resto een dikke pvp specquote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
En wie bepaald wat een pve spec is? weer helemaal niemand![]()
voor druids vind ik resto een dikke pvp spec, swiftmend+NS+HT=win...je mept misschien niet hard maar je blijft wel leven
Feral druids zullen niet boven me komen in dmg meter ook al slack ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef enlightenedwizza het volgende:
uiteindelijk komt het altijd neer op de skills en dedication van de speler
DPSers zijn soms (lees: vaak) te lui om iets vaker op een knopje te rammen waardoor een druid hoger in de DPS komt te staan
Ja, dat is ook zo. Maar wil nog steeds niet zeggen dat je er iets aan hebt als een druid feral specced is.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Een woord, Versatility. Nuff said
Oh, dat zeg jij?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:17 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hij zit ook op GoT in het WoW topic
Druk leven die Legolas![]()
![]()
Niet dan.quote:
Beetje onzinnige samenstelling imoquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef koffiegast het volgende:
http://ctprofiles.net/3520878
lol.....vond link op usa forums
Ik zat in een beginnende guild, sterker nog ik was een van de eerste.quote:
Das minder, en niet aan transferren gedacht? Als je kwaliteit hebt apply dan op www.zerg-eu.com, we zijn net begonnen met wipen in BWL.quote:
Serieus, wat is hier goed aan? Ik heb in mijn blue set nog meer spelldamage dan hij heeft. Sure hij heeft 2k hp meer maar hij zit dan ook vol met epics. Kan niet geloven dat iemand die rommel zo zou dragen terwijl er veel beters te krijgen is (ze doen naxx, neem aan dat ze de rest ook doen of hebben gedaan).quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef koffiegast het volgende:
http://ctprofiles.net/3520878
lol.....vond link op usa forums
AQ heeft de hele avond plat gelegen. Nieuwe hardware zeggen ze dan, volgens mij was er niet echt iets mis met de server maar goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef ne0n het volgende:
gvd tering zooi !!!!!!!
Ahn'Qiraj ligt nog altijd plat, das geen 3 UUR HE BLIZZARD
Nooit ingezeten hoor, ken alleen de GM,quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
AQ heeft de hele avond plat gelegen. Nieuwe hardware zeggen ze dan, volgens mij was er niet echt iets mis met de server maar goed.
edit: toch maar uit total rampage, sitethief?
Klinkt bekend, ook AQ?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik dacht dat je in total rampage zat.
Ik zit zelf al geruime tijd in Fallout, Luci neer afgelopen maandag =).
Uldaman is best leuk vind ik, vooral omdat je zelf de volgorde van bosses kunt bepalen en de laatste boss best zwaar is,quote:Op donderdag 14 september 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
Gister voor het eerst ULDA in geweest. maar ik ging weg omdat ik mega lag had en 2 offline gingen
Oe ik ben jouw wel eens tegen gekomen in Lagrimar. Ja we zijn heel oud, vanaf januari/februari.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef muhahaha het volgende:
AQ ja... ik ken de Zerg wel, dat is een hele oude guild op AQ. De oudste zelfs geloof ik.
Ben Kanniebaal, een ud warlock (jaja ik ga door voor de originaliteit). Mijn broer zit daar ook en die heeft een invite gehad voor de Zerg een tijd terug maar niet gepakt omdat we bij elkaar willen blijven.
Kalaboo is een goeie vriend van me, zat ooit in Zerg,quote:Op donderdag 14 september 2006 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Die ken ik wel ja. Ooit gevraagd of hij bij de guild kon maar dat heb ik toendertijd niet gedaan.
GET THE POSOIN!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Ken hem ook alleen omdat hij vroeg of hij bij de guild kon, verder zie ik hem nu niet meer.
Ben benieuwd of de server vanavond beter werkt met al die nieuwe hardware. Kunnen we weer ZG toen en hopelijk Hakkar een keer neer.
Haha ja of nieuwkomers die zich afvragen waarom we er dan wel in gaan staanquote:Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
GET THE POSOIN!!!!
Ik moet nog steeds glimlachen als ik aan onze RL denk,.
Jin'Do,quote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja of nieuwkomers die zich afvragen waarom we er dan wel in gaan staan.
Valt me op dat er altijd 1tje is die de poison dan niet heeft.
Ach ja vroeg of laat valt de beste man neer en staat ZG op farm, dan gaan we de optional bosses doen (doen nu alleen raptor).
Whaaaaa, cooooool!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:07 schreef Migwi het volgende:
Ga naar:
http://worldofwarcraft.co(...)hall/outlandmap.html
en klik op de verschillende delen van de map in deze volgorde:
Shadowmoon Valley
Blade's Edge Mountains
Nagrand
Netherstorm
Zangarmarsh
Hellfire Peninsula
Terokkar Forest
Surprise!
Nope, en ik wilde het realm-forum nog wel volspammen vandaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef koffiegast het volgende:
kunnen jullie ook niet op de wow forums?
FF dat setje completen danquote:Op donderdag 14 september 2006 19:20 schreef Gloeidoos het volgende:
Als we dan toch gaan strooien met ctprofiles: http://ctprofiles.net/3181421
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |