maandag 11 september 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wie ben jij op Trollbane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |