Op 0?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Gaat alles in #250 op 0?
En hoe heet het boek?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
Paul Theroux?
In een grote kluis!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:46 schreef ChrisJX het volgende:
We bewaren ze toch wel ergens he?
Ik moet op de één of andere manier denken aan een soort mysterieus iets of detective?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef peaceman het volgende:
Definieer het woord bekend in jouw visie en ik kan je er antwoord op geven
Pa Fox is idd niet zo'n fijne man... Wel een fijn boek..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef pyl het volgende:
Da's die eikel uit The mosquito coast.
Ik las m op de middelbare school voor mijn Engelse lijst. In 1 weekend uitgelezen en later gekocht bij een 2e hands boekwinkel...mooi geschreven.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:12 schreef pyl het volgende:
Mooi, fascinerend boek, maar ik kon maar weinig sympathie voor meneer opbrengen. De film schijnt rampzalig te zijn, maar die heb ik - tot mijn spijt - nooit gezien.
Even denken over een (vervolg)vraag.
Oeps!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:13 schreef MaJo het volgende:
Doe maar niet een vervolgvraag
Niet helemaal goed. Eigenlijk helemaal niet goed. Maar toch....quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef macondo het volgende:
Treinreis door Engeland
Nou vooruit, ik keur het goed. Hij reisde inderdaad langs de hele kust van het Verenigd Koninkrijk, en deed dat grotendeels te voet, soms met de trein ...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:32 schreef macondo het volgende:
Langs de kust neem ik aan. Verder is dit het enige reisboek van Theroux wat ik niet gelezen heb, ken het alleen van de achterflap. Beter dan dit gaat mijn antwoord niet worden...
Hmmm...... ja, da's waar. Maar dat deed je in de tijd dat ik macondo's antwoord aan het goedkeuren was. Soms gaat dat zo, hier.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:38 schreef MaJo het volgende:
Hey ik had dat van te voet gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |