indedaad :S ziet er niet erg groot uit idd..quote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 't zullen wel grote zones zijn.
Mag ik hopen althans
ligt aan jou dan. Beleef al sinds de release ontzettend veel plezier aan mn holy pally (moet er alleen niet mee gaan farmen, magoed daar heb ik andere chars voorquote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
indedaad :S ziet er niet erg groot uit idd..
En hoe kunnen mensen nou met pally's spelen O.o net to lvl 10 gegaan, en vind t nu al gewoon ECHT saai ..![]()
dat hopen we iddquote:Op donderdag 7 september 2006 22:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 't zullen wel grote zones zijn.
Mag ik hopen althans
Ompossible.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef viezerdt het volgende:
woot, horde first
das wel gezeliig....tog ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:10 schreef Jimbo het volgende:
Waarom richten we geen fok! guild op ? , met zn alle op 1 server (nog ff kiezen tussen ally en horde, zal horde wel worden neem ik aan ?en dan lekker pwnen
O rly ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:17 schreef tonks het volgende:
Ik had kel'thuzad laatst dood met mijn lvl 20 (toen nog) mage
Hij gaat al dood van mijn FFquote:
uhhhh nieuwe chars allemaal makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Behalve dat mensen geen zin hebben om voor 20 euro hen chars te moven naar een andere server
C'Thun was ook Horde worldfirstquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:01 schreef Zosk het volgende:
Eindelijk een Horde world first, nu stopt eindelijk het gezeik dat alliance het makkelijker heeft.
http://www.wowwiki.com/Kel'Thuzadquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef tonks het volgende:
Kan iemand mij bijpratren over kel'thuzad ik weet niet wie dat is.
Been there, done that.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uhhhh nieuwe chars allemaal makenNieuw begin met je fok-vrinden
Denk niet dat dat veel had uitgemaaktquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef viezerdt het volgende:
je had ook gwn <Fok Guild> moeten makenniet fokkers :>
Nu al?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:20 schreef tonks het volgende:
Net als je geen kunt kan schrijven. nu heb ik die filter gelukkig uit!
Cunt fuck shit!.
wtfquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Tain het volgende:
Gaat die profanity filter eigenlijk nog steeds af als je 'nee' typed?
Volgens mij laat het alleen maar zien dat Nihilum members heeft die 12+ uur per dag WoW spelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef koffiegast het volgende:
Het feit dat nihilum laat alleen maar zien dat ze erg goede guild zijn en zeer skilled.
inspecte er gister 1 die had 817 +healing... (blomsterjohn)quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef koffiegast het volgende:
ik denk niet dat mensen niet kappen met zeiken dat alliance makkelijker heeft in pve, ze hebben bijna in alle aspecten beter en dat windfury ohzo super zou zijn, lulkoek. Alsof 140 ap en 10% stats etc niet helpt? al helemaal als alliance makkelijker overleeft dan horde. Het feit dat nihilum laat alleen maar zien dat ze erg goede guild zijn en zeer skilled. Het verbaasd me dat de shamans nog niet rerolled zijn, tenzij ze mega veel +healing hebbe en MT healers zijn.
Je kan zoveel spelen als je wil, maar binnen zo'n korte tijd zo'n encounter leren is niet iets wat iedere guild kan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij laat het alleen maar zien dat Nihilum members heeft die 12+ uur per dag WoW spelen.
eensch, laat alleen maar zien hoe ziek sommige mensen zijn ... Elke dag spelen is natuurlijk niet erg, maar die mensen moeten er wel ZO ongelofelijk veel tijd in stoppen waarna je toch echt moet afvragen of 't nog wel gezond is :Squote:Op vrijdag 8 september 2006 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij laat het alleen maar zien dat Nihilum members heeft die 12+ uur per dag WoW spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |