je mag toch ook niet meer terug naar sterrenburg? volgens mij is het daar al enige tijd eenrichting verkeerquote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
KUT! Boete van ¤ 58,-
Ik ging 47 waar je 30 mocht. Je weet wel Kevin waar het nu afgesloten is bij Dubbeldam richting de Tango. Als je dan weer terug naar Sterrenburg wil moet je over de Oudendijk....daar mag je dus maar 30....staan geen flitsplalen....
Nee nooitquote:Op donderdag 7 september 2006 13:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
je mag toch ook niet meer terug naar sterrenburg? volgens mij is het daar al enige tijd eenrichting verkeer
58 euro is nietzoveel
jij rijd toch nooit te hard?
dan is dat veranderd? je mocht eerst niet meer terugquote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee nooit
Van Sterrenburg naar Dubbeldam moet je idd omrijden maar terug kan wel... alleen ja daar mag je maar 30...
jij moet nietzoveel in je apc rijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef escape_nl het volgende:
Ik dacht een prius nooit harder ging dan 45? of ben ik in de war met andere wagentjes?
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef escape_nl het volgende:
Ik dacht een prius nooit harder ging dan 45? of ben ik in de war met andere wagentjes?
19" en liefst 1U inderdaad. Budget zal liggen tot max 1500 denk ik momenteel. Kheb de staatsloterij nog niet gewonnen. Als het budget de 11e omhoog gaat weet je genoeg..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:12 schreef NeHoX het volgende:
Voor nieuwe server hardware zou ik trouwens voor een X2 of Core Duo gaan...
Waarom bakken met geld uitgeven aan dual opterons blaat als het goedkoper en in dit geval ook een stuk beter kan...
Als iemand mij een budget geeft kijk ik wat voor hardware hier binnen ligt...
Wil trouwens dan ook weten in wat voor kast het geplaatst moet worden. Ik gok 19" server rack? Hoeveel "U"?
over 3 uur heb ik hem zelf ook al wel gelezen. heb hem nu effe nodig voor in mijn tussenuurquote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef ursel het volgende:
ben over 3 uur thuis.
- 3yr GOLD Support, 4Hr Onsite Response (24x7), Software Support, TAM Service [Inbegrepen in prijs] Aanbevolenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:43 schreef Timminater het volgende:
klik hier effe ursel
lijkt mij een prima systeem.![]()
zet bij dell zelf altijd garantie naar 1 jaar, scheelt veel en de garantie van dell heb je toch nooit nodigquote:Op donderdag 7 september 2006 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
- 3yr GOLD Support, 4Hr Onsite Response (24x7), Software Support, TAM Service [Inbegrepen in prijs] Aanbevolen
- 512MB FB 533MHz Memory (2x256MB single rank DIMMs) [Inbegrepen in prijs]
-Nu Vanaf ¤ 2.199
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
19" en liefst 1U inderdaad. Budget zal liggen tot max 1500 denk ik momenteel. Kheb de staatsloterij nog niet gewonnen. Als het budget de 11e omhoog gaat weet je genoeg..![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef Sickert het volgende:
@ Jp
hoe zet ik die a8n32 op raid 0?
ben nu mn files aan t saven en dan gata alles er af over een goed half uur
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef ursel het volgende:
BTW,
Als het goed is draait er momenteel een back-up van de TS server op een nieuw IP.
Zou eenider zo vriendelijk willen zijn om van het nieuwe IP gebruik te gaan maken. Mochten er fouten zijn kan tot morgen nog terug gevallen worden op het oude ip en kan ik nog aanpassingen doen.
Nieuwe IP wordt: 85.92.128.89
(Oude is 85.92.128.91)
Alle settings en dergelijke zijn hetzelfde gebleven. Heb gisteren al met Timmi er gezeten en werkte goed, dus ik verwacht geen problemen en kan ik alvast beginnen met de grote servers re-organisatie.
Ik wil jou echt nooit meer horen klagen over hardrijders die op de snelweg 130 rijden ipv 120!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
KUT! Boete van ¤ 58,-
Ik ging 47 waar je 30 mocht. Je weet wel Kevin waar het nu afgesloten is bij Dubbeldam richting de Tango. Als je dan weer terug naar Sterrenburg wil moet je over de Oudendijk....daar mag je dus maar 30....staan geen flitsplalen....
toch maar gaan raid 0 op jp's adviesquote:Op donderdag 7 september 2006 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik wil jou echt nooit meer horen klagen over hardrijders die op de snelweg 130 rijden ipv 120!
Lang leve EAquote:Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef drbravo het volgende:
wat een bere patch zelfs die van i3d geeft aan patchen mislukt, als ik vanaaf tijd heb gaat bf2 er weer af en begin ik gewoon op nieuw en zet hem dan gelijk op C:
Tot nu toe is (zover ik vernomen heb) alleen bravo de enige die problemen heeft met zijn patch. Dus waarom geef je EA de schuld van een mogelijke verkeerde installatie van bravo??quote:
Dat is wel waar maar ik weet zeker dat als ik mijn werk zo zou doen als dat EA/DICE dat doet, dat ik over een paar maanden duimen zit te draaien!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:34 schreef ursel het volgende:
Tuurlijk EA is niet alles, maar om nou elke keer te gaan brullen dat EA het was die die scheet gelaten heeft gaat ook weer ver..![]()
Jezus, op je tenen getrapt of zo... Damn... Was maar een geintje hoor... Of heb je aandelen in EA?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Tot nu toe is (zover ik vernomen heb) alleen bravo de enige die problemen heeft met zijn patch. Dus waarom geef je EA de schuld van een mogelijke verkeerde installatie van bravo??![]()
Tuurlijk EA is niet alles, maar om nou elke keer te gaan brullen dat EA het was die die scheet gelaten heeft gaat ook weer ver..![]()
Hier heeft Ursel een puntje.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Tot nu toe is (zover ik vernomen heb) alleen bravo de enige die problemen heeft met zijn patch. Dus waarom geef je EA de schuld van een mogelijke verkeerde installatie van bravo??![]()
Man, wat heb ik nu weer op me hals gehaald? Ik zeg enkel met een geintje "lang leve EA", en het is gelijk hommeles... Beetje jammer...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier heeft Ursel een puntje.![]()
Zonder enig persoonlijk verwijt naar iemand vind ik toch ook dat het geflame naar EA niet altijd erg correct. Er gaat nogal eens wat mis maar ik heb het idee dat we nu aan het doorslaan zijn en op alle slakken zout gaan leggen. Zelf zou ik commentaar niet zo ongezout uiten maar eerder wat nuanceren en onderbouwen.
Aan de andere kant,,. "slechte reclame is ook reclame", zodoende valt hun naam hier herhaaldelijk en kan iedereen het logo dromen. is ook weer zo.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Man, wat heb ik nu weer op me hals gehaald? Ik zeg enkel met een geintje "lang leve EA", en het is gelijk hommeles... Beetje jammer...
laat ook maar...
Lekker weertje he?![]()
Bij jou zijn het woorden, bij anderen zijn het daden!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik wil copyright op de topic naam want BeF is mijn Woord
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Bij jou zijn het woorden, bij anderen zijn het daden!
DELL en goede supportquote:Op donderdag 7 september 2006 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
- 3yr GOLD Support, 4Hr Onsite Response (24x7), Software Support, TAM Service [Inbegrepen in prijs] Aanbevolen
- 512MB FB 533MHz Memory (2x256MB single rank DIMMs) [Inbegrepen in prijs]
-Nu Vanaf ¤ 2.199
Wat adviseer je dan eigenlijk als een goede game-server, 1u, 19" en tot 1500 euro??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:27 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
DELL en goede supportPersoonlijk geen ervaring mee maar van de mensen op me stageplekken waar ik heb gelopen kon DELL ongezien de tering krijgen
(voor de mensen die de automatiserings gids lezen stond er een tijd geleden ook een artikeltje in over dat HP en IBM de beteren waren qua support)
hmm heeft je provider geen standaard configs die je kan uitchecken?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef ursel het volgende:
Kleine opmerking nog voor degene die gaan snuffelen voor die server. Het gaat me puur om een samenstelling, niet of die ergens anders goedkoper is. Ik wil hem gewoon bij mijn provider bestellen en laten assembleren.
Maak dan gebruik van de juiste smilies zodat ik weet dat ut een geintje is..quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jezus, op je tenen getrapt of zo... Damn... Was maar een geintje hoor... Of heb je aandelen in EA?![]()
Ps: Ik had ook troubles met de incremental... Full niet...
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm heeft je provider geen standaard configs die je kan uitchecken?
1024 geheugen versie kost 1250 euro. Maar hoorde wat mensen klagen dat ik geen opteron moest nemen maar dualcore ofzo. Dus vandaar mijn vraag, zijn er betere samenstellingen mogelijk voor een prijs tot 1500.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef ursel het volgende:
In hardware ben ik niet 100% in thuis. Maar voor een leuke game-server, is de onderstaande setting dan wat, of zijn er ondertussen alweer betere prijs/prestatie verhoudingen??
Processor AMD Opteron 170 2.0Ghz Dual Core
Moederbord Supermicro H8SSL-i
Geheugen 2048MB DDR
Opslag 160GB 7.200RPM (S-ATA)
RAID Controller -
Netwerk 2x 1000Mbit (Intel)
VGA Onboard
Kast Supermicro SC811T-260
Voeding 200 Watt
Nee ik ook niet, dacht er eigenlijk ook niet bij na, toen ik het zei als geintje...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Maak dan gebruik van de juiste smilies zodat ik weet dat ut een geintje is..![]()
Verder niet op mijn tenen getrapt, maar snap het geblaat op EA niet altijd..![]()
Als ik ergens een schijthekel aan heb gebruik ik het gewoon niet meer. Of ik ga klagen/spammen bij EA. Maar ga niet bij elke scheet zeggen dat EU kut is..
Misschien is dat mijn mentaliteit ofzo.. Eniwee, ik wou het gewoon kwijt. wou niet weer een rel op poten zetten ofzo..![]()
Nou denk je zowiezo niet vaak na, maar dat houden we maar buiten beschouwing..quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, dacht er eigenlijk ook niet bij na, toen ik het zei als geintje...
schrap de raid.. tenzij je schijven redundant wilt inrichten.. Als t kan een raptor erin (bloedjesnel die dingen)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
1024 geheugen versie kost 1250 euro. Maar hoorde wat mensen klagen dat ik geen opteron moest nemen maar dualcore ofzo. Dus vandaar mijn vraag, zijn er betere samenstellingen mogelijk voor een prijs tot 1500.
Ik drink geen alcohol... Maar een colaatje is ook goed... En ik ben idd altijd snel met mijn reacties/mening, maar meestal na het submitten denk ik van... hummm even aanpassen, maar dat doe ik niet... hoogstens doorstrepen, maar zal het nooit weghalen, dat vind ik childish... en ik raak te snel geagiteerd...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou denk je zowiezo niet vaak na, maar dat houden we maar buiten beschouwing..![]()
Kom, drinken we volgende week gezellig weer een biertje..![]()
EH ik denk dat je met een 200 watt voeding niet echt ver komt trouwens..quote:Processor AMD Opteron 170 2.0Ghz Dual Core
Moederbord Supermicro H8SSL-i
Geheugen 2048MB DDR
Opslag 160GB 7.200RPM (S-ATA)
RAID Controller -
Netwerk 2x 1000Mbit (Intel)
VGA Onboard
Kast Supermicro SC811T-260
Voeding 200 Watt
tja krijg je he, moet je maar niet te hard rijden met je scheurmonster!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
KUT! Boete van ¤ 58,-
Het Grote BoF! BF2 Topic: Aankomende zaterdag ook BeF!
wie gebruikt er nou ook media player?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef Sickert het volgende:
@ Jp
hoe zet ik die a8n32 op raid 0?
ben nu mn files aan t saven en dan gata alles er af over een goed half uur
sys begon een beetje te kuttenvage media player audio settings die constant flipten etc
hohohoquote:Op donderdag 7 september 2006 18:15 schreef Sickert het volgende:
whehe
down ik dus de full patch (omdat ik op mn game pc alles nieuw moet instaleren)
vraagt ie nog om 1.3.. en dan Jp maar zeggen dat we EA niet mogen afzeiken
het zijn gewoon een stel PRUTSERS
maargoed hij doet t wel gewoon
zolang JP het maar goed vindtquote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hohoho![]()
heb mijn eigen mening gegeven..van mij mogen jullie alles hoor schatjes van me.![]()
jedi
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie gebruikt er nou ook media player?![]()
nee infantry onlyquote:Op donderdag 7 september 2006 19:21 schreef Sickert het volgende:
mensjes vanavond Poe? vanaf een uur of 8?
dan doen Ferdi en ik mee
hmm als je maar wel een server zoekt die gepatched is tegen de poe 1.4 patch bug :/ anders heb je ook niet veel speelplezierquote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Fallen is inf only en Orel deels ;P
mp pwned normaalquote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie gebruikt er nou ook media player?![]()
Zo wordt die aangeboden.. :Squote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
EH ik denk dat je met een 200 watt voeding niet echt ver komt trouwens..
Dat bepaal ik zelf wel jah!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik wil jou echt nooit meer horen klagen over hardrijders die op de snelweg 130 rijden ipv 120!
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Mr_Baus het volgende:
RICK JAMES BITCH!!!!
DE SKETCH!!! NU OP DE BOX!!!!!
danke heb er denk ik al 1 gevondenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind al die patch problemen echt vreemd... Ik doe altijd incremental patch, en het is altijd goed gegaan... Ok, de patches zelf waren wat minder maar het instaleren is nooit fout gegaan...
En goede webcams.. ze bestaan wel hoor! Stervensduur...
In de normale prijsrange is een Logitech Quickcam de beste keus, nooit echt last gehad van sneeuw
ik ga nu meteen kijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef RudyCarell het volgende:
FUCK YOUR COUCH NIGGA!
net afgelopenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ga nu meteen kijken
dat stukje is zo fucking grappig
KLOPT!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel jah!![]()
pffff, dat worden nog 9 zware uurtjes ....quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:39 schreef BattleLies het volgende:
MOGUH!! nog even volhouden en dan is het WEEKEND!!!!
LOL!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
@lies, ik neem aan dat je vandaag op msn zit? kom ik nog ff langs om laatse dingen voor morgen af te stemmen![]()
SPAMMERDESPAM!!!!
Morgen zuip/gezelligheidsmeet bij JP & Lies!!![]()
het betreffende topique zal ondehand wel bekent zijn...
-edit-
Lies je weet dat ik een inet n00b ben, stuurde jij nu een berichtje via bandoffokkerssnap er weer geen reet van
![]()
dat zuipfeestquote:
ben ik... ik ben goed in kaartje blazenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat is voor zuipers .. grote jongens weet je wel
kaartje blazen??????quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben ik... ik ben goed in kaartje blazen![]()
Je noemt hem geen zuiper maar ondertussen weet je niet wat kaartje blazen isquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:41 schreef BattleLies het volgende:
kaartje blazen??????
Ik ben ook geen zuiperquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je noemt hem geen zuiper maar ondertussen weet je niet wat kaartje blazen is
mamaquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:48 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben ook geen zuiperDus ik weet van niks .. ik woon gewoon toevalig in het huis waarin er gezopen wordt! Maar er moet er 1 nuchter blijven om alle jongens in de gaten te houden
9 uur * 7 dagen (dat zal wel 5 zijn) = 63 uur! (45 dus)quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffff, dat worden nog 9 zware uurtjes ....![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben vandaag volgens de wet officieel volwassen![]()
![]()
Gefeliciteerd! Dit weekend Infantry Only? Wil het wel eens proberen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Overigens: Infantry Only![]()
Gister aardig wat leuke potjes met Punisher gespeeld en er is ook veel meer sprake van teamplay nu.
@diamond, feli kerelquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
18 dusof ben je pas vanaf 21 volwassen
Ik zou het niet weten, ben ondertussen 23 maar ben nog steed niet volwassen
jij moet van baan verandenderen! echt goed gerekendquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
9 uur * 7 dagen (dat zal wel 5 zijn) = 63 uur! (45 dus)
90 uur - 63 uur = 27 uur! wanneer maak je die dan?![]()
Goed he helemaal zelf uitgerekend zonder economische/administratieve studie!!
quote:
Hee, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Overigens: Infantry Only![]()
Gister aardig wat leuke potjes met Punisher gespeeld en er is ook veel meer sprake van teamplay nu.
Thnx, echt wel! Je zat zelfs in onze squad. Stond nog op je ingezoomd even. Maar Punisher en ik zaten al zowat de hele dag te spelen en hadden geen zin meer. Was wel een leuk rondje ooverigens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee, gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb nog 1 potje met jullie meegedaan maar volgens mij hadden jullie het niet eens door dat ik in jullie team zat![]()
Ok maar ik had een paar keer iets gezegd over de ingame chat en niemand reageerde!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx, echt wel! Je zat zelfs in onze squad. Stond nog op je ingezoomd even. Maar Punisher en ik zaten al zowat de hele dag te spelen en hadden geen zin meer. Was wel een leuk rondje ooverigens.
thnxquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:39 schreef Timminater het volgende:
mogge, vandaag een dagje vrij
@diamonded GEFELICITEERD*O**O*
Volgens mij is er een nieuwe bf2cc versie...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Jongens ik probeer de server op infantry only te zetten maar heb geen idee waar dat kan in BF2CC. Iemand een ideetje ?
Dus admins, je weet wat je te doen staat!quote:BF2CC Version 1.4.2439 Released Sep 5, 2006
Thnxx!!quote:
Klopt, maar met de oude kom je niet eens meer ingelogd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Volgens mij is er een nieuwe bf2cc versie...
[..]
Dus admins, je weet wat je te doen staat!
Bravoquote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Breuls het volgende:
bravo vond het leuk het forum te vervuilen met een shitload aan nietszeggende topics. FOK!forum is niet de plek om zomaar zulke spelletjes te spelen, dus ga dat maar lekker elders doen.
zeer waarschijnlijk heet het "no vehicles". ja je zoekt je rot op infantry only, maar ze geven het een andere naamquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Jongens ik probeer de server op infantry only te zetten maar heb geen idee waar dat kan in BF2CC. Iemand een ideetje ?
2500 punten op een dag?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk heet het "no vehicles". ja je zoekt je rot op infantry only, maar ze geven het een andere naam
gisteren met infantry only volgens mij 2500 punten gehaald ofzo. vind het ideaal. mashtuur is ook een stuk leuker zo. en teamwork is er wel meer inderdaad.
@eikel. gisteren zei ik nog via de ingame chat dingen tegen je![]()
Ik heb je niet gehoord, sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
@eikel. gisteren zei ik nog via de ingame chat dingen tegen je![]()
Jij bent gewoon te lui om te lopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:51 schreef domolanglekker het volgende:
infantry only.. brr zet je 5 stappen wordt je weer neergemaaid van 700 meter ver door een g36ENee geef mij maar een tank of een APC
ik ga er gewoon in met volle moed, we zien, alleen denk ik dat ze best buggys hadden kunnen houden...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:51 schreef domolanglekker het volgende:
infantry only.. brr zet je 5 stappen wordt je weer neergemaaid van 700 meter ver door een g36ENee geef mij maar een tank of een APC
gewoon met 64 players op een 16 map spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoorde ik al ja maar dan nog is het Dalian een tering-eind lopen. Kortom, niet echt do-able terwijl het in het normaal wel een leuke map is. Ach ja
Das mooi, mien jong!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er zaterdag weer na een lange tijd
werkt in BF2142 FULL VERSION, weet niet hoe je op BF2 komt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef domolanglekker het volgende:
hmm als je je hebt opgegeven voor dat veteranen programma zou je met patch 1.4 de mogelijkheid krijgen tot een taunt ofzo? nog niks van gezien of heeft EA weer eens wat vergeten te implementeren (zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om c4 en claymores weer op te pakken)
Hoe komt dat denk jij??? (iedereen mag zijn menig daarover geven hoor!)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef domolanglekker het volgende:
maarja teamplay is altijd ver te zoeken
OMDAT ER STOND DAT JE MET PATCH 1.4 DE BESCHIKKING KREEG OVER EEN TAUNT!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
werkt in BF2142 FULL VERSION, weet niet hoe je op BF2 komt...
lees de laatste zin maar.. dit laat enkele opties over:quote:As a reminder of your heroic efforts in Battlefield 2, we are pleased to announce that you will also be awarded an exclusive Veteran indicator next to your name in Battlefield 2142, so other players will recognize that you’ve had a tour of duty in Battlefield 2. You will also receive an immediate promotion in Battlefield 2142, which will let you choose an unlock. Finally, you will receive a new verbal taunt to use in Battlefield 2.
omdat je je suf schiet met die anti tank dingen maar een andere mongool de punten krijgt omdat ie de killende raket loslaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk jij??? (iedereen mag zijn menig daarover geven hoor!)
He Niels, lekker hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef escape_nl het volgende:
he chiel kerel alles lekker???
Ik vroeg hoe het kwam dat de teamplay ver te zoeken is!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:44 schreef domolanglekker het volgende:
omdat je je suf schiet met die anti tank dingen maar een andere mongool de punten krijgt omdat ie de killende raket loslaat
Hans Anders?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:45 schreef domolanglekker het volgende:
die POE mod zuigt trouwens hard zeg :/ op die leopard tank zit me een wazig richt ding.. raak geen hol met die zooi![]()
Als een simpel kruisje te veel is om aan te geven waar je mitrailleur op richt teveel is moeten ze maar gaan breien ipv mods makenquote:
oke komt ie.. wel opletten he:quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het kwam dat de teamplay ver te zoeken is!!![]()
[..]
Ik denk optie 1, ze gaan echt niet het risico lopen weer BF2 te verkloten door iets heel nieuws erin te doen... En in 2142 zijn er taunts...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
OMDAT ER STOND DAT JE MET PATCH 1.4 DE BESCHIKKING KREEG OVER EEN TAUNT!
[..]
lees de laatste zin maar.. dit laat enkele opties over:
1) De aap die deze text daar heeft gezet bedoelde dat de taunt voor bf2142 is
2) De apen die bij EA/DICE werken zijn vergeten de taunts in te voeren3) t was een lokkertje van EA/dice en ze voeren t gewoon niet in
schijnt dat de geluiden voor taunts wel in je bf2 map staan ergens..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik denk optie 1, ze gaan echt niet het risico lopen weer BF2 te verkloten door iets heel nieuws erin te doen... En in 2142 zijn er taunts...
Hij heeft wel enorme pech gehad hoor! 3e persoon op de wereld die door een pijlstaartrog is gedood.. en dat alleen maar omdat het beesie precies in zijn hart stak!quote:
Maak dan op z'n minst een leuke cartoon/grapquote:
das dan het grootste probleem, als ik ga teamspelen dan weet ik dat ik automatisch veel punten krijg. speel ik met diamond en eikel dan gaat het altijd goed met teamwork. ga je dood wordt je gerived, je krijg ammo, je neemt samen vlaggen over. als je naar elkaar luistert dan kan je de hele wereld aan en sta je netjes 1,2 en nummer 3 van de lijst.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
oke komt ie.. wel opletten he:
4) je denkt wtf en gaat als een kip zonder kop rondrennen als een andere klasse om nog wat punten te vergaren..
Kreeg hem ook maar in mail...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een leuke cartoon/grap
Oei oei oei, daar maak je hier vast geen vrienden meequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
das dan het grootste probleem, als ik ga teamspelen dan weet ik dat ik automatisch veel punten krijg. speel ik met diamond en eikel dan gaat het altijd goed met teamwork. ga je dood wordt je gerived, je krijg ammo, je neemt samen vlaggen over. als je naar elkaar luistert dan kan je de hele wereld aan en sta je netjes 1,2 en nummer 3 van de lijst.
net ook weer telkens rond de honderd punten gescored met infantry only. en ik vind het lekker zonder tanks en apc, omdat elke noob in een tank of apc kan rijden en kills kan maken.
niet zoals escape door karkand heen rijd iigquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Oei oei oei, daar maak je hier vast geen vrienden mee![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef domolanglekker het volgende:
en mja infantry only is er ook alleen maar ingezet omdat EA toegeeft aan huilende noobs die t niet kunnen hebben dat ze keihard worden geowned door de voertuigen omdat ze als een kip zonder kop rondrennen.. Beetje teamwork en de tank en apc hoeren durven zonder infantry support ook niet meer karkand in te rijden.. maarja teamplay is altijd ver te zoeken dus dan maar toegeven aan het gehuil he
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet zoals escape door karkand heen rijd iig
het gaat bij escape alleen fout als ik en wallie op m gaan jagenen dat is al een hele tijd geleden
vanavond Poe2 rond een uur of 8![]()
Met:
[BoF]Fjd
[BoF]Sickert.nl
[BoF]Veer.nl
[BoF] Incolumis
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef Incolumis het volgende:
nee ik bedoel de gebruiker (jij dus) verwijderen van de stoel, en een pro aan het werk zetten
gooi je pc eens helemaal leeg en probeer het dan opnieuw
your damn rightquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef domolanglekker het volgende:
en mja infantry only is er ook alleen maar ingezet omdat EA toegeeft aan huilende noobs die t niet kunnen hebben dat ze keihard worden geowned door de voertuigen omdat ze als een kip zonder kop rondrennen.. Beetje teamwork en de tank en apc hoeren durven zonder infantry support ook niet meer karkand in te rijden.. maarja teamplay is altijd ver te zoeken dus dan maar toegeven aan het gehuil he
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef Incolumis het volgende:
Met:
[BoF]Fjd
[BoF]Sickert.nl
[BoF]Veer.nl
[BoF] Incolumis
druk, druk, druk, kon niet op msn komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef BattleLies het volgende:
Hee Ijsmuts! waar bluufde gij nou?
idd, een matige tankhoer schiet op karkand 20, hoogstens 30 mannetjes aan gort, als voetvolk kom je daar qua punten en incl assist, makkelijk bovenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet zoals escape door karkand heen rijd iig
met die dikke tieten erop?!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Incolumis het volgende:
dat kleine schermpje als je bf2 opstart
preciesquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, een matige tankhoer schiet op karkand 20, hoogstens 30 mannetjes aan gort, als voetvolk kom je daar qua punten en incl assist, makkelijk boven
is zeker frustrerend, denk je ff lekker in een tank of apc te gaan crossen, kom je aanrijden krijg je twee raketten op je dak, terug rijden, met je moersleutel aan de slag, weer op naar hotel en dan begint het weer opnieuw. tegen de tijd dat je maar besluit karkand op je kistjes te bestormen is de game over en bungel je ergens 3/4 met een score van 30quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
precies
ik kom nieteens langs hotel met een tank of apc terwijl escape de map 10 maal rond rijd voor hij het welbekende loodje legt
jammer dat mn hack niet bij je werktquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:35 schreef IJsmuts het volgende:
@Battlelies, waar ben je nou?![]()
zit te stunten op msn![]()
heb hem net ff omgemod in dos, als goed is werktie nu!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
jammer dat mn hack niet bij je werkt![]()
nou zo moeilijk is dat niet hoor. je heb vier uitgangen die je met je apc kan gebruiken en met je tank hooguit een score van 30 is ook overdrevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is zeker frustrerend, denk je ff lekker in een tank of apc te gaan crossen, kom je aanrijden krijg je twee raketten op je dak, terug rijden, met je moersleutel aan de slag, weer op naar hotel en dan begint het weer opnieuw. tegen de tijd dat je maar besluit karkand op je kistjes te bestormen is de game over en bungel je ergens 3/4 met een score van 30![]()
maar wel raar jah, @escape, hoe doe je dat, heb je de boel gehacked?!![]()
of heb je je apc gepimped net zoals asmooh?![]()
aja, beetje overdrijven voor het verhaal hequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou zo moeilijk is dat niet hoor. je heb vier uitgangen die je met je apc kan gebruiken en met je tank hooguit een score van 30 is ook overdreven
is dat dan niet onderdrijven?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
aja, beetje overdrijven voor het verhaal he40 punten dan!
![]()
Toppie!!!! Ik ben morgen overdag werken, en kan pas na 20:00 uur online zijn. Zondag ga ik de hele dag spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er zaterdag weer na een lange tijd
Ze houdt van jequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Niet meer.. als vrienden misschien maar niet meer op die manier![]()
Ik denk dat ze eerder van me houd dan dat ze me wilquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze houdt van je
Ze wil je
Kleine nuance dan
Dan ben je mooi in de aap gelogeerdquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik denk dat ze eerder van me houd dan dat ze me wil
Hehe, niet te moeilijk hoor. Ik ga ook is slapenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd
In de watte ? Ja ik krijg van die ouderwetse ingevingen in m'n ouderlijk huis
Nu slapen
mogguhquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:07 schreef Incolumis het volgende:
mogguh
ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn friese ex uit friesland stond vanmiddag met een goeie vriend waar we altijd sliepen om half 5 opeens voor de deur. Was wel liefKwart over 9 zijn ze weer weg gaan en zullen pas half 2 thuis zijn... even dik 8 uur reizen op een dag voor een verjaardag is toch wel lief
![]()
heb ik al een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn friese ex uit friesland stond vanmiddag met een goeie vriend waar we altijd sliepen om half 5 opeens voor de deur. Was wel liefKwart over 9 zijn ze weer weg gaan en zullen pas half 2 thuis zijn... even dik 8 uur reizen op een dag voor een verjaardag is toch wel lief
![]()
Ik ben al 3 levels verder! Jij kan er gwoon niks van ... brandweerman van niks ben je !quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik al een tijdje.![]()
KEvin heeft hem ook. Lies speelt hem wel eens..ik vind het te moeilijk..2 brandje blussen en achter je weer 6 beginnen..![]()
hee, jullie moesten toch naar het oostenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben al 3 levels verder! Jij kan er gwoon niks van ... brandweerman van niks ben je !
Vanavond feesjuh!!!!!!!!
zoiets had ik van jou niet verwachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat elke noob in een tank of apc kan rijden en kills kan maken.
Feli Diamondquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gister ja, vanavond 'vieren'
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zoiets had ik van jou niet verwacht![]()
was het gezellig of vol laten lopen van ellende?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:07 schreef escape_nl het volgende:
Nou morge allemaal,
Gisteren een 25 jaar bruiloftfeest gehad, me helemaal vol laten lopen met van alles, bier, chinees, red bull, het was toch gratis
Zometeen eerst ff boodschappen doen, daarna mijn gamepc onder het stof vandaan trekken
kut spel is tquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben al 3 levels verder! Jij kan er gwoon niks van ... brandweerman van niks ben je !
Vanavond feesjuh!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt noobs en je hebt jou he. daar zit een heel verschil in. jij rijd altijd door en schiet mensen dood ik bijvoorbeeld moet altijd gas terug nemen.
en ik heb nooit gezegd dat jij een noob bent
iedereen kan in een tank en apc schieten, maar bijvoorbeeld tv guiden zoals jij doet kan niet iedereen. misschien dat het zo iets duidelijker is![]()
okequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
SERVER VULLEN
Ja Postman, van harte!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef staticdata het volgende:
en als hij dit leest..........Gefeliciteerd jorrit!27 jaar
quote:Op zondag 10 september 2006 00:59 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was je maar hier harige aapquote:Op zondag 10 september 2006 01:45 schreef Incolumis het volgende:
foei jongs
jij bent niet veilig op je luchtbed zoquote:Op zondag 10 september 2006 01:47 schreef jpjedi het volgende:
IJmuts is in het echt ook zeer zeker een homo
quote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
jij bent niet veilig op je luchtbed zo![]()
he watje, kom es naar beneden en drink je wodkaatje op joh!quote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef jpjedi het volgende:
Verder wel gezellig hier maar goed dat is het altijd met Jups
FJD hier
dat krijg je ervan als je niet naar mij luisterdquote:Op zondag 10 september 2006 04:31 schreef -chiel- het volgende:
Mijn hele whiskey voorraad is geplunderd![]()
kom maar even bij me in bad, help ik je van je kater af schatjequote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef BattleLies het volgende:
Katerman, katerman geef me eens wat water man. M'n hoofd doet zo zeer, m'n hoofd doet zo zeer. Katerman, katerman geef me eens wat water man.........en een asperine.
FJD
dan jijquote:Op zondag 10 september 2006 11:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
die heeft een ander kleurtje als jouw
?quote:Op zondag 10 september 2006 11:17 schreef Razorback het volgende:
20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |