Waarom zou dat opzoeken zijn? Dat is toch juist een mazzeltje als je dat toevallig net gelezen hebt?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Soempie het volgende:
ja, die weet ik dus. Pas gelezen, maar dat is dus hetzelfde als opzoeken??
Zijn internet doet het niet meerquote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, leeft Asmo eigenlijk nog? Tijdje niet gezien hier...
Nee, nouja.. heb het boek niet gelezen, maar een recentie. En dat kwam dus door macondo, vandaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou dat opzoeken zijn? Dat is toch juist een mazzeltje als je dat toevallig net gelezen hebt?
als je het pas gelezen hebt, is het nu dus gewoon kennis. Ik zie niet in waarom dat opzoeken is.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou dat opzoeken zijn? Dat is toch juist een mazzeltje als je dat toevallig net gelezen hebt?
O! in dat geval...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef MaJo het volgende:
Dubbele punten topic
Be our guestquote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
ik wil ook wel eens mee doen
Wat is het verschil tussen vandaag de recensie hebben gelezen en een maand geleden? Voor hetzelfde geld heb ik er vanochtend college over gehad.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef Soempie het volgende:
Nee, nouja.. heb het boek niet gelezen, maar een recentie. En dat kwam dus door macondo, vandaar.
Dit is uit het vorige topic dus nog 1 puntje waardquote:
Wat is volgens de econoom Levitt in zijn bestseller Freakonomics de oorzaak geweest van de plotselinge daling van de criminaliteit in de VS begin jaren 90?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:45 schreef Sitethief het volgende:
Wat is de vraag?
Niet overal in de VS met gejuich ontvangen, dit standpunt...quote:Levitt legt uit: toen abortus mocht,werd de procedure meteen goedkoper door marktwerking. Vrouwen uit de middenklasse konden altijd al een (illegale) abortus betalen. Maar juist arme moeders, vaak tieners die geen kind wilden of konden opvoeden, profiteerden van de nieuwe wet en lieten in groten getale ongewenste zwangerschappen afbreken.
Een kind dat in armoede opgroeit en door één ouder wordt opgevoed, loopt een veel grotere kans om tot crimineel gedrag over te gaan. De legalisering van abortus leidde tot minder kinderen in die groep, en dus moest het misdaadcijfer 20 tot 25 jaar later wel afnemen, want mannen van begin twintig -uit kansarme milieus plegen veruit de meeste misdaden. `Gelegaliseerde abortus leidde tot minder ongewenstheid', schrijven Levitt en Dubner. `Ongewenstheid leidt tot hoge criminaliteit. Gelegaliseerde abortus leidt dus tot minder criminaliteit.'
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef MaJo het volgende:
Hey bwen Net op tijd voor het dubbele punten topic
Het gaat wat beter, minder timide in ieder geval. Ben uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
250 indeed
hoe gaat het vandaag met je? heb je nog kunnen slapen gisteren?
Heb t boek niet gelezen maar wil allicht een gok doen, legalizeren van drugs, maar dat zal wel niet he?
Alleen is is abortus in de VS toch helemaal niet gelegaliseerd?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet overal in de VS met gejuich ontvangen, dit standpunt...
Soempie +1
de griekse namen zijn niet echt van toepassing hierquote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef BwennieBren het volgende:
Aphrodite en Ares?
jupquote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef BwennieBren het volgende:
Aphrodite en Ares?
Kan me niks schelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef U het volgende:
[..]
de griekse namen zijn niet echt van toepassing hier
En dan nog het verkeerde antwoord ookquote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ow sorry , topic verkeerd doorgelezen en daarbij ongeldig antwoord want ik heb t opgezocht. sorry
dat was toch goed ?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan nog het verkeerde antwoord ook
Niet meer doen he
quote:
Ik wist niet dat Aphrodite en Ares hetzelfde is als Venus en Marsquote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat was toch goed ?
Ik keek op een site van die Botticelli en daar stond National Gallery, Venus and Mars.
Nevermind, zal t niet meer doen
IP Conflictquote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef MaJo het volgende:
Jezus word echt horendol hier... We hebben een computerprobleem waardoor internet het het ene moment op de ene computer doet en daarna weer op de andere (vraag me niet waarom ) alleen die tijd wordt steeds korter en nu doet hij het maar 2 minuten om en om Ik zit dus steeds tussen twee computers heen en weer te gaan, heel frustrerend
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Vulcanus was getrouwd met Venus, die ging vreemd met Mars
Ik vond Homerus niet echt boeiend, maar dat heb ik ook onthouden
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Etcetera het volgende:
ohw... 2 woorden:
Vulcanus
vreemdgaan
Klopt ja Krijg dat ook steeds als melding. Hoe kan ik het oplossen?quote:
Kweenie precies hoe bij jullei de situatie is maar dat kan twee dingen betekenen:quote:Op donderdag 7 september 2006 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja Krijg dat ook steeds als melding. Hoe kan ik het oplossen?
even zoeken naar wat leuksquote:
Ha Helpt het om op de ene pc het ip adres iets hoger te zetten. Van .200 naar .201 bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt ja Krijg dat ook steeds als melding. Hoe kan ik het oplossen?
Kweenie of ze weet hoe dat moet, Kan vanaf hier niet inschatten wat haar computerkennis is.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ha Helpt het om op de ene pc het ip adres iets hoger te zetten. Van .200 naar .201 bijvoorbeeld?
We hebben een netwerk dus alle computers staan met elkaar in verbinding. Het zou kunnen dat beide computers hetzelfde ip hebben. Onze systeembeheerder wordt nu gebeldquote:Op donderdag 7 september 2006 14:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kweenie precies hoe bij jullei de situatie is maar dat kan twee dingen betekenen:
1. jullie router/modem/dhcp server doet raar.
2. Een of andere gare gast heeft beide computers hetzelfde statische ip gegeven.
Okayquote:Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een netwerk dus alle computers staan met elkaar in verbinding. Het zou kunnen dat beide computers hetzelfde ip hebben. Onze systeembeheerder wordt nu gebeld
Welkom in AKQ, zo gaat het hierquote:Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef Sitethief het volgende:
Maak ff een topic in DIG, hoeven we hier niet OT
nee wel ietsje meer hoor Stuk of 15/20. Voor mij is de gezelligheid hier ook een belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:08 schreef peaceman het volgende:
Dus 5 vragen per topic
reken ik goedquote:Op donderdag 7 september 2006 14:18 schreef vipergts het volgende:
op weg gaan
Ja, dat is het..quote:Op donderdag 7 september 2006 14:21 schreef DeSiever het volgende:
Gaat alles op 0 omdat iedereen heeft ge-google-d?
Just go oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 7 september 2006 14:21 schreef DeSiever het volgende:
Gaat alles op 0 omdat iedereen heeft ge-google-d?
Nederland?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:26 schreef vipergts het volgende:
Welk land voerde in 1893 als eerste land het algemeen stemrecht voor vrouwen in.
neequote:Op donderdag 7 september 2006 14:33 schreef peaceman het volgende:
Hmm 2 antwoorden in 1 post gokken... mag dat?
quote:Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt
quote:Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden.
dan maakte iedereen hier overtredingen of nietquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik alvast mijn AKQ-afscheid aankondigen trouwens? Na dit topic vind ik het mooi geweest.
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik alvast mijn AKQ-afscheid aankondigen trouwens? Na dit topic vind ik het mooi geweest.
*terugkijktquote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan maakte iedereen hier overtredingen of niet
Nee, alleen jij eigenlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan maakte iedereen hier overtredingen of niet
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
vraagsteller beslist. de één is wat strenger dan de anderquote:Op donderdag 7 september 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
Tja ik zal wel een zeur zijn, maar waarom heb je regels als ze toch geschonden mogen worden?
ik ook niet. Hij wil gewoon aandachtquote:
mijn stanley wat doe jequote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is het niet, maar als ik er nooit meer ben, zouden jullie je misschien zorgen maken.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ook niet. Hij wil gewoon aandacht
snel editten he, stiekemerdquote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is de nieuwe vraag?
Pitcairn trekt alleen nog even uitvogelen hoe je er kunt komen....quote:Op donderdag 7 september 2006 14:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik zei ook al dat ik skipte, en Pitcairn was al in 1838.
Dubbele punten die je zo meteen weer kwijt bent.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad door naar de volgende vraag, het is zonde om het dubbele punten topic helemaal vol te slowchatten
JAAAA nou weet ik het wel.................quote:Op donderdag 7 september 2006 14:45 schreef MaJo het volgende:
2 gokken in een post vind ik niet kunnen. Je krijgt soms opeens een inval die je dan meteen kan posten, maar dit is gewoon 2 gokken. Telt niet dus.
Ik snap die redenering niet goed, uiteindelijk is er een ranglijst met alle punten. Bovendien beginnen we volgend topic met deze punten, dus als je hier veel scoort sta je meteen bovenaanquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dubbele punten die je zo meteen weer kwijt bent.
Voor bezoekers... toerisme is niet echt aan de ordequote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Pitcairn eigenlijk toegankelijk voor 'toeristen'??
Aangezien er nog steeds discussie over was hak ik gewoon de knoop door zodat we weer verder kunnen. Het is niets persoonlijks hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
JAAAA nou weet ik het wel.................
sjeees
Volgend topic iedereen op 0 toch?? Dus geen ranglijst?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap die redenering niet goed, uiteindelijk is er een ranglijst met alle punten. Bovendien beginnen we volgend topic met deze punten, dus als je hier veel scoort sta je meteen bovenaan
Nee, iedereen begint weer bij 0 maar de ranglijst blijft bestaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Volgend topic iedereen op 0 toch?? Dus geen ranglijst?
Punten, in dit topic behaald, tellen wel op de 'eeuwige ranglijst' nog mee, maar kunnen toch nooit de beginranglijst vormen vanaf deel 251?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, iedereen begint weer bij 0 maar de ranglijst blijft bestaan.
Een ranglijst waar iedereen op 0 staat?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee, iedereen begint weer bij 0 maar de ranglijst blijft bestaan.
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Hey mensen!
Ja dat klopt, maar vanaf topic 251 verdien je gewoon weer punten.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Punten, in dit topic behaald, tellen wel op de 'eeuwige ranglijst' nog mee, maar kunnen toch nooit de beginranglijst vormen vanaf deel 251?
Waarom snapt iedereen het niet Vanaf topic 251 begint iedereen weer bij 0 en kan gewoon weer punten halen. Je moet het zien alsof dat het eerste topic zou zijn. Ondertussen blijft de oude score staan en die wordt aan het eind van het jaar opgeteld. Dit wordt gedaan zodat nieuwe spelers niet het gevoel hebben dat ze nooit ergens bovenaan kunnen belanden. Duidelijk?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een ranglijst waar iedereen op 0 staat?
Die oude score zou dan toch ergens anders bewaard worden? Dat werkt alleen maar verwarrend. Bovendien kunnen en er dan beter wat scherpe plaatjes in de OP.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom snapt iedereen het niet Vanaf topic 251 begint iedereen weer bij 0 en kan gewoon weer punten halen. Je moet het zien alsof dat het eerste topic zou zijn. Ondertussen blijft de oude score staan en die wordt aan het eind van het jaar opgeteld. Dit wordt gedaan zodat nieuwe spelers niet het gevoel hebben dat ze nooit ergens bovenaan kunnen belanden. Duidelijk?
ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 7 september 2006 14:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die oude score zou dan toch ergens anders bewaard worden? Dat werkt alleen maar verwarrend. Bovendien kunnen en er dan beter wat scherpe plaatjes in de OP.
De oude score wordt ook ergens anders bewaard. We beginnen dus met een hele korte lijst (alleen mensen die in topic 250 punten halen)quote:Op donderdag 7 september 2006 14:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die oude score zou dan toch ergens anders bewaard worden? Dat werkt alleen maar verwarrend. Bovendien kunnen en er dan beter wat scherpe plaatjes in de OP.
Maar.. mij gaat het allemaal niet meer aan. Ik laat de opvoeding van de puber over aan de moeder.
Dus de nieuwe telling begint vanaf topic 250? Logischer zou naar mijn mening zijn dat het begint vanaf topic 251, toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
De oude score wordt ook ergens anders bewaard. We beginnen dus met een hele korte lijst (alleen mensen die in topic 250 punten halen)
het is toch veel logischer na 250 topics? 1 t/m 250, 251 t/m 500 enzquote:Op donderdag 7 september 2006 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik bedenk net dat we vanaf 250 op 0 zouden gaan, dus de oude score zijn de punten tot topic 249 (die dus in de OP staan schaap). In topic 251 zet ik alleen de punten van 250 neer, dan beginnen we dus opnieuw.
mee eens, had ik ook al eerder gepost. Iedereen op 0 dus in topic 251.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus de nieuwe telling begint vanaf topic 250? Logischer zou naar mijn mening zijn dat het begint vanaf topic 251, toch?
Ja eigenlijk wel maar omdat de score altijd een topic achter loopt ben ik een beetje in de war nu Ja dus toch vanaf topic 251 nieuwe punten (en die staat dan in topic 252). Zo, we zijn er uitquote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
het is toch veel logischer na 250 topics? 1 t/m 250, 251 t/m 500 enz
De t was al geweest en de reden was de aanslag op heydrichquote:Op donderdag 7 september 2006 15:01 schreef Oxyligen het volgende:
Litice? Hebben ze de Britten onderdak verleend?
juist, nu klopt iequote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar omdat de score altijd een topic achter loopt ben ik een beetje in de war nu Ja dus toch vanaf topic 251 nieuwe punten (en die staat dan in topic 252). Zo, we zijn er uit
woohoo!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slowchat is de bom! Al slowchattend gaan we ten onder..
Inderdaad, tot nu toe zijn er 4 spelers die punten hebben gehaald in dit topicquote:Op donderdag 7 september 2006 15:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
mee eens, had ik ook al eerder gepost. Iedereen op 0 dus in topic 251.
Dit is iig een topic waarin weinig punten gehaald zullen worden
Inderdaad ja, glad we settled that Zo verwarrend om er steeds een topic bij op te moeten tellen Maar ik heb hem helemaal door nuquote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
juist, nu klopt ie
Dit is gewoon het laatste topic waarin punten voor de huidige ranglijst behaald kunnen worden. In topic 251 staat dus de 'eindstand'.
[..]
woohoo!
Waarvan 1 ten onrechtequote:Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, tot nu toe zijn er 4 spelers die punten hebben gehaald in dit topic
Die heb ik niet meegeteldquote:
Niet echt neequote:Op donderdag 7 september 2006 15:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
niet lief!
2 onterechtquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:16 schreef ChrisJX het volgende:
Nu een serieuze: Ararat, Turkije.
Over die gebrekkige topografiekennis verbaasde ik me ookquote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef MaJo het volgende:
Jongens de Kilimanjaro staat in Tanzania/Kenia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Araratquote:Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef MaJo het volgende:
Ararat is toch Armenië? Of beslaat ie meerdere landen?
quote:De met eeuwige sneeuw bedekte berg ligt in het oosten van het land, dicht bij de grens met Armenië en Iran.
Ah ok. Ik heb met een Armeen gewoond en die zat altijd te zeiken over berg Ararat dus vandaarquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ararat
[..]
Of:quote:Op donderdag 7 september 2006 15:23 schreef Supersheep het volgende:
O of O, the Oprah agazine. Maar dit reken ik goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:
O-Magazine
m'n schapenfoto al gezienquote:Op donderdag 7 september 2006 15:23 schreef Supersheep het volgende:
Lachen als de puntjes naar Homdeck gaan..quote:Op donderdag 7 september 2006 15:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb hem al hoor
Dat is d'r productiemaatschappij, dacht ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
harpo
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 15:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat is d'r productiemaatschappij, dacht ik.
Dat is snel Maar helemaal goedquote:Op donderdag 7 september 2006 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Gayle King
zelfs ik heb het niet gezien geeft niet hoor Bwennie, foutjes gebeurenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:20 schreef BwennieBren het volgende:
Niemand heeft overigens gemerkt dat ik Etcetera per ongeluk maar 1 punt heb gegeven in het begin van deze topique, maar ik heb het aangepast. Excuus Etcetera
Ik zit te kijken Ze had het net over Gaylequote:Op donderdag 7 september 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Ze noemt het zelf O magazine (ja ik kijk oprah ), maar het heet natuurlijk gewoon O. Daarom zei ik dat later ook nog.
Jee
Hoe heet de beste vriendin van Oprah die ze altijd zit te prijzen en die regelmatig bij haar in de show is geweest?
Oh ja, is het nog gelukt Hom met die muur?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga weer even klussen met mn 2 linker handen...
Oh echt maar ze heeft het ook wel vaak over haar Is het een leuke aflevering? Ik kijk altijd 's nachts.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zit te kijken Ze had het net over Gayle
Volgens mij noemt ze het tijdschrift zelf ook O magazine ja.
ja, al heb ik er wel een speciaal middeltje voor gekocht. Nu ga ik het even voorstrijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:31 schreef BwennieBren het volgende:
Oh ja, is het nog gelukt Hom met die muur?
nr 21!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
manu, hand of fate
je zit er dicht bij...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:33 schreef vipergts het volgende:
showgirls
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:36 schreef BwennieBren het volgende:
Van die 2 DUFFe wijven, sjiiiiiiiiiiiiit hoe heet ie ook alweer?
Nummer 2!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die stond lang op 1
from justin to kelly
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken er helemaal niets van.. maar dat is dus iets goeds, begrijp ik..
Ik ben naar de club.. iedereen bedankt en tot later..
nr. 33 zie ik net. kutfilmquote:Op donderdag 7 september 2006 15:33 schreef Homdeck het volgende:
en gigli
So you'll be back?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nr. 33 zie ik net. kutfilm
maar nu ben ik echt weg
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nr. 33 zie ik net. kutfilm
maar nu ben ik echt weg
♫ Love is in the air ♪quote:
Heeft iemand je dat gevraagd dan?quote:
half goedquote:Op donderdag 7 september 2006 15:45 schreef MaJo het volgende:
Chirac en De Villepin?
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:47 schreef macondo het volgende:
Chirac Jospin
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:48 schreef MaJo het volgende:
Hier alvast het nieuwe topic: Algemene Kennis Quiz Deel 251 - Back to basic